سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا

سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است

محمد عرفان علی‌پوری
۲۲:۱۳ ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا

بازی‌های چینی به سرعت در حال افزایش محبوبیت خود در سطح جهانی هستند، و توسعه‌دهنده عنوان Phantom Blade Zero بر این باور است که تفاوت‌های فرهنگی به نفع گیمینگ خواهد بود.

پس از موفقیت میلیارد دلاری Black Myth: Wukong، سازندگان عنوان Phantom Blade Zero هم امیدوار هستند تا با استقبال مشابه‌ای در سطح جهان روبه‌رو شوند. این بازی اکشن با گیم‌پلی بسیار سریع خود یادآور عناوینی مانند Sekiro است اما با وجود شباهت‌هایی به عناوین سولزلایک، اصلا در این زیر-ژانر قرار نمی‌گیرد.

آقای لیانگ کیوی (Liang Qiwei)، مدیرعامل استودیو S-Game، فکر نمی‌کند که بازی باید از مفاهیم آشنا برای گیمرهای جهان استفاده کند تا موفق شود، در واقع مطابق نظر ایشان، عکس این موضوع صادق است.

کیوی در مصاحبه با رسانه 4Gamers خاطرنشان کرد که Black Myth: Wukong از نظر فرهنگی دارای موانع بزرگی بود، زیرا با اقتباس از رمان کلاسیک چینی «سفر به غرب» ساخته شده بود و می‌توانست به عدم درک فرهنگی بازیکنان منجر شود. کیوی می‌گوید:

ساخت یک بازی با کیفیت می‌تواند تفاوت‌های فرهنگی را به یک نقطه قوت تبدیل کند نه یک نقطه ضعف، زیرا بازیکنان مفاهیم ناآشنا را به‌ عنوان مضمونی تازه درک می‌کنند.

دلیل اینکه ما بازیکنان چینی فرهنگ غربی و ژاپنی را می‌شناسیم، این است که بازی های غربی و ژاپنی بسیار سرگرم‌کننده‌ای را به عنوان نقطه ورود به این فرهنگ‌ها داشته‌ایم و به تدریج به آنها عادت کردیم. من شک دارم که بازیکنان چینی در ابتدا چیزهای زیادی در مورد سامورایی ها می‌دانستند، اما از آنجا که بازی های بسیار خوبی در مورد آنها ساخته شد، اکنون تقریبا برای همه شناخته شده‌ هستند. از نظر من، اگر بازی به خودی خود جالب باشد، حس خارجی بودن آن می‌تواند یک مزیت باشد، نه یک مانع.

بازی Phantom Blade 0 برای PS5 و PC در دست ساخت قرار دارد.

AEOmajedneysiOmid_Fshمحمدحسینnoct for gamefaXerexplayZabiboy gamerDARKSIREN𝗔𝗿𝗶𝗮.xdKurosOld fashion GAMERHELLO.BROTHERSBLACK GOKU𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥KURD WARRIORMr.Cataria900Batman Arkham knightهالک ایرانی(🥦vegetarian)more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا
سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازنده Phantom Blade Zero: تفاوت فرهنگی در میان بازی‌ها یک مزیت است - گیمفا