توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا

توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد

امین رحیمی
۲۱:۱۹ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا

یکی از توسعه‌دهندگان سابق Certain Affinity گفته است که حالت بتل رویال بازی Halo، که هم اکنون لغو شده، می‌توانست عنوان تحول‌آفرینی برای فرنچایز باشد. این اطلاعات از پروفایل لینکدین مایک کلوپر (Mike Clopper)، کارگردان طراحی استودیوی Raven Software، که قبلاً در استودیوی Certain Affinity کارگردان بازی بود به دست آمده‌اند.

در پروفایل لینکدین مایک کلوپر اشاره شده است:

من مدیریت تیم بزرگی از طراحان را برعهده داشتم که روی حالت لغو شده بتل رویال Halo کار می‌کردند. معقتدم که می‌توانست بازی سرنوشت‌ساز فرنچایز باشد. با این وجود که پروژه لغو شد، ما دوست داشتیم آن را بازی کنیم و کار کردن روی آن تجربه فو‌ق‌العاده‌ای بود.

شاید بتوان حدس زد که چرا حالت بتل رویال Halo در نهایت لغو شد، اما با این وجود همواره شایعات زیادی پیرامون آن شکل گرفته است. مراحل توسعه این بتل رویال با اسم رمز پروژه Tatanka سپری می‌شد و احتمالاً هیچگاه شاهد آن نخواهیم بود.

در اوایل ماه جاری، تغییراتی اساسی در ساختار فرنچایز Halo گزارش شد، از جمله تغییر نام ۳۴۳ Industries به Halo Studios و انتقال توسعه فرنچایز به Unreal Engine 5.

پیر هینتز (Pierre Hintze)، رئیس استودیوی Halo، توضیح داد:

اگر تاریخچه Halo را تفکیک کنیم شامل دو فصل خواهد بود: فصل اول – Bungie و فصل دوم – ۳۴۳ Industries. اکنون ما مخاطبانی داریم که تشنه عناوین بیشتر هستند. بنابراین ما نه تنها سعی می‌کنیم تا کارایی توسعه را بهبود ببخشیم، بلکه دستورالعمل ساخت بازی‌های Halo را تغییر خواهیم داد. بنابراین، از حالا فصل جدیدی را شروع می‌کنیم.

هادی صفائیDARKSIRENگیمر ساده (در انتظار تیک آبی)حاج کریتوساپوزیسیون گیمفاMotin

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا
توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توسعه‌دهنده سابق: بتل رویال Halo می‌توانست بازی سرنوشت‌سازی باشد - گیمفا