۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه

ارشیا امیری
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

شمشیرزن‌های دنیای انیمه، همیشه جزو محبوب‌ترین کاراکترهای این مدیوم محسوب می‌شوند، زیرا دیدن کسی که برای تقویت مهارت‌های خود تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی انجام می‌دهد نه تنها لذت‌بخش، بلکه می‌تواند الهام بخش نیز باشد. اهمیتی ندارد که چالش مقابل آنها چه چیزی باشد، این شمشیرزن‌ها تنها با سلاح خود آماده مواجه شدن با هر نوع تهدیدی هستند.

حتی در زمینه شمشیرزنی، تکنیک‌ها و سبک‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. گروهی از شمشیرزن‌ها ترجیح می‌دهند ضربات سریع و غیرمنتظره‌ای به حریف خود وارد کنند، درحالی که گروهی دیگر از شمشیرهای بزرگ استفاده می‌کنند و قصد دارند با استفاده از قدرت فیزیکی بر دشمنان خود غلبه کنند. چه از یک یا چند شمشیر استفاده کنند، شمشیربازان بزرگ همیشه می‌توانند خود را با هر شرایطی وفق دهند و بر هر مانعی غلبه کنند.

۲۰. Afro Samurai – Afro Samurai

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

افرو سامورایی شمشیرزن بسیار ماهری است، اما او در حال حاضر هدبند شماره دوم را کسب کرده، درواقع او دومین شمشیرزن برتر دنیای انیمه Afro Samurai محسوب می‌شود. هدف او در انیمه این است که با کشتن صاحب هدبند اول، مردی به نام Justice که پدر افرو را نیز به قتل رسانده است، به بهترین شمشیرزن دنیا تبدیل شود. حرکات افرو به طرز دیوانه‌واری سریع هستند و به کسی که او را به چالش کشیده است رحمی نشان نمی‌دهد. او کارهایی از جمله نصف کردن گلوله توسط شمشیر و منحرف کردن پرتوهای لیزر را انجام داده است که نشان دهنده سرعت عمل بسیار سریع او هستند.

۱۹. Vicious – Cowboy Bebop

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

شخصیت ویشس در جهانی که اثر کارکترهای آن از سلاح‌های گرم و آینده‌نگرانه استفاده می‌کنند، پایبند به راه و روش‌های سنتی است و ترجیح می‌دهد از شمشیر خود استفاده کند، البته این کار به معنای آن نیست که باید او را دست کم گرفت. مهارت ویشس در شمشیرزنی قابل مقایسه با هیچ فردی در جهان انیمه Cowboy Bebop نیست، او حتی به اندازه‌ای قابل احترام است که سازمان مافیایی اژدهای سرخ پس از کودتای موفقیت‌آمیز خود تصمیم گرفتند از او پیروی کنند. ویشس به قدری از مهارت‌های خود مطمئن است که حتی سلاح گرم نیز حمل نمی‌کند، البته نحوه استفاده از آنها را به خوبی می‌داند.

۱۸. Kenshin Himura – Rurouni Kenshin

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

شخصیت اصلی انیمه Rurouni Kenshin یعنی کنشین هیمورا، به عنوان قاتلی شهرت دارد که به دستور حکومت افراد مختلفی را به قبل می‌رساند. توانایی‌های شمشیرزنی او افسانه‌ای و بی‌رقیب است و اگر به خاطر کمک او نبود، انقلابی که منجر به پایان جنگ و شروع حکمرانی خاندان میجی شد، هیچ زمانی رخ نمی‌داد. ضربات کنشین هیمورا به اندازه‌ای دقیق هستند که قطعات اجسام برش خورده را دوباره می‌توان به یکدیگر متصل کرد. علاوه‌بر دقت بالا، کنشین سرعت بالاتری نسبت به دیگر انسان‌ها دارد و از این توانایی برای شکست دادن دشمن‌های خود استفاده می‌کند.

۱۷. Goemon Ishikawa – Lupin III

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

گوئمون ایشیکاوا سیزدهم، دوست لوپن و از نوادگان قهرمان افسانه‌ای ژاپن گوئمون ایشیکاوا است. مهارت‌های گوئمون با شمشیر بی‌نظیر است، او در بیشتر موارد با استفاده از سلاح خود گلوله‌ها را می‌برد و با سرعتی فوق‌العاده زیاد به حریفان خود حمله می‌کند. با وجود مهارت بالای او، گوئمون به ندرت از شمشیر خود برای کشتن افراد استفاده می‌کند و ترجیح می‌دهد دشمنان خود را خلع سلاح و یا حتی شرمسار کند.

۱۶. Mugen – Samurai Champloo

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

شمشیرزن‌های اصلی انیمه Samurai Champloo، شخصیت‌های موگن و جین هستند که از فو در ماموریت پیدا کردن سامورایی که بوی گل آفتاب‌‌گردان می‌دهد، محافظت ‌می‌کنند. موگن و جین برتری قابل توجهی نسبت به یکدیگر ندارند، درواقع جین برروی تکنیک خود تمرکز کرده و هنر رزمی کن‌دو را یاد گرفته است، از طرفی دیگر موگن بی‌پروا است و با تکیه بر غرایز خود می‌جنگد. به همین دلیل، سبک مبارزه غیرقابل پیشبینی موگن، مقابله با او را به کار دشواری تبدیل می‌کند.

۱۵. Guts – Berserk

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

شخصیت گاتس در انیمه Berserk، که به عنوان شمشیرزن سیاه نیز شناخته می‌شود، مهارت‌های خود را برای زنده ماندن در دنیای این انیمه بالا برد. او زمانی که تنها یک کودک بود به یک مزدور تبدیل شد و از آن زمان شمشیر در دست گرفت تا در نتیجه به یک استاد واقعی در این زمینه تبدیل شود. با وجود قد و قامت گاتس، از او انتظار نمی‌رود که ضربات سریعی وارد کند اما به طرز شگفت‌انگیزی چابک و سریع است. با اینکه گاتس استراتژی خاصی برای نبردهای خود ندارد، استعداد خاصی برای این کار دارد و در شرایطی می‌تواند بهترین تصمیم را برای زنده ماندن و شکست دادن حریف خود بگیرد.

۱۴. Sakata Gintoki – Gintama

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

ممکن است که ساکاتا گینتوکی اکثر اوقات همه‌چیز را به شوخی بگیرد، به همین دلیل فراموش کردن قدرت او در شمشیرزنی را می‌توان به راحتی از یاد برد. او به عنوان یک مبارز پرآوازه از جنگ جوی بیرون آمد و لقب شیرویاشا، شیطان توقف ناپذیر، را دریافت کرد. با وجود قدرت، سرعت و تسلط بر انواع سلاح‌ها، ساکاتا جنگجوی وحشیانه‌ای نیست و قبل از هر مبارزه با استراتژی وارد میدان نبرد می‌شود تا دشمن خود را از بین ببرد.

۱۳. Jean Pierre Polnareff – JoJo’s Bizarre Adventure

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

ژان پیر پولنارف یکی از شخصیت‌های اصلی JoJo’s Bizarre Adventure: Stardust Crusaders محسوب می‌شود که پس از رها شدن از شست و شوی مغزی توسط DIO به گروه جوتارو ملحق می‌شود تا شاید بتواند قاتل خواهرش را پیدا کند. پولنارف حتی پس از شکست دادن قاتل خواهرش با گروه می‌ماند تا به آنها در نابود کردن DIO کمک کند. درحالی که خود پولنارف شمشیری حمل نمی‌کند، استند او، Silver Chariot، با حمل یک شمشیر کوچک به یکی از سریع‌ترین استندهای انیمه JoJo’s Bizarre Adventure تبدیل شده است که توانایی شکست دادن هر حریفی را دارد.

۱۲. Hinata Sakaguchi – That Time I Got Reincarnated as a Slime

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

هیناتا ساکاگوچی فردی بود که از دنیای واقعی به جهان Slime وارد شد تا به عنوان یک قهرمان شناخته شود. او رهبر ده قدیس بزرگ کلیسای سنت غربی است که از قوی‌ترین جنگجویان امپراتوری لوبلیوس به شمار می‌روند. از یک انسان معمولی به یک انسان الهی صعود کرد و قدرت‌های بسیاری به دست آورد. هیناتا با بیش از دو هزار سال تجربه نبرد، توانایی بالایی در استفاده از شمشیر Phantom Pain دارد. همچنین او توانایی‌هایی از جمله به وجود آوردن بال‌هایی دارد که در مواقع ضروری از آنها استفاده می‌کند.

۱۱. Yoriichi Tsugikuni – Demon Slayer

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

یوریچی تسوگیکونی به دلایل بسیار خوبی، قوی‌ترین شیطان‌کش انیمه Demon Slayer محسوب می‌شود. وریچی خالق اصلی تنفس آتش نیز به شمار می‌رود، تکنیکی که دیگر تنفس‌‌ها براساس آن ساخته شدند. با این حال، یوریچی حتی بدون تکنیک‌های خود، قدرت شمشیرزنی بی‌رقیبی دارد. او از کودکی شمشیر به دست گرفت و از همان سن بر دشمنان باتجربه‌تری غلبه کرد و آنها را شکست داد.

۱۰. Sesshomaru – Inuyasha

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

سشومارو را به راحتی می‌توان ماهرترین شخصیت انیمه Inuyasha در زمینه استفاده از شمشیر دانست. او می‌تواند با هر دو دست خود از شمشیر استفاده کند و با هر سلاحی به سرعت آشنا شود و بر آن تسلط پیدا ‌کند. سشومارو حتی به اینویاشا نکاتی را برای استفاده از سلاح تتسویاگا یاد داده است، سلاحی که او هرگز نتوانست از آن استفاده کند. بخشی از قدرت‌های سشومارو از میراث شیطانی او سرچشمه می‌گیرد و با استفاده از سلاحش می‌تواند حریفان قدرتمندی را از بین ببرد.

۹. Dracule Mihawk – One Piece

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

درحالی که بیشتر طرفداران One Piece ترجیح می‌دهند رورونوآ زورو را در این لیست ببیند، او همچنان با تبدیل شدن به بهترین شمشیرزن این انیمه که دراکول میهاک باشد، فاصله دارد. حتی در جهانی که قدرت بیشتر شخصیت‌های آن از میوه‌های شیطانی تامین می‌شود، دراکول میهاک بدون استفاده از این میوه توانایی‌های خود را به دست آورده است. او بسته به شرایطی که دارد از تکنیک تیغه ملایم و یا تیغه قوی استفاده می‌کند. بااینکه قدرت کامل دراکول همچنان مشخص نشده است، طرفداران مشتاق مبارزه دوباره او با زورو هستند تا بهترین شمشیرزن One Piece مشخص شود.

۸. Killer Bee – Naruto

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

کیلر بی در انیمه Naruto، یک جینچوریکی، کاربر هیولای هشت دم، و برادر قسم خورده رایکاژ A محسوب می‌شود. در اولین نگاه او تنها یک شخصیت طنز است که همیشه سعی دارد آهنگ‌های رپ جدیدی تولید کند، اما زمانی که در کارکتر او دقیق‌تر می‌شویم، کیلر بی یک نینجای حرفه‌ای با بینش متفاوتی نسبت به زندگی است. کیلر بی در گذشته به طور همزمان با هفت نفر مبارزه کرده است که برای ماهرترین نینجاهای انیمه Naruto نیز کار دشواری است، او حتی به اندازه‌ای قدرتمند است که موفق شد ساسوکه را نیز در نبردی طاقت‌فرسا شکست دهد.

۷. Atomic Samurai – One Punch One

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

حتی بین قدرتمندترین قهرمانان One Punch Man، کامیکازه، که بیشتر با عنوان سامورایی اتمی شناخته می‌شود، در لیست ماهرترین شمشیرزن‌ها قرار می‌گیرد. سامورایی اتمی نه تنها سرعت و عکس العمل‌های بسیار سریعی دارد، بلکه از قدرتی باورنکردنی نیز برخوردار است که با استفاده از آن می‌تواند امواج شوک تولید کند. حرکت خاص او Samurai Slash نام دارد که در یک ثانیه بیش از ۱۰۰ ضربه را به دشمنان خود وارد می‌کند. بیشتر کارکترهای One Punch Man، به خاطر توانایی‌های او، از روبه‌رو شدن با سامورایی اتمی هراس دارند و ترجیح می‌دهند با او مبارزه نکنند.

۶. Asta – Black Clover

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

با توجه به فضای انیمه Black Clover، قوی‌ترین شخصیت‌ها معمولا کسانی هستند که بر انواع مختلف جادو تسلط پیدا کرده‌اند. اگرچه شخصیت آستا قدرتی به دست آورد که با استفاده از آن می‌تواند توانایی‌های جادویی حریفان خود را از بین ببرد. او بااینکه همیشه تمایل شدیدی داشت تا به یک Wizard King تبدیل شود، بدون توانایی‌های جادویی بدون آمد. با از بین رفتن یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای او، آستا بدون هیچ استراحتی، فیزیک بدنی و مهارت خود در شمشیرزنی را تقویت کرد تا تسلط خود را به تمام جهان ثابت کند. او از دو شمشیر با نام‌های Demon-Slayer و Demon-Dweller استفاده می‌کند که با استفاده از آنها جادو دشمنان خود را از بین می‌برد.

۵. Shiki Ryougi – The Garden of Sinners

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

شیکی ریگوگی، پروتاگونیست اصلی فرنچایز The Garden of Sinners، پس از یک تجربه نزدیک به مرگ، توانایی منحصر به فردی با نام Mystic Eyes of Death Perception را به دست آورد که او به او اجازه می‌دهد هرکسی را تنها با یک لمس از بین ببرد. شیکی ریگوگی حالا به عنوان یک کارآگاه در جهان ماوراء الطبیعه کار می‌کند و سعی دارد راه و روش‌های توانایی که کسب کرده است را یاد بگیرد. علاوه‌بر قدرت مرگبار Mystic Eyes of Death Perception، شیکی توانمندی فیزیکی بالایی نیز دارد که در شکست دادن دشمنان به او کمک می‌کند.

۴. Saber – Fate

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

آرتوریا  پندراگون، که با نام سیبر نیز شناخته می‌شود، یکی از شناخته شده‌ترین کارکترهای انیمه Fate به شمار می‌رود. کارکتر آرتوریا با الهام از شاه آرتور خلق شده است که شمشیری افسانه‌ای به نام اکس‌کالیبور را حمل می‌کرد. در انیمه Fate، نقش او این است که همراه با شخصیت‌های شیرو و کیریتسوگو امیا در جنگ‌های Holy Grail شرکت کند. با توجه به پس‌زمینه داستانی و توانایی‌های آرتوریا، دور از انتظار نیست که او در بیشتر نبردها پیروز مبارزه باشد.

۳. Sosuke Aizen – Bleach

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

سوسوکه آیزن آنتاگونیست نیمه اول انیمه محبوب Bleach به شمار می‌رود. او درابتدا تنها یکی از کاپیتان‌های محافظان Thirteen Court بود که قرن‌ها برای نابودی Soul Society و سرنگونی پادشاه Soul برنامه‌ریزی می‌کرد اما درنهایت توسط ایچیگو متوقف شد و برای همیشه در زندان Mugen قرار گرفت. آیزن حتی بدون قدرت‌های منحصر به فردی که دارد نیز جزو قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه Bleach قرار می‌گیرد، اما اگر توانایی شست و شوی ذهن او را در نظر بگیریم، آیزن به تهدیدی تبدیل می‌شود که تنها ماهرترین کارکترهای انیمه توان رقابت با او را دارند. سوسوکه آیزن کارکتری بسیار جاه طلب است که ذهن هر شخصیتی که سر راه او قرار بگیرد را دستکاری می‌کند.

۲. Future Trunks – Dragon Ball

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

ترانکس آینده نقش مهمی را در انیمه Dragon Ball ایفا می‌کند و همانطور که از نام او پیدا است، نسخه‌ آینده‌نگرانه فرزند وجیتا و بولما محسوب می‌شود. او از آینده‌ای بسیار دور به گذشته آمد تا از نابود شدن دنیایی که در آن زندگی می‌کرد توسط اندرویدها جلوگیری کند. ترانکس آینده پس از گذشت دهه‌ها در انیمه Dragon Ball Super حضور پیدا کرد تا برای تهدید جدیدی که با آن مواجه است کمک پیدا کند. مانند اکثر شخصیت‌های Dragon Ball، او به اندازه‌ای قدرتمند است که به تنهایی می‌تواند یک سیاره را نابود کند و زمانی که آن را با مهارت شمشیرزنی ترانکس آینده ترکیب می‌کنیم، او به یکی از ماهرترین شمشیرزن‌های دنیای انیمه تبدیل می‌شود.

۱.Arthur Boyle – Fire Force

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

آرتور بویل یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های انیمه Fire Force است که مدام فکر می‌کند یک شوالیه واقعی است، بااینکه او شخصیت عجیب و غریبی دارد، توانایی‌های مبارزه او را نباید نادیده گرفته است. آرتور با قدرت Pyrokinesis شمشیری از پلاسما، مشابه لایت‌سیبرهای Star Wars، را تولید می‌کند که با رسیدن به آخرین آرک داستان Fire Force، به قدرتی می‌رسد که کمتر کسی توان رقابت با آن را دارد. به همین دلیل آرتور بویل را می‌توان ماهرترین شمشیرزن و مبارز انیمه Fire Force و حتی کل مدیوم انیمه دانست.

منبع: اسکرین‌رنت

SeraNargesGame center adminNimaمهدیMahdi SamDota2گمنامOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)R_minnimahander16SPHRNARSHIAAAAPourminoHojjatحاج کریتوس

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا
۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Unknown گفت:

    “شمشیر” عضو جدایی ناپذیر از دنیای انیمه س

    Seraشبح اسپارتانGame center adminCopy NinjaSeyed Madaoموز خندان(خدانگهدار👋👋)Oda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)Amir(PC & PS4)SPHRNSUKUNAmore
  • شخصیت های خیلی معروف دیگه ای هم هستن عجیبه تو لیست نبودن
    Levi از Attack on Titan
    Kirito از Sword Art Online
    و……

    MadcapKevGame center adminNimaRufusMahdi SamDota2Seyed Madaoموز خندان(خدانگهدار👋👋)Oda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)R_minmore
  • UNESISM گفت:

    با وجود اینکه یه تعداد از این شمشیرزنها رو میشناسم و کامل انیمه هاشونو دیدم مابقی رو هم خوندم و از توضیحاتشون لذت بردم و اطلاعات هیجان انگیزی داشتن که رغبت به دیدن اون انیمه رو بیشتر میکرد
    اما متاسفانه نفر اول لیست توضیحاتش چنین حسی رو نداشت و اصلا اشتیاق دیدن انیمه اش تو وجودم از خوندن اطلاعاتش بدست نیومد
    توقع داشتم نویسنده دلیل اصلی نفر اول بودنش و برتریش رو خیلی خوب بررسی و به مخاطب بچپونه حتی اگه از اون انیمه شناختی نداشته باشه.

    Mahdi Samموز خندان(خدانگهدار👋👋)Oda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)ARSHIAAAAarian90
  • چجوری Kenshin Himura هجدهم هست لیست مضحکی هست
    جز تاپ فایو حداقل باید باشه

    KEN><SHINMahdi Samموز خندان(خدانگهدار👋👋)
  • esmaaiel_63 گفت:

    Hyakkimaru از انیمه Dororo
    Erza Scarlet از انیمه Fairy Tail
    Ryuko Matoi از انیمه Kill la Kill
    Kirito از انیمه Sword Art Online
    Jin از انیمه Samurai Champloo
    Gennosuke Fujiki از انیمه Shigurui
    Nanashi از انیمه Sword of the Stranger

    NXP gameGame center adminv-alkalineMahdi SamDota2موز خندان(خدانگهدار👋👋)Oda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂
  • Hojjat گفت:

    با این که هیچ کدومو نمیشناسم ولی مطمئنم همشون با هم به کاپتان لیوای نمیرسن. مطلقا بی نظیرترین کاراکتر از خیلی جهات که قطعا یکیش قدرت شمشیر زنیه

    NXP gameMahdi SamHojjatNimav-alkalineRufusDanteSPHRNSeyed Madaoموز خندان(خدانگهدار👋👋)more
  • Pourmino گفت:

    ساسکه و زورو و… هم لابد کشکن🗿

    NXP gameGame center adminDota2Copy Ninjaموز خندان(خدانگهدار👋👋)گمنامOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)R_min
  • Reyam- گفت:

    شمشیرزن دوره گرد (Rurouni Kenshin) فیلمش خیلی قشنگه👌👌
    انیمش رو ندیدم ولی فکر کنم اونم قشنگ باشه
    به قول فیلمش : هیمورا باتوسای😎😎

    NXP gameموز خندان(خدانگهدار👋👋)Saeed
  • Saeed گفت:

    به نظرم نویسنده خصومت شخصی با Attack on Titan داره.

    لیوای جزو بهترین شمشیر زن هایی هستش که میتونید تو انیمه ببینید.البته داستان اسپویل میشه.تو قسمت های آخر میتونید ببینید با چه شرایطی شمشیر میزد و میشد گفت تقریبا حرکات محال انجام میداد.لیوای جزو کاراکتر های بی نظیره.

    HojjatR_minSPHRN
    • esmaaiel_63 گفت:

      کاری که در انیمه AOT میکنن شمشیرزنی نیست. اونا فقط با تیغه هاشون به تایتانها حمله میکنن و ضربه میزنن.

      شمشیرزنی وقتی هست که یک شمشیرزن با شمشیرزنان دیگه مبارزه کنه و بقول معروف صدای چـکاچـاک برخورد شمشیرهاشون بهم شنیده بشه.

      NXP gameGame center admin
  • SPHRN گفت:

    با توجه به نوع قدرت (ALMIGHTY قادر مطلق) و همچنین شمشیر زن بودنش،
    به نظرم نفر اول لیست یوها باخ Yhwach هست.هر چند که کلا این مدل لیستا سلیقه ای هست و شخصیت های زیادی هستن که تو لیست نیستن،
    مثلا : ایچیگو از بلیچ،
    زورو از وان پیس،
    فلشی فلش و سونیک از وان پانچ من و خیلیای دیگه،

    NXP gameموز خندان(خدانگهدار👋👋)
  • IntOner One گفت:

    من درمورد بقیه لیست نظر خاصی ندارم اما درموردشماره ها ۴ و ۵ حسابی حرف دارم، لابد اسکرین رنت چند قسمت از این اثار دیده فک کرده خیلی میفهمه،به عنوان کسی که type moon دنبال میکنع،کلا اینل غلط اندر غلطه،
    بهترین شمشیر زن اثر fate stay night شخصیت ساساکی کوجیرو sasaki kojirou هه،خود کینیکو ناسو نویسنده مجموعه اعلام کرده،خود همین saber جلوش داشت درجا میزد،نمیتونست از پسش بربیاد،قطعا سیبر بهترین شمشیر زن مجموعه stay night نیست…و قطعا شیکی ریوگی هم بهترین نیست، ریوگی یه مبارز خیابونیه که شمشیر زنی کلاسیک از خاندانش یاد گرفته،همین، هیچ دستاورد فوق العاده ای با شمشیر در مقابل باقی شخصیت ها type moon نداشته،
    برای مثال شخصیت ciel از همین مجموعه انواع شمشیر زنی ها رو بلده ،از نوع انسانیش،تا اساسینیش،تا شوالیه ای تا حتی شمشیر زنی خون آشامی،زیر بزرگترین شمشیر زن جهان خودش آموزش دیده(be’ze)و حتی ancestor ها هم قبول کردن شمشیر زنیش بالاتر از اوناست،به راحتی بالاتر ریوگی قرار میگیره،سیبر هم خوبه ولی به هیچ وجه بهنرین نیست،بار ها توی مبارزات تک به تک کم اورده،
    بخوام سرونت بهتر سیبر توی شمشیر زنی بگم یا ساساکی کوجیرو یا سیگ فرید(کسی که شمشیر زنیش منطق انسانی رد کرده) یا ciel یا آرچر امیا(اونم به خاطر اینکه آرچر بی نهایت تجربه از بی نهایت جهان موازی داخل unlimited bladework خودش داره و به تک تک شمشیر ها دنیا مهارت داره و تجربه صاحب ها همه اون شمشیر ها رو توی جهان خودش ذخیره کرده(و زیر دست ciel آموزش دیده)
    کلا شماره ها ۴ و ۵ توی دیوار اند، خوب هستن،ولی به هیچ وجه بهترین نیستن،این لیست فقط اومده شخصیت ها شمشیر زن محبوب معرفی کرده

    Mahdi SamHojjat
    • Mahdi Sam گفت:

      بذار از کامنتت سواستفاده کنم و بگم که گینتوکی هم ماهرترین/بهترین شمشیرزن انیمه خودش نیست و Utsuro بهترینه ولی خب گینتوکی تنها نیست

      در جهت دیگه جین از موگن شمشیرزن بهتری هست، موگن فقط با استفاده از محیط اطرافش و سرعت واکنش بهترش و البته جون سخت تر بودنش می تونه در همون حد از رقابت باقی بمونه، شمشیرزنیش به اون اندازه خوب نیست ولی

      و این یکی یه توهینه واقعا ولی پولنارف فرانسوی محبوب سری جوجو خودش شمشیرزن نیست، استندش سیلور کاریوت هم یه شمشیرزنه که اونم شمشیرزن خوبی نیست فقط خیلی خیلی سریعه (تقریبا نزدیک به سرعت نور[بله می دونم احمقانه است ولی خب])

      IntOner One
      • IntOner One گفت:

        فقط یه چیزی قبل از حرفم بگم
        بله سرعت سیلور چریت نزدیک به سرعت نوره، و حتی یه استند رو که با سرعت نور داشته از چشم مردم رد میشده ، زده…توی جو جو این مورد احمقانه نیست وقتی استند جوتورو انقدر قویه که ادعا شده میتونه شهاب سنگ نابود کنه،یا الماس با مشت هاش نابود کرده یا قدرت دیو،یا جوسکه میتون ساختار بدن عوض کنه ،یا جورنو که دیگه اخر خط استند یوزرهاست و واقعا op هه

        در جواب یه نکته اضافه کنه،این سایت نباید موارد قاطی میکرد
        ۱.کاریزماتیک بودن به معنای شمشیر زن بودن نیست(آیزن)
        ۲.قدرت بالا شمشیر نشون دهنده مهارت شمشیر زنی نیست(ریوگی)
        ۳.شخصیت باید مهارتش در شمشیر زنی در مقابل شمشیر زن ها دیگه اثبات کرده باشه نه در آمار کشتن،بعضی شخصیت ها این لیست که میشناسم،شمشیر یکی از وسایلشونه و عمدتا استفاده نمیکنن یا مهارت شمشیر زنیشون در مقابل شمشیر زن دیگه ای اثبات نکردن،قدرت ها دیگه دارن،یا یه سری هیولا کشتن ، نه مهرت شمشیر زنی(حالا خارج از این لیسته ولی ساسکه هم تقریبا شامله همین دستس)
        ۴.محبوبیت و شخصیت اصلی بودن به معنای شمشیر زن بهتر بودن نیست(مثلا شخصیت میفونه از انیمه soul eater شخصیت اصلی نیست ولی بهترین شمشیر زن این انیمه به حساب میاد)
        ۵.سرعت،دوام، و قدرت نباید ملاک باشه فقط و فقط مهارت شمشیر و تعداد روش ها شمشیر زنیشون و شخصیت هایی که شکست دادن با شمشیر زنیشون،نه جادو و …

  • MAHDI گفت:

    واقعا برام عجیبه که نفر یازدهم Yoriichi Tsugikuniباشه و نفر اولArthur Boyle باشه

  • Darkmoon گفت:

    کسایی که نفر اول و نمی شناسن فقط با یه حرکت تونست ماه رو دو نصف کنه پس اگه از نظر توانایی باشه که لیست منصفیه ولی اگه از نظر شخصیت پردازی باشه که خیلیای دیگه لیاقت دارن تو لیست باشن

    Mahdi Sam
    • IntOner One گفت:

      “اگه از نظر توانایی باشه که لیست منصفیه” داداش ،شماره ۵ ریوگیه میتونه مولتی ورس type moon نابود کنه و زمین و زمان از هم بپاشونه،با این حال بنظرم جاش توی لیست نیست اگه بر اساس مهارت شمشیر زنی باشه،ولی قدرت تقریبا توی این لیست نامبر وان می افته و شماره ۴ هم ،اصلا در حد ریوگی نیست قدرتش ولی تونسته با EA تا حدودی رقابت کنه که تقریبا جهان میتونه نابود کنه(کیهان و هرچی سیاره وجود داره)، اگه بر اساس قدرت بود که لیست دیوانه کننده میشد، لیست باید بر اساس مهارت شمشیر زنی و مبارزات تن به تنی که با شمشیر زن ها دیگه نمایش دادن باشه نه قدرت شمشیرشون یا کارازمیک بودنش(آیزن) یا هیولا هایی که کشتن…من خودم افراد توی شماره ۴ و ۵ انتقاد دارم،افراد بهتری توی TYPE MOON هستن که میشد توی لیست باشن به عنوان شمشیر زن،حتی کامنتم هم پایین درموردش هست

  • Rufus گفت:

    آیزن شمشیر زن خیلی خوبی نیست. قدرت بسیار بسیار زیادی داره ولی شمشیر زن خوب؟….

  • Mahdi Sam گفت:

    لیست فاجعه است، چنتا از قوی ترین جاماندگان این لیست
    Hyakkimaru از انیمه Dororo
    Jin از انیمه Samurai Champloo
    Utsuro از انیمه Gintama
    Levi ackerman از انیمه Attack on titan
    Soshiro Hoshina از انیمه Kaiju no.8
    Yato از انیمه Noragami
    میاموتو موساشی از انیمه Onimusha

  • علس گفت:

    Shigurui تو این لیست نبود چرا؟

۲۰ شمشیرزن ماهر دنیای انیمه - گیمفا