بازی Astro Bot بیش از ۱.۵ میلیون نسخه فروخته است
با اعلام رسمی سونی، Astro Bot، عنوان پلتفرمر محبوب استودیو Team Asobi، تا کنون موفق شده است به فروش ۱.۵ میلیون نسخهای دست یابد.
ساعاتی پیش، بخش سرگرمیهای تعاملی سونی گزارش مالی خود را به اشتراک گذاشت که در آن آخرین آمار فروش Astro Boty تا تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) نیز به چشم میخورد. بر اساس این آمار، ۳۷ درصد از خریداران این بازی، طی دو سال گذشته، هیچ یک از عناوین فرست پارتی دیگر سونی را خریداری نکرده بودند.
Astro Bot که هم اکنون برای PS5 در دسترس است، یکی از عناوین محبوب و تحسین شده این پلتفرم به شمار میرود که در زمان عرضه توانسته بود به امتیاز متاکریتیک ۹۴ دست یابد. همچنین، به زودی چند مرحله جدید نیز تحت عنوان یک بسته الحاقی رایگان برای دارندگان Astro Bot منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
Astro bot > تمام بازی های غیر انحصاری
چقدر کم
حقش خیلى بیشتره.
تو ژانرش که عالیه
تیم آسوبی هم آخرش به سرنوشت ژاپن استودیو و پیکسل اوپوس و لندن استودیو دچار میشه
بازیارو باید نسبت به بودجشون سنجید بعیده این بازی بودجه خیلی بالایی داشته باشه نسبت به بقیه عناوین سونی چه ساخت چه تبلیغات احتمالا با همین رقم به سود دهی رسیده باشه که تو گزارشم اعلام کردن وگرنه حرفی از فروشش نمیزدن
فقط چند روز اول عرضه خوب فروخت بعدش متوقف شد
خدا رو شکر حداقل شکست نخورد هرچند میدونم این ارقام برای سونی کافی نیست. البته برای ۷ هفته فروش خیلی خوبی داشته و امیدوارم همینطور ادامه پیدا کنه.
چند دلاره؟
۶۰
خب این مبلغ بالاییه
بره زیر ۳۰ دلار کلی خریدار جدید بهش اضافه میشه
چیش بالائه دقیقا؟ بازی های زباله و کپی پیستی یوبیسافت ۷۰ دلار قیمت دارن اونوقت این بازی که این کیفیت بالا رو داره گرونه؟
وقتی میگه فن بیس سونی دیگه انحصاری هارو هم نمیخرن درسته ظاهرا!
طبق آمار خودشون ۶۵ میلیون دستگاه فروختن ولی همچین بازی ای با این سر و صدا که قرار بود نماد پلی استیشن باشه ۱.۵میلیون نسخه فروخته! یعنی فقط ۲ تا ۳ درصد فن بیسش مایل به خرید و پول خرج کردن بودن🤔
به نظرم این دقیقا دلیل سرمایه گذاری رو سرویس محور ها و پورت بازی ها روی PC با فاصله کم هست!
قراره ۶۵ میلیون پول این بازیو بدن؟
۱۶ درصد از کاربرای ps نماد ps رو خریدن (گاد اف وار)
۸ درصد لست ۲ رو خریدن
قراره بازی به این کوچیکی تو ۲ ماه چقدر بفروشه؟
خب شما خودتون جواب خودتونو دادین !
بحث اصلا سر فروش این یک بازی نیست و بیشتر از این حرف هاست!
مشکل همینه که شما فرمودین :
۱۶ درصد از کاربرای ps نماد ps رو خریدن (گاد اف وار)
۸ درصد لست ۲ رو خریدن
و همین عدم تمایل فن بیس به هزینه کردن باعث سرمایه گذاری رو سرویس محور ها و پورت بازی ها روی PC با فاصله کم هست که من بهش اشاره کردم👍😉
البته به طور کلی افزایش هزینه هام تاثیر خودشو داشته!
گاد اف واری که نسل ۸ ۱۶ درصد از کاربرای کنسول خریدنش تو نسل ۷ فقط ۷ درصد خریدنش
تو نسل ۶ این فروش میشه ۲ درصد
به این چیزا نیست
کل کاربرای یه کنسول قرار نیست یه بازیو بخرن
وضعیت مولتی پلتفرما هم همینه
فکر کردی رددد۲ چقدر روی ps4 فروخته؟ ۲۰تا ۳۰ میلیون
اولا هزینه های نسل های قبل با این نسل قابل مقایسه نیست!
دوما سونی اعلام میکنه که جامعه پلی استیشن بزرگتر شده و کنسولش فروش سریعتری رو تجربه کرده در بازه زمانی کوتاهتر پس وقتی فروش بازی ها کمتر شده این یعنی پسرفت و نیاز به ایجاد بازار های جدید برای همین احساس میشه.
در کل این چیز سختی نیست دو دوتا چهارتاست! سونی اگر فروشش الانم مثل گذشته خوب بود ۱۰۰ سال بازی هاشو پورت نمیکرد رو هیچ دستگاهی
اره هزینه ها قابل مقایسه نیست ولی فروش ۳ برابر شده
فروش ps بیشتر نشده
پس جامعه پلی استیشن بزرگ تر نشده
از نظر فروش هم نسبت به نسل قبل یه خاطر کمبود قطعات ۲ میلیون کمتره
در کل تغییری نکرده
دقیقا یه ۲ . ۲ تا سادست
قرار نیست ۶۵ میلیون نفر گاد اف وار رگناروک بخرن
همونطور که قرار نیست ۱۲۰ میلیون نفر رو ps4 رددد ۲ یا gta v یا سایبرپانک بخرن
قرار نیست ۱۴۰ میلیون نفر زلدا یا ماریو بخرن
فکر نکنم سونی به خاطر ۱.۵ میلیون فروش گاد اف وار رو pc بازیاشو پورت کنه
این سرکان توتو تحلیلگر مشهور صنعت بازی در توکیو زیر پست قبلی حرف درستی زد
(شخصاً کمی از فروش Astro Bot نیز ناامید شدهام و به نظرم سونی میتوانست قبل از عرضه بیشتر روی بازاریابی آن کار کند)
واقعا این رقم برای بازی ای مثل Astro Bot که تمام سنین میتونن بازیش کنن خیلی کمه شاید خیلیا بخوان بگن بخاطر اینکه انحصاری هستش در صورتی که توجیح پذیر نیست سونی سر Astro Bot اشتباه کرد نباید انقدر فاصله معرفی تا عرضش رو کوتاه در نظر میگرفت Astro Bot فاصله معرفی تا عرضش سه ماه بود چجوری میشه تو این مدت کوتاه بازاریابیش کرد
نمیدونم سونی چش شده تو این نسل چرا انقدر از لحاظ مدیریت و برنامه ریزی داره ضعیف عمل میکنه نه به اون موقع که یک بازی رو معرفی میکردن دوسه سال بعد عرضه میکردن نه به الان که سه ماه بعد عرضه میکنن نمیدونم چرا حد وسط ندارن بعد امثال همین بازی ها از لحاظ تجاری ضعیف عمل میکنن اونوقت تقصیر رو میندازن گردن استودیوها بعد برمیدارن کارمنداشونو تعدیل میکنن یا استودیو رو میبندن
طبیعتا سونی کلا میخواد هزینه ساخت بازیارو بیاره پایین و یکی از بزرگترین صرفه جویی هایی که روی کیفیت اثر تاثیر منفی نمیذاره، بازاریابی هست. اولا اومده نمایش خودش رو درست کرده (استیت آو پلی) که هزینه کمتری در مقایسه با E3 مرحوم و امثالش داره.
دوم اینکه بازه معرفی رو کوتاه تر کرده که قبلا میومدن یه معرفی میکردن بعد دمو میساختن و… ولی الان دیگه این خبرا نیست و تو یه بازه کوتاه معرفی و منتشر میشه.
البته بازیای اصلی مثل گاد و هورایزن و اسپایدرمن و… همچنان بازاریابی پرخرج تری نسبت به بقیه دارن
من راجع کیفیت بازی صحبت نکردم راجع به فروشش صحبت کردم، ببینید ما دوتا مطلب داریم یکی بحث کیفیت یکی بحث فروش Astro Bot از لحاظ کیفیت، نمرات و… عالی عمل کرده حرفی توش نیست اما از لحاظ فروش اونطور که باید عمل نکرده چرا؟ بخاطر یک اشتباه به همون اندازه که کیفیت یک بازی مهم است فروشش هم مهمه شما نمیتونید بگید چون کیفیت بازی بالاس فروشش مهم نیست و سونی بازاریابی نمیکنه که چون میخواد صرفه جویی کنه و هزینه ساخت بازیارو بیاره پایین، ببینید به طور کلی میگم منظورم فقط Astro Bot نیست وقتی یک بازی با کیفیت بازاریابی قوی ای نداشته باشه به اون چیزی که حقشه نمیرسه
این چیزی که شما میفرمایید صرفه جویی و این داستانا عذرمیخوام فقط توجیحه برای اشتباه سونی که به هیچ وجه قابل قبول نیست سونی همون اشتباهی رو کرد که مایکروسافت سر Hi-Fi Rush کرد مایکروسافت Hi-Fi Rush رو Shadow ِDrop کرد به همین خاطر بود که از لحاظ تجاری نتونست انتظاراتشون رو برآورده کنه یعنی بازاریابی سرش انجام نداد سونی هم سر Astro Bot همینکارو کرد منتها تنها فرقشون اینه که سونی سه ماه وقت داشت تا بازاریابی کنه
این وظیفه مدیریت و تیم کنترل کیفیه که تشخیص بده چه بازی ای موفقه و احتیاج به بازاریابی بزرگ داره وقتی شما دوتا بازی داری (Astro Bot و Hi-Fi Rush) که جفتشون جزو بهترین بازی سال همون سالی که عرضه شدن هستن باید سنگ تموم بزاری Astro Bot بهترین بازی امسال پلی استیشن بوده و مطمئنا هم جزو کاندیدهای بهترین بازی سال هستش اونوقت باید بیان همچین اشتباهی بکنن بازه زمانی معرفی تا عرضه حداقل یک سال باید باشه درست مثل Ghost of Yōtei نه سه ماه!
از چیزی دفاع نکردم. منطق تصمیم رو گفتم که از کجا میتونه ناشی بشه. حالا اینکه درسته یا غلط، اطلاعات بیشتری نیازه. مثلا شما از کجا میدونید اگه هایفای شادودراپ نمیشد فروش بهتری پیدا میکرد؟ یا اگه فروشش بیشتر میشد، هزینه تبلیغات رو جبران میکرد یا نه؟ یا از کجا میدونید اگه در حد گاد رگناروک تبلیغ میکرد فروش بیشترش هزینه اضافی تبلیغات رو جبران میکرد؟ اینا اطلاعاتی هست که ما نمیدونیم و فقط خود شرکت ازش تا حدودی خبر داره و برآورد میکنه قبل از تصمیم
یک مورد هم اینکه نینتندو رو بذاری کنار، به طور میانگین بازی های پلتفرمر فروش پایین تری نسبت به بقیه دارند
پ.ن: داداش چخبرته ۸ بار برای یه پیامت نوتیفیکشن اومده. کمتر ویرایش حذف کن
۱- ببینید عزیز شما اول گفتید طبیعتا سونی کلا میخواد هزینه ساخت بازیارو بیاره پایین اما تو کامنت بعدیتون میگید حالا اینکه درسته یا غلط، اطلاعات بیشتری نیازه یعنی خودتونم از چیزی که گفتید مطمئن نیستید و بدون اطلاعات کامنت گذاشتید چون زمانی همچین چیزی تاکید وار گفته میشه که یک گزارش یا حتی یک شایعه از این موضوع منتشر شده باشه این میشه همون دفاع کردن و توجیح کردن بی مورد
۲- اگر یک کمپانی یا یک استودیو بخواد هزینه هاش رو بیاره پایین تو زمان ساخت بازی اینکارو میکنه یعنی از چیزای دیگه میزنه تا هزینه ها رو بیاره پایین تر نه تو بازاریابی که مهمترین بخش پس از تولید یک محصوله بخشی که شما قراره به جهان نشون بدید اثر شما چی تو چنته داره نمونش رمدی سر Alan Wake 2 اینکارو نکرد و بازاریابی ضعیفی انجام داد مسئله اینجاست که سونی تو بحث بازاریابی همیشه دستش به کم نمیرفته اینه که اینکارش رو عجیب میکنه
Hi-Fi Rush -3 اگر Shadow ِDrop نمیشد صدرصد فروش بهتری رو تجربه میکرد اصلا نیاز به فکرکردن نداره، اما اینکه چقدر فروش میکرد یا اینکه چقدر سود میرسوند قابل حدس نیست، اینکه بازی های پلتفرمر فروش پایین تری نسبت به بقیه سبک ها دارن بازم فقط توجیحه چون ما پایینتر داریم تا پایین تر Astro Bot با این کیفیتی که داره تو این دوماه حداقل تا ۳ میلیون باید فروش میکرده اونم بازی ای که متای ۹۴ داره و برچسب Must Play گرفته بازی خشن و دارکی هم نیست که بگیم بخاطر اونه یک بازی ای هستش که همه میتونن بازیش کنن
۴- در مورد ویرایش کامنت هم چون بیرون از منزل بودم نمیتونستم درست تایپ کنم نیاز نیست انقدر تند برخورد کنید
در رابطه با مورد چهار کجا تند برخورد کردم😅 اومدم سایت دیدم ۸ تا نوتیف دارم که تو کل تاریخ من تو گیمفا سابقه نداره از ۶ بالاتر بره. سوپرایز جالبی بود وقتی دیدم همش یه پیامه😁
در رابطه با مورد سومت، همینکه هایفای راش شادو دراپ شد خودش یه نوع تبلیغ شوکی بود که از بقیه بازیای هم دورش متفاوت جلوه کرد و اخبارو گرفت. با قطعیت نمیتونی بگی اگه یه روال عادی تبلیغات رو طی میکرد، فروشش بیشتر میشد.
همچنین اینکه فروش بازیای پلتفرمر کمتره، توجیه نیست بلکه یه حقیقته. مخصوصا که اکثر پلتفرمرای پرفروش فرنچایزای قدیمی و ریشه دار هستن مثل سونیک و ماریو در حالی که استروبات خیلی خیلی جدیدتره
در رابطه با مورد دومت، صرفا میتونم بگم مخالفم. تو صنعتی که خیلیا با اخبار سایتا و توییتر و ردیت و…. بالاخره از بازی خوب باخبر میشن، شاید بازاریابی در اون حدی که میگین موثر نیست و یه شرکت شاید علاوه بر صرفهجویی هزینه در ساخت بازی، تصمیم بگیره در بازاریابی هم صرفهجویی بکنه. کلی هم مثال برای اثبات حرفم دارم. مثلا هل دایورز رو سونی خیلی خیلی کمتر از استروبات تبلیغ کرد ولی پرفروش ترین بازی امساله تا الان اگه کالاف ردش نکنه.
در رابطه با مورد اولت، اینکه سونی میخواد هزینه ساخت بازی هارو کاهش بده یه چیز مشخصه. بقیشم تحلیل خودمه و دلیل نمیشه چون شایعه ای وجود نداره نتونم راجع بهش صحبت کنم. همانطور که شما تو همین پیامتون کلی ادعا براساس درک خودتون داشتید، منم همین کارو کردم
ادعا براساس درک یعنی چی من متوجه نمیشم تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم من طبق تجربیات و اطلاعاتی که تو این ۳۰ سال بدست آوردم دارم صحبت میکنم اما شما فقط دارید رو اگر، اما، شاید، جلو میرید تو کامنت اول میگید «طبیعتا سونی میخواد هزینه ساخت بازیاشو بیاره پایین» تو کامنت دوم میگید «مشخص نیست چون به اطلاعات بیشتری نیازه» تو کامنت سوم میگید «سونی میخواد هزینه ساخت بازی هارو کاهش بده یه چیز مشخصه» این همه ضدو نقیض بودن رو یکجا ندیده بودم
شما اگر صحبتای من رو قبول ندارید برید از کسایی که تو این زمینه تجربه و اطلاعات دارن بپرسید چقدر از این چیزایی که من گفتم حقیقت داره باورکنید اصلا به یک آدم با تجربه هم نیاز نیست یک آدم عادی هم میتونه تشخیص بده چون واضحه نمیدونم چرا انقدر پافشاری میکنید و همینطور متاسفانه شما حتی تو زمینه بازاریابی هم اطلاعاتتون محدوده چون هنوزم سر Hi-Fi Rush و Astro Bot نمیخواید قبول کنید که اگر بازاریابی میشدن فروش بیشتری رو تجربه میکردن و همچنان رو حرف اشتباه خودتون سفتو سخت وایستادید
متاسفانه ادامه این بحث بی فایدس دلیلش هم مشخصه چیزی که برای من مبرهن اینه که بخاطر علاقه شدید یا اصطلاحا همون تعصبی که شما نسبت به سونی دارید نمیخواید اشتباهاتش رو بپذیرید و همین باعث شده نخواید واقعیت ها رو قبول کنید و همینطور بخاطر دفاع از سونی کل مقوله بازاریابی رو هم بردین زیر سوال آدم اگر طرفدار چیزی، کسی یا شرکتی باشه باید نقطه ضعفا و اشتباهاتش رو هم قبول کنه موفق باشید
ادعا براساس درک از صنعت بازی. میشه همون تجربه و اطلاعاتی که خودتون اشاره کردین. شما تنها کسی نیستید که تجربه دارید…
ادامه بند اول که گفتی تناقض هست، درست نیست. هرسه تا باهم درستن. «تمایل سونی به کاهش هزینه ها» مشخصه، اونی که به اطلاعات بیشتری نیاز داره و مشخص نیست، اینه که با بازاریابی بیشتر برای استروبات، سود سونی بیشتر میشد. دلیلشم اینه که لزوما افزایش درآمد حاصل از فروش بیشتر به خاطر بازاریابی قویتر، هزینه اضافی بازاریابی رو ممکنه جبران نکنه و در نتیجه سود کاهش پیدا بکنه. چون ما این اطلاعات رو نداریم، گفتم که «نیاز به اطلاعات بیشتری هست»
پس تناقضی اینجا وجود نداره.
در رابطه با پاراگراف دومتون، من هیچ کجا نگفتم بازاریابی بیشتر، فروش استروبات رو زیاد نمیکنه. تو بند اول تکرار کردم چی گفتم. (درآمد بیشتر، لزوما هزینه بیشتر رو شاید جبران نکنه) حوصله داشتین دوباره پیامارو بخون ببین اشتباه متوجه شدی
پاراگراف سومت هم که نیاز به پاسخ نداره. من یه صحبتی میکنم، شما چون تو ذهنتون اینه که از روی تعصب دارم حرف میزنم، حتی بعد این همه وقتی که صرف کردم و کلی تایپ کردن، هسته اصلی متن من رو متوجه نشدی. اینطوری قبول دارم نیاز به ادامه بحث نیست.
فقط از دفعه بعد اگه قرار نیست پیام کسی رو بخونید، وقت خودتون و طرف مقابل رو هدر ندید
موفق و پاینده باشید.
ای کاش زودتر بازاریابیش رو شروع میکرد
اگه زودتر معرفیش میکرد بیشترم میتونست تبلیغ کنه
دقیقا بازار یابیش واقعا ضعیف بود
من بعضی ها رو دیدم میگفتن این مگه همون بازی رایگانه ps5 نیست که برای قابلیت های دسته بود الان چرا پولی شده XD
البته چند وقت پیش نیشینو گفته بود: اینکه بازی های خود را در چه زمانی معرفی کنیم دیگر هیچ اهمیتی برایمان ندارد. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که محصول نهایی کیفیت بالایی داشته باشد و همیشه پیشرفت داشته باشیم.
کلا این آیپی مشکل اسم هم داره که بازاریابی رو به مراتب سخت تر میکنه مثلا خیلیا همونطور که شما گفتید با همون Astro Playroom اشتباه میگیرنش، در مورد نیشینو هم منظورش در مورد (اینکه بازی های خود را در چه زمانی معرفی کنیم دیگر هیچ اهمیتی برایمان ندارد) این بوده که مثلا روتین عمل نمیکنن یا دیگه مثلا همه بازی هاشونو تو مراسم های مختلف رونمایی نمیکنن ممکنه یهو سوپرایز کنن، مشکل الان فقط همین فاصله معرفی تا عرضس که نه خیلی طولانی باید باشه نه خیلی کوتاه Astro Bot واقعا فاصله معرفی تا عرضش خیلی کوتاه بود حقش بیشتر از این حرفاس
واقعا فروشش نسبت به دیگر بازیای سونی پایینه ، امیدوارم سونی کمتوجهی به این استودیو نکنه چون در اصل این بازی یه چیزی تو مایه های رچت اند کلنک ریفت اپارت فروخته و سونی مثل اینکه این فرانچایز رو به دلیل فروش ضعیف فعلا برده تو خواب !!
این فروش برای یه بازی aa تو ۲ ماه عالیه
یه بازی گنده تر مثل استلاربلید با ۱ میلیون فروش ۳۳ میلیون برای استودیو سود داشته
ریفت اپارت هزینه ساخت زیادی داشت . بازی aaa حساب میشه
رچت اند کلنک واقعا بازی عالی ای بود و خیلی خیلی خیلی کیف کردم باهاش. فروشش واقعا ناامید کننده بود.بازی با ضرر فروخت.😥😥😥
کلا ۱ میلیون طبق اون گزارش ضرر کرده بود که اونم برا سال ۲۰۲۲ بوده قطعا تا الان ضررش جبران شده
تو گزارش مالی سونی، ۸ میلیون ضرر داده و به سوددهی نرسید
خیلی براش خرج کردن
مشکلش همین بود
پر خرج ترین نسخه رچت اند کلنک بود (و بهترین)
دیگه رچت اند کلنک باید تموم بشه
خیلی طولانی شده
برن سراغ یه پلتفرمر دیگه
نه حاجی😂من تازه دارم باهاش حال میکنم
تقریبا ۱۷ نسخس
۴ نسل هم ادامه پیدا کرده
بس نیست؟😂
راستش من این نسخه ریفت اپارت ، اولین نسخش بوده که بازی کردم😅باهاش آشنایی نداشتم
یه نسخه ریبوت سال ۲۰۱۶ ازش اومده
اونم بازی کن
الان دارم بازیش میکنم
خیلی قشنگه واقعا 🙂🤍
از دوال سنس واقعا دارم لذت میبرم
کاش بیشتر از اینجور بازیا بسازه
فوت شدم😂
این بود پر فروشترین بازی پلتفرمر تاریخ بعد ماریو؟
تا آخر نسل فوقش ۳ میلیون نسخه بفروشه
امیدوارم بازی بتونه بیشتر از ۵ یا ۱۰ میلیون فروش کنه
واقعا کمه
میدونم مقایسه درستی نیست ، ولی سونیک جدید توی کمتر از ۲۴ساعت یه میلیون فروخت …
سونی نیاز داره روی چنین بازی های بیشتر سرمایهگذاری کنه
حداقل تو حوضه مارکتینگ
از نسخه ی ۲۰۲۰ حسابی شیفته ی این عنوان شدم .
خوشبختانه روی کنسول PS5 رایگان نصبه و هر کسی در خرید این بازی شک داره میتونه امتحانش کنه . همه چیز در دنیای بازی Astro لذت بخشه .
امیدوارم بیشتر بفروشه ما که پی سی داریم نوش جون اونایی که ps دارن
به نسبت اینکه بازی متاش ۹۴ هست، تنها انحصاری فرست پارتی سونی تو این سال هست، سبکش برای همه سنین مناسبه، خیلی کمه این فروش
شاید بگین فقط یه بازی AA هست که خب اشتباه نمی کنین ولی خب این بازی تک بازی فرست پارتی سونی هست، تو چند ماه اخیر بازی مهمی در این سبک نداشتیم که این بازی زیر سایه اون بره، این فروش کمه و امیدوارم بیشتر بشه