یک بازی ویدئویی با اقتباس از انیمه Death Note در دست ساخت است
به نظر میرسد که یک بازی ویدئویی بر اساس انیمه و مانگای Death Note در دست ساخت است. طبق گزارش منتشر شده از وبسایت Gematsu، کمیته ردهبندی سنی آثار دیجیتال تایوان به طور رسمی به رتبه بندی یک اثر معرفی نشده با عنوان Death Note برای PS4 و PS5 از Bandai Namco اقدامکرده است.
در حالی که با ترجمه متون چینی درج شده در وبسایت کمیته رتبهبندی سنی تایوان، به نام انگلیسی Death Note: Shadow Mission میرسیم، به احتمال زیاد و با توجه به نام حقوقی ثبت شده توسط Shueisha Games (شاخه گیمینگ ناشر Death Note)، نام بینالمللی این عنوان Death Note: Killer Within خواهد بود.
عنوان Death Note در طی دهههای گذشته و به اشکال مختلف (مانند مانگا، انیمه، مانگا و لایو اکشن)، همواره یکی از موفقترین و محبوبترین آثار سبک ماوراء طبیعی با چاشنی وحشت بوده است. این اثر داستان یک دانشآموز دبیرستانی به نام لایت یاگامی (Light Yagami) را روایت میکند که مسیر زندگیاش به دنبال پیدا کردن یک دفترچه عجیب با قابلیت کشتن هرکس که در نامش در صفحات آن نوشته شود، تغییر پیدا میکند.
البته این اولین بار نیست که یک بازی ویدئویی تحت عنوان Death Note ساخته میشود. پیشتر و در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸، عناوینی مانند Death Note: Kira Game و دنبالههای آن برای Nintendo DS منتشر شده بود. حال اگر این شایعه درست باشد، این اولین بازی ویدئویی سری محبوب Death Note برای پلی استیشن خواهد بود.
در حالی که این ردهبندی سنی، یک خبر رسمی به شمار نمیرود، به یاد داشته باشید اخبار این چنینی (مانند خبر ردهبندی سنی Silent Hill 2 Remake)، گاهی اوقات به عنوان یک نشانه برای یک بازی آماده انتشار یا معرفی آن عمل میکنند؛ بنابراین طرفداران Death Note میتوانند منتظر شنیدن اخبار بیشتر در آینده نزدیک باشند.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
🟢 انیمهی بسیار دیدنی و ارزشمندی هستش 👍🏻
✅ به امید یک بازی عالی ازین انیمهی دلنشین 😊
نود درصد مواقع بازی از روی انیمه خوب در نمیاد
چطور گیمی ؟
اسم مینویسیم توش 😂؟
ابرشاهکار
گیمپلیش چجوری در بیاد جالب میشه
همیشه دوست داشتم ازش یک بازی بسازن
گیم پلیش مثل همون گیمهای قبلی ایی هست که ازش ساختن. سبک بازی استراتژیک و دیالوگ محور، مثل گیمهای Visual Novel
انیمه فوقعالعاده با پایان بندی افتضاح و در حد تام جری
افتضاح خیلی کلمه سنگینیه براش
حتی میشه گفت درخور و مناسب بود
حکایت یکبار جَستی ملخک، دوبار جَستی ملخک دفعه سوم تو چنگی ملخک بود
یعنی نرمال بود دیگه
ولی درنهایت کسی ک حق باهاش بود و کار درست میکرد لایت بود
کار درست رو میکرد، ولی از راه اشتباه. و همین راه اشتباه باعث شد جون افراد بیگناه و حتی پدرش رو هم بگیره. به قول معروف “هدف، راه رسیدن بهش رو توجیح نمیکنه”.
یاگامی لایت یه آدم ایدآلگرا بود که همین ایدآلگرایی آخرش نابودش کرد.
با جمله* هدف، راه رسیدن بهش رو توجیح نمیکنه *
کاملا مخالفم
کاملا مخالف
ببین برای کشتن بی گناه ها بخوام ی مثال خوب بزنم
شبیه اون قطاریه ک ب ۲مسیر نزدیک میشه
یک مسیر ۱۰نفر بستن ب ریل قطار ی مسیر دیگه ۱نفر بستن ب ریل قطار
حالا انتخاب بدن دست تو مسیر قطار ب کدوم طرف تنظیم میکنی؟
درسته چنتا بیگناه رو کشت اما همین باعث شد جون خیلی های دیگه رو نجات بده
دنیارو ب جای بهتری داشت تبدیل میکرد
اون پلیس های احمق فقط بخاطر حس وظیفه شناسی مزحکشون افتاده بودن دنبالش وگرنه خودشونم ۱۰۰درصد مطمئن نبودن دارن کار درست میکنن
داداش به این ده نودی ها و هشادی ها اینارو نگو اینا درک نمیکنن. اینا یه دیمن اسلیری وانپیسی از این مسخره بازیا بدی به خوردشون رو سرشون میزارنش. حلوا حوا میکنن. چه میدونن داستان خوب یعنی چی.
ابله ای؟
اصن داستان خوب می دونی چیه؟
من خودم فن دث نوتم خیلیییی شاهکاره
ولی مقابل وان پیس هیچیییی نیست
وان پیس بهترین داستان ممکن،شخصیت پردازی،دنیا و … رو داره
دیمن اسلیر هم ندیدم
قبل اینکه ب اون بگی ابله
ی نگاه تو آیینه ب خودت بنداز
ب نظر من باید تا جاییکه میتونیم راهنمایی شون کنیم
بالاخره ی دوره اییه ک باید بگذرونن و هیچ کار دیگه اییش هم نمیشه کرد
لایت اولش قهرمان بود
ولی بعدش خیلی جنایت کرد
البته خوده پلیسام مسخره بازی در میاوردن
لایت کجا حق باهاش بود؟
لایت قاتله
جنایتکاره
بعد فکر کرده کیه که خدای دنیا باشه؟
کار های لایت غیر قابل قبول ان
لایت به هیچ وجه کار درست را نمیکرد.چجور میگید کار درست را میکرد؟!!
خیلی دوست دارم ازش یه بازی هک اند اسلش AAA مثل گاد اف وار درست کنن پتانسیلش رو واقعا داره
هک اند اسلش؟مثلا حین جنگیدن با پونصد نقر دفترچهاش رو باز کنه اسم تک تک دشمناشو سریع و خشن بنویسه؟
شوخی کردی دیگه😂😐
میخوای با مدادو دفترچه بزنن تو سر هم ؟
تو چرا آدم نمیشی
فک نکنم جانِ مطلب انیمه و مانگا رو برسونن.
تلاششون بیهوده س
با توجه به ظرفیت داستان ، بازی باید پایان های متعددی داشته باشه.
البته علاوه بر اینکه حس میکنم بازی به سبک among us باشه، فکر میکنم بازی شبیه هیتمن باشه، اما به جای اینکه مردم رو با دستان خودمون بکشیم، سعی می کنیم اسم اونا رو پیدا کنیم و با دفتر مرگ اونا رو بکشیم…
من انیمشو ندیدم فقط یکم تعریفشو شنیدم
فک کنم یه بازی انتخاب محور مثل بازیای دیوید کیج بشه
گیم پلی به اون صورت فک نکنم همچین داشته باشه
الان چیه این رو میخوان گیم کنن تنها ایده ای که به ذهنم میاد مثل بازی های تل تیل باشه
میشه یکی از برزرک گیم بسازه خوراک بازی های سولز لایکه
امیدوارم تبدیل به یک بازی انتخاب محور با حالت های life is strange بشه،داستان قوی و ناراحت کننده و شخصیت های فوق العاده
و همچنین سازنده هاش ژاپنی نباشن چون شخصا نمیتونم بازی ژاپنی بازی کنم(نظر شخصیمه)
باندای نامکو استدیو ژاپنیه
انیمه اینو به صورت گذری دیدم کامل ندیدم یه پسر نوجوان بود که یه دفترچه داشت اسم هر کی رو مینوشت به چوخ میرفت فقط یه موجودی پیشش بود خیلی طراحی کاراکترش خفن و معنادار بود اتمسفر و اون فضا انیمه داستانش برام جالب بود شیطان کش خیلی برام طراحی شیاطین داخلش هنری جذاب بود و اینم که دیدم دقیقا همچین حسی داشتم بهش واقعا الکی نیست طراحی باس های سولز میازاکی و طراحی های عجیب و معنادارشون کلا سرزمین ژاپن با اختلاف صد به یک از کل مردم دنیا از نظر ایده و اتود اولیه طراحی کاراکتر موجودات عجیب و داستان های خاص جلو هستن البته در هر زمینه جلو هستن اما منظور اینجا از نظر طراحی کاراکتر ها هست.شما نقاشی های جوهر ژاپنی یا نقش نگار ها روی چوب که مهمترین هنر باستانی سرزمین آفتاب هست رو ببینید کلی از این موجودات عجیب و خاص هستن از قدیم اینا خاص بودن کلا شرق آسیا افسانه ها مرموز داره همین بازی ووکانگ رو میبینه آدم طرف سرش قطع هست کاراکتر داره ساز میزنه یا باس های عجیب غریب خیلی حال هوای خاصی دارن یجوری فضای بین ترس و شبه ترس در کنارش هیجان برای شناختشون رو برای مخاطب ایجاد میکنه
چجوری میخوان ازش بازی بسازن خدا میدونه
اگه بخوای اول شخصو اکشنش کنی میشه گوست وایر توکیو که البته باید کلی چیزاشو نرف کنی اون موقع میشه ی بازی از دث نوت
در صورتی که خوب در بیاد مثلا یچیز کاراگاهی که باید اسم حریف رو پیدا کنیم و خلاصش کنیم و خودمون هم لو نریم رو خوب پیاده کنن و بازی هم پایان های زیادی داشته باشه عالیه
خوش به حالم فنش ام🥳😁
اینم میشه مث اقتباسای داغون دیگه مث ناروتو و اتک ان تایتانو وان پیس و….