بازی Rainbow Six Siege تقریباً به تنهایی بیشتر از سایر فرنچایزهای یوبیسافت درآمدزایی کرده است
یوبیسافت (Ubisoft) در جریان جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که Rainbow Six Siege به عنوان یک بازی مستقل، تقریباً بیش از هر فرنچایز دیگر این شرکت درآمد داشته است.
بازی Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۶ به عنوان شوتر رقابتی پرچمدار یوبیسافت منتشر شد. این عنوان از آن زمان به یکی از محبوبترین بازیهای شوتر اول شخص در بازار تبدیل شده که در میان موترد دیگر، خود را در اکوسیستم پررونق ورزشهای الکترونیکی جای داده است. این بازی یکی از بهترین تعاریف مدل عملیاتی سرویس محور محسوب میشود و همچنان در حال گسترش است.
درگزارش مالی اخیر یوبیسافت اعلام شد که Rainbow Six Siege از زمان عرضه درآمد هنگفت ۳.۵ میلیارد یورویی (۳.۸ میلیارد دلار) را به ثبت رسانده است. این بازی پشت سر سری Assassin’s Creed با درآمد ۴ میلیارد یورویی (۴.۳ میلیارد دلار) قرار دارد و از سری Far Cry با درآمد ۲ میلیارد یورویی (۲.۱ میلیارد دلار) بالاتر است. همچنین چند فرنچایز دیگر یوبیسافت شامل Just Dance، Ghost Recon و The Division بیش از یک میلیارد یورو درآمدزایی کردهاند.
یوبیسافت همچنین تأیید کرد که Rainbow Six Siege دارای بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال منحصر به فرد است که بسیاری از آنها به ثبات مالی مداوم بازی کمک میکنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
XDefiant
هم ی دوره ای درآمد خیلی خوبی براشون داشت
دوست دارم بدونم کل سری tom clancys باهم چقدر فرش رفته اگه کسی پیدا کرد بگه
از بهترینای سبکش
واقعا لذت بخشه شوتینگش
رینبوسیکس با این که محبوبه ولی از صدقهسر اُپراتورها و خریدهای درونبرنامهای داره بیشتر پول میمکه تا فروش خود بازی !
ولی بیش تر از همه باید سری دیویژن رو تحسین کرد که با دو نسخه تونسته یک میلیارد دلار درآمدزایی کنه 👏👏👏👏
این نیز بگذرد
این بازی بعد از سالها هنوز شاهکاره
فقط Rainbow six نسخه روز وطن پرستی که کنسل شد و به جاش این نسخه آنلاین اومد فقط برای درآمد بیشتر کسی یادش نیست اولین گیمپلی که شاهد دزدیده شدن و بستن جلیقه انتحاری و سقوط از پل بودیم . حیف یادش بخیر
👏👏
بعد ده سال هنوز هم یه سری باگ های که روز عرضه رو داشت داره (محو شدن دات ایم، نیومدن گیم چت توی پی سی، جابه جایی چپ و راست خروجی صدا وسط راند و ….)
اوپراتور های جدید به شدت یوزلس و شلوغ شدن بازی ( الان یه آدم جدید این بازی رو نصب کنه بیشتر حس میکته دوتا یا لول نصب کرده تا تاکتیکال شوتر)
سرور های افتضاح و …
بازی کردنش خیلی حال میده، نمیخواستم بگم بازی بدیه، میخواستم بگم بازی که این همه براش سود آوری میکنه رو هم نمیخواد درست کنه این یوبی سافت
وقتی یه تنه ابرو داری میکنی
رینبو سیکس سیج واقعا یکی از اون بازیاس که منحصر به فرده و کمتر کمپانی سمت ساخت همچین بازی تکتیکال جذابی رفته. یوبیسافت هرچی بدبیاری آورده باشه هم ساخت این بازی یکی از بهترین تصمیم های این شرکت بوده.
البته منظور یوبیسافت از درآمد اینه که یه دوره چیت ها رو بن نمیکنه تا خیالشون راحت بشه که چیتشون اوکی هست. بعد که تقریبا نصف پلیرها از چیت استفاده کردن و صدای همه در اومد شروع میکنه به بن کردن همشون. اونا هم مجبور میشن برن اکانت جدید بخرن و این چرخه از روز اول همچنان ادامه داره. همه فک میکنن ازفروش درون برنامه ای درآمد داره در صورتی که از فروش چندین اکانت به یک نفر بخاطر بن شدن درآمد کسب میکنه. حیف این گیم که دست یوبیسافته. کاش دست ولو بود