آپدیت جدید نسخه PS5 Pro بازی Silent Hill 2 Remake فناوری PSSR را کنار میگذارد
متخصصین دیجیتال فاندری، رسانۀ متمرکز بر بخش فنی و عملکرد بازیهای ویدیویی، در یک ویدیوی جدید متذکر شد که آپدیت اخیر Silent Hill 2 Remake برای حل برخی مشکلات، تغییرات جالبی را شامل میشود. به عنوان مثال، استودیوی بلوبر تیم فناوری محوری و کلیدی PS5 Pro، یعنی PSSR، را در حالت عملکرد (Performance) کنار گذاشته و حالا به جای آن از فناوری TSR استفاده میکند که یک سیستم بالا بردن مقیاس در موتورگرافیکی آنریل انجین ۵ است.
دیجیتال فاندری میگوید که این تغییر باعث شده تا بسیاری از مشکلات مرتبط با بازتابها برطرف شود. در حالی که کیفیت و وضوح تصویر مشابه حالت عملکرد PS5 به نظر میرسد، اما نرخ فریم با حفظ هدف ۶۰ فریم در ثانیه، بهتر و پایدارتر شده است.
بازی Silent Hill 2 Remake هماکنون برای PS5 و PC در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
من با دقت و با کیفیت بالا ویدئو های ElAnalistaDeBits مقایسه های سایلنت هیل رو دیدم
متوجه شدم همون FSR بهتر از PSSR عمل میکنه
البته تا اینجای کار
شاید بعدا حالا PSSR بهتر شه
ولی خب تموم مشکلات فعلی الانش که توی کنسول مشاهده میشه روی پی سی هم به وضوح برای منم قابل مشاهده بوده
البته اما نه به شدت کنسول
بالاخره آپدیت اصلی قابلیت های ۵ پرو برای این بازی منتشر شده یا هنوز نه ؟!
حاجی خیلی وقته نمی دونم منتظر چی هستی 😅
این همه سونی گدا رو ایستگاه پرو تبلیغ کرد آخرش کیفیت در حد همون ps5؟
یه ۷۰۰ دلار معذرت
تفاوت دو فریمی نوش جونتون
فرض کنید ۷۰۰ دلار پول بدید
بعد آخر سر بیاد PSSR رو برداره و بجاش از TSR استفاده کنه
اونم تازه کیفیت و وضوح تصویر هیچ فرقی نکرده و فقط فریم کمی پایدارتر شده
۷۰۰ دلار ؟! (:
اون همه بازی که کاملا بهینه برای پرو شدن ۶۰ فرم کامل میدن و چندین تاشون حتی ۸ ک ۱۲۰ هم پیدا توشون میشه چطور؟ اینا فقط کمی پایدارتر نیستن ها. لیست بازی های که برای پرو بهینه شدن موجوده لیست بلند بالایی هم هست که دارن مرتب به این آمار اضاف میشه
آره داداش ، سان آندرس رو گوشی منم ۱۲۰ فریم میده، اینکه چه بازی داره داره 8k پلی میشه مهمه، ضمنا 8K 120FPS فعلا حتی برای ویدیو هم قفله چه برسه به بازی!
یه پست راجب پرو نیست تو زیرش اینو نگفته باشی
داداش فهمیدیم بمولا فهمیدم نمیارزه همونطور که به فنای سونی میگی شما سهام دارین مگه سونی بهتون پول میده اینجوری دفاع میکنین ازش؟ یکی نیست به خودت بگه اخه مگه کسی به تو پول میده که شبانه روز منتظر یه پست از pro هستی تا بیای بکوبیش.
نه عزیز اشتباه نکن. مگه نمیبینی این بنده خدا منطقیه؟ اصلا هم ترول نیستا
تو الان رو داری میبینی ؟
این کنسول تازه اومده ، هنوز بازی ها چیزی از قدرت کنسول ها نسل نهم رو استفاده نکردند
بزار چند سال بگذره ، کم کم متوجه میشی چیه ، اونجا که برای رسیدن به کیفیت خروجی اش مجبور شدی ۴۰۹۰ بخری رو دارم میبینم
حالا بخند ، زمان گریه هم میرسه☹️
این مشکل از بازیه. اگر مشکل از PSSR بود، باید بازی استلار بلید هم مشکل میداشت در صورتیکه یکی از بهترین استفاده ها از PSSR رو داشته. پس نه مشکل از کنسوله و نه PSSR.
تا دیروز همه میگفتید بهینه سازی و مسائل فنی بازی های بلوبر تیم مشکل دارند، حالا که میبینید پست مربوط به کنسول پرو ئه، شد مشکل از کنسول؟ 😄😄😄جالبه
پسر این اولین جمله ت زیر اکثر پست های مرتبط با پروئه: “این مشکل از بازیه” 😂 قربون شکلت پیشرفت خام gpu و عدم پیشرفت cpu باعث بهبود خیلی محسوس نمیشه. برتری ps5 پرو ایمپلنت سخت افزاری هوش مصنوعی ایی بنام pssr, این تکونولوژی هم تازه شروع کارشه و طبیعیه که با همه موتورها و تکنیک های بازیسازی سازگار نباشه و نیاز به پیشرفت و تغییر و روز به روز و بهتر کردن این تکنولوژی در نسل های بعدیش از طرف سونی داره.
این همه بازی که رو ps5 پرو با کیفیت خیلی بالا تر اجرا شدن مهم نیست
مهم اینه که سایلنت هیل ۲ نمیتونه از pssr استفاده کنه
پس به درد نمیخوره 🤣
قابل توجه tom که تا دو روز پیش داشت مسخره میکرد. دقیقا همون چیزی که من گفتم رو انجام دادم. قابلیت اپ اسکیل جدید سونی که عامل مشکلات بود رو غیر فعال کرد
فناوری pssrجدید هست و طبیعتا مشکلاتی هم داره ،این آزمون و خطاها از قدیم با تکنولوژی بوده و خواهد بود و با پیشرفت تکنولوژی بهتر وکامل خواهد شد .
یادمه ps2تازه به بازار اومده بود و به اون صورت هنوز مموری کارتش برای ذخیره بازی تو بازار نبود ،چون نسخه های اولیه مموری کارت ها دارای خطای سیو نشدن ،پریدن سیو ،و… بود
اون زمان هم مثل الان اینترنت نبود که مدیر عامل سونی یا ماکروسافت دست تو دماغشون میکنن تمام دنیا با خبر بشن.
خلاصه که پیشرفت تکنولوژی با ازمون و خطا همراه هست و این جزو جدایی ناپذیر دنیای به این بزرگی هست.
😉
اگر صرفا نرم افزار بود حرفت درسته. این فناوری سخت افزارم داره. یه سری کور توی سی پی یو براش گذاشته شده.
سخت افزاری که فروختی رفته دیگه جای خطا نداره.
تکنولوژی انقلابی PSSR
مطمئنم ایستر اگای بیشترین هست که طول میکشه کسی بفهمه