توسعهدهندگان سابق Gearbox، Bethesda و Epic از یک بازی چندنفره جدید رونمایی کردند
استودیوی Ruckus Games که از توسعهدهندگان سابق Bethesda، Gearbox و Epic Games تشکیل شده است، به صورت رسمی از اولین بازی خود رونمایی کرد.
این پروژه که در حال حاضر نام مشخصی ندارد، به عنوان یک بازی چندنفره تهاجمی مبتنی بر Session توصیف شده است که المانهای نقشآفرینی، ساخت و ساز (Crafting) و ساخت شهر به همراه موارد دیگر را ترکیب میکند.
Ruckus Games در سال ۲۰۲۱ توسط تعدادی از توسعهدهندگان باسابقه Gearbox افتتاح شد. این استودیو توسط Paul Sage رهبری میشود که سابقه کار روی بازیهای Borderlands 3 و The Elder Scrolls Online را در کارنامه خود دارد. همچنین Scott Kester، توسعهدهندگان سابق Borderlands 3، به عنوان کارگردان هنری روی این پروژه جدید کار میکند.
سازندگان اعلام کردهاند که این عنوان دارای حالت کواپ تا حداکثر ۴ بازیکن است که به مرور زمان با محتوای نوظهور جدید بهروزرسانی میشود. علاوه بر این، شخصیتهای قابل بازی زیادی وجود دارد و بازیکنان میتوانند با ترکیب تجهیزات گوناگون سلاحهای جالب و منحصربهفردی بسازند.
استودیوی Ruckus Games اخیراً یک بودجه ۱۹ میلیون دلاری را برای ادامه ساخت این بازی دریافت کرده است. در پایان میتوانید تصاویر منتشر شده از بازی جدید این استودیو را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
امیدوارم موفق باشه
نمیخوام منفی باشم ولی نمیدونم چرا وقتی اعضای یه استودیوی محبوب از تیم جدا میشن میرن یه گیم Survival با مولتی پلیر به شدت جنریک میسازن که با کله میخوره زمین. شما الان که دیگه اجبار ناشر روی سرتون نیست پس چرا یه ذره خلاقیت به خرج نمیدین؟
مثالش یکی مثل برادر کلیف سازنده GoW که رفت یه فورتنایت کلون و یه کوئیک کلون ناموفق ساخت که دوتاشون به هیج جایی نرسیدن
ِیا یه سری از اعضای بایوویر که رفتن Nightingale رو ساختن که یکی از بدترین survival گیم هایی بود که پلی دادم
خدایی هر مولتیی میاد فاقد خلاقیت نیست
در خیال برای پارو کردن پول
احتمالا دلیل جدا شدنشون تفوق رای شون نبوده و فکر میکردن که اگه مستقل بشن، میتونن یه کاری انجام بدن که پول پارو کنن.
در واقع اونقدری که عاشق پوله بودن، عاشق کارشون نبودن و این در تضاد با فرمول موفقیت هست.
همیشه سالن های ارکید توی گیمای انلاین بی نظیرن
جز مپای محبوبم
طراحیش که باحاله
امروز کال دانلود شد کمپین فقط ثبت نام کردم منو بازی دیدم رفتم بیرون ساعت ۹ شب اومدم بزنم دیدم آپدیت داده ۵۵ گیگ ناراحتم 😤 چ وضعیه خو
در مورد این گیم این استدیو هم هیچی ندارم
واکنش شرکت تیم فورترس که اینارو دید : بس اس دیگر خودم کمکتان میکنم