کارگردان Avowed به پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ اشاره دارد
Avowed یکی از مورد انتظارترین عناوین نقش آفرینی است که توسط استودیوی Obsidian مراحل توسعه را طی میکند. حال که به تاریخ انتشار نزدیک میشویم، برخی از طرفداران نگران عملکرد فنی این عنوان هستند.
کری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان و طراح ارشد روایی Obsidian، اخیراً در مصاحبهای تأیید کرد که نرخ ۳۰ فریم در ثانیه برای Avowed هدف نبوده و نگاهی حداقلی به آن دارند:
من میخواهم شفافسازی کنم که نرخ فریم ۳۰ [در Xbox Series X] هدف ما نیست و به عنوان یک حداقل به آن خواهیم رسید. ما کاملاً در بهینهسازی عملکرد Avowed جدی هستیم، زیرا میخواهیم دنیایی زیبا را با بهترین نرخ فریم ممکن به بازیکنان ارائه دهیم.
به نظر میرسد که این ادعای پاتل حقیقت داشته باشد، زیرا در پیشنمایشهای این عنوان نیز انتقادهای زیادی مبنی بر عملکرد فنی ضعیف دیده نمیشد؛ بنابراین در حالی که تیم سازنده روی بهینهسازی حداکثری تمرکز دارد، وقت زیادی برای کار روی افزایش نرخ فریم باقی مانده است.
پیشتر گفته شده بود که Avowed روی هر دو کنسول Xbox Series X|S با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه اجرا نخواهد شد که موجب ناراحتی طرفداران شده بود.
Avowed در ۱۸ فوریه ۲۰۲۵ (۲۹ بهمن ۱۴۰۳) برای Xbox Series X|S و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
💚👌
فیل اسپنسر که میگفت این تاخیر صرفا به خاطر شلوغی آخر ۲۰۲۴ بوده !!!!
تایم عرضه یه گیم به هرحال باید جابجا میشد
کدوم گزینه بهتر از Avowed که با هر نمایش بهتر و بهتر میشه
منطقی بود در کل تاخیرش
نیازی به اسپنسر میست شما خودت کافیه به لاین اپ نگاه کنی تا دلیل تاخیر رو بفهمی، توو این تایم هم قرار نیست استودیو دور هم بشینن سیگار بکشن که، معلومه روو پولیش و بهینه سازی بیشتر کار میکنن
داش شما حرف های اسپنسر رو جدی میگیری؟
خب امیدوارم بتونن ۶۰ فریمش کنن تا لذت بازی رو بیشتر کنه چون ظاهراً مبارزات سریعی داره
البته که با توجه به اینکه انجین بازی UE5 هستش یه مقدار این قضیه براشون چالش برانگیزه و ممکنه حتی با ۶۰ فریم شدن ، مشکلات زیادی رو ببینیم
ولی خب هیچ چیز غیرممکن نیست
دفعه بعدی هم در انتخاب بهونه برای ۳۰ فریم بودن یه بازی باید بیشتر دقت کنن
مشتی دیگه انتظار نداری که رو سری اس ۶۰ فریم بده!
بعد ۵ سال از نسل ۹ هنوز ۶۰ فریم برای استودیو های xbox اتفاق عجیبیه
بعد ۵ سال پی اس هنوز تا ۷۲۰ دراپ میشه
این که رزولوشن ثابت هلبلید ۲ عه 🤣🤣🤣🤣
خب این بخاطر استفاده از آنریل انجین ۵ه
وگرنه که اگه هر استودیو انجین اختصاصی داشته باشه هم بهینهسازی راحت تره هم عملکرد فنی بهتری داره (مثل ایندیانا جونز یا فورزا هورایزن)
یا حتی بعضی بازی ها هم میتونن با استفاده از UE4 ساخته بشن ، مثل سوث آف میدنایت که ۶۰ فریمش هم تایید شده
ای جان خلییی منتظرش هستمم😍