Black Myth: Wukong در میان ۳ بازی برتر استیم قرار گرفت
بازی Black Myth: Wukong یکی از بزرگترین موفقیتهای سال ۲۰۲۴ بوده و تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است. هیچکس انتظار نداشت که این بازی بتواند به این شکل کل ژانر بازیهای تکنفره را به سلطه خود دربیاورد و به عنوان پرطرفدارترین بازی تکنفره روی فروشگاه استیم (Steam) شناخته شود که اصلاً دستاورد کوچکی نیست.
همچنین نظرات این بازی در استیم بیش از ۹۵ درصد مثبت هستند و اکنون در میان سه بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر امتیازات استیم قرار دارد. اما برخی از طرفداران ممکن است این را منصفانه ندانند. زیرا تفاوت میان رکورد تعداد بازیکنان همزمان در بین این سه بازی بسیار زیاد است و Wukong تقریباً ۹۴۰ هزار نظر در استیم دارد که بیش از ۹۵٪ از آنها مثبت هستند.
بنابراین، برخی ممکن است اینگونه استدلال کنند که این نقشآفرینی چینی به دلیل محبوبیت زیادش نظرات منفی بیشتری جذب کرده است. اما طبق آمار، این بازی در جایگاه سوم قرار دارد که موفقیت بزرگی است. همچنین باید توجه داشت که تفاوت زیادی در درصد نظرات مثبت دو بازی دیگر نیز وجود ندارد. Black Myth: Wukong دارای ۹۵.۵۱ درصد نظرات مثبت است، در حالی که Balatro و Satisfactory به ترتیب ۹۵.۶۵ درصد و ۹۵.۶۰ درصد نظرات مثبت دارند. طرفداران Wukong همچنین انتظار دارند که این عنوان برنده جایزه بهترین بازی سال شود.
بستههای الحاقی این نقشآفرینی هماکنون در دست توسعه هستند و گفته میشود که هدفگذاری انتشار آنها برای سهماهه اول سال ۲۰۲۵ است. همچنین قابل توجه است که هزینه توسعه این بازی تنها ۴۲.۳ میلیون دلار بوده و بیش از ۱ میلیارد دلار درآمدزایی کرد.
پر بحثترینها
- برتری قاطع فروش PS5 Pro نسبت به دیگر کنسولها در آمازون
- معرفی ۱۰۰ بازی جذاب ایرانی (قسمت سوم)؛ مروری بر صنعت بازی در ایران
- استیم: شما مالک بازی های خریداری شده نیستید
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 6 ممکن است در سال ۲۰۲۷ برای PC منتشر شود
- مدلهای جدید Xbox Series X تراشههای کوچکتر و سیستم خنککننده بهتری دارند
- مدیرعامل Sweet Baby: منتقدان تنوع، برابری و شمول (DEI) ما را آزار میدهند
- خالق The Last of Us: بازیهایی مانند Bloodborne تمرکز زیادی روی داستان ندارند
- بازی بعدی ناتی داگ احتمالا شامل رانندگی وسایل نقلیه خواهد شد
- منابع داخلی: مراسم جدیدی از سوی ایکس باکس برای هفته بعد برنامهریزی شده است
- فروشگاهها از فروش فیگورهای Assassin’s Creed Shadows به دلیل توهین آمیز بودن خودداری میکنند
نظرات
دست خوش
اونقدر ها هم خفن نیست
شانس اورده پلیرای چینی ساپورتش میکنن
%(هزینه توسعه این بازی تنها ۴۲.۳ میلیون دلار بوده و بیش از ۱ میلیارد دلار درآمدزایی کرد) بسیار جالب و مقایسه با بازی ۴۰۰ میلیون دلاری
اعتپادی به ایینا. نیستت
۴ و ۵ رو حتی نمیشناختم
این بازی خیلی چیزها رو هم به ما گیمرها ثابت کرد هم به بازیسازهای عزیز
ما جریانات همجنسگرایی و حمایته الکی از اقلیت ها رو نمیخوایم و اگه کسی به خاطر ما این جرات رو داشته باشه که دست رد به سینه ی امثال سوییت بیبی بزنه ما با حمایتمون اونو به قله ی موفقیت میرسونیم و براشون ایستاده دست میزنیم و از موفقیتشون لذت میبریم❤️❤️❤️
ما برای یه بازیه بهتر نیازی به التماس به شرکت هایی مثل یوبیسافت و الکترونیک آرتز نداریم و میتونیم با حمایت از همچین استودیوهایی آینده ی صنعت گیم رو نجات بدیم
در نتیجه= با گیمر باش و پادشاهی کن😍🔥
این بازی ثابت کرد مردم با یه میمون بیشتر می تونن همذات پنداری کنن تا یه سمبل LGBT که راه میره
دقیقا درست گفتی👏👏
نکته ای ک هست اینه ک این آمار ها فقط بر اساس آمار استیمه و توی چین باز خودشون یک پلتفرم جدا دارن و اعلام کردن آمار اون پلتفرم هم میتونه جالب باشه…
مثل اینکه چینی (کاربران استیم چین) نگذاشت اینبار چینی (محصول چینی) بشکنه 👌
درسته که بهترین بازی سال شدن به «متا» نیست، ولی دیگه یه بازی رو با متای ۸۱ هیچوقت نمیکنن بهترین بازی سال
ازین بابت خیالتون راحت
اتفاقا میخواستم بپرسم بازی اوکیه؟
ازش نقد های مثبت زیاد شنیدم.
پیشنهادش میکنید؟