شایعه: توسعه بازی Everwild در حال حاضر خوب پیش میرود
گفته میشود که استودیوی Rare، سرانجام توانسته است حلقه اصلی مشکل در گیمپلی بازی Everwild را حل کند.
هیچکدام از عناوین فرست پارتی Xbox که سالهاست به طور رسمی رونمایی شدهاند و در حال توسعه هستند، به اندازه Everwild ترکیبی از کنجکاوی و شک و تردید ایجاد نکردهاند. این بازی که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، ظاهراً از یک چرخه توسعه مشکلدار عبور کرده است. حتی خود توسعهدهنده برای مدت طولانی در تلاش بوده تا ماهیت چیزی که میخواهد بسازد را کشف کند. با این حال، به نظر میرسد که این پروژه سرانجام از این مشکل عبور کرده است.
همانطور که روزنامهنگار مشهور، جز کوردن (Jez Corden)، اخیراً در پادکست Xbox Two ادعا کرد، توسعه Everwild حالا خوب پیش میرود. آنطور که Corden میگوید، استودیوی Rare اکنون حلقه (Loop) معیوب گیمپلی را برطرف کرده است و ما باید بهزودی جزئیات بیشتری در مورد آن بشنویم.
اینکه دقیقاً این خبر چه تاثیری روی معرفی یا نمایشهای آینده از این بازی میگذارد، هنوز مشخص نیست، اما طرفداران Xbox حداقل میتوانند دلگرم شوند که این پروژه در وضعیت بسیار بهتری نسبت به سالهای گذشته قرار دارد، چیزی که تا مدت زیادی به نظر میرسید بسیار بعید باشد
گزارشی در سال گذشته ادعا کرده بود که اگرچه Everwild در ابتدا به عنوان یک بازی بقاء محور تصور شده بود، اما جهت و ساختار جدیدی پیش میرود.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
وضعیت سینوسی ساخت یه بازی رو باید با این بازی مثال زد ، والا از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۴ که الآن باشه یه بار گفتن خوبه یه بار بده !!
شاید تغییراتی رخ داده خب
خب این خوبه که تونستن یه مشکل بزرگ رو از سر راه بردارن و حتی شاید باعث بشه توسعه بازی سریعتر پیش بره
ولی اینکه بازی های مهمشون رو زود معرفی میکنن و بعد تاخیر میزنن ، واقعا شرایط سختی رو ایجاد میکنه ، نمونش :
«حتی خود توسعهدهنده برای مدت طولانی در تلاش بوده تا ماهیت چیزی که میخواهد بسازد را کشف کند. با این حال، به نظر میرسد که این پروژه سرانجام از این مشکل عبور کرده است»
حالا این رو میگیم در دوره کرونا معرفی کردن و به هر دلیلی مشکلات زیادی پیش اومد و نتونستن بازی رو آماده کنند ولی برای باقی بازی ها واقعا توجیهی نیست ، اونم با همچین وضعیتی …
کارگردان بازی در حال حاضر کیه؟؟