اعتراف سازنده Payday 3: بازی در زمان عرضه ناتمام بود
اوضاع بازی Payday 3 در زمان عرضه، چندان مطلوب نبود. طرفداران از میزان محتویات بازی راضی نبودند و در نهایت مدیرعامل استودیوی Starbreeze مجبور شد به طور رسمی از طرفداران بابت این مشکلات عذرخواهی کند. با تأخیر مکرر آپدیتهایی که استودیو برای بهتر کردن شرایط Payday 3 وعده آنها را داده بود، شرایط بدتر هم شده بود. اما حالا به نظر میرسد گیمرها کمی به بازی امیدوارتر شدهاند.
با گذشت یک سال از زمان عرضه، Starbreeze ضمن عذرخواهی، باور دارد که نه تنها عرضه Payday 3 مطلوب نبود، بلکه از لحاظ روند توسعه نیز، بازی در زمان عرضه با وضعیت «ناتمام» در دسترس قرار گرفت.
آلمیر لیستو (Almir Listo)، مدیر بخش روابط عمومی Starbreeze، در مصاحبهای با وبسایت PCGamesN اعلام کرد:
هنگامی که شما با یک عرضه فاجعهبار مشابه شرایط Payday 3 مواجه میشوید که در آن خریداران حتی نمیتوانستند بازی را تجربه کنند، چیزی برای پنهان کردن باقی نمیماند. به نظر من، نمیتوانیم همه تقصیرات را گردن مشکلات فنی انداخته و اشتباهات خود در تجربه اصلی را منکر شویم. حقیقت انکارناپذیر این است که بازی از بسیاری جهات ناتمام بود.
در ادامه، لیستو تأکید کرد که نه تنها پروسه ساخت و توسعه یک بازی ویدئویی سختیهای خود را دارد، بلکه ساخت یک دنباله برای عنوانی که بیش از یک دهه موفقیت را پشت سر گذاشته بود، سختی آن را دوچندان میکرد:
آندریاس و من، بخشی از تیم اصلی توسعه PayDay 2 بودیم و طی این ده سال، افراد زیادی از تیم اصلی ما جایگزین شدهاند. ارائه یک تجربه جدید با موفقیتی مشابه PayDay 2، پس از گذشت یک دهه، چالشبرانگیز بود و سعی ما در ایجاد اثری متفاوت، به سختی این چالش اضافه میکرد.
اما مشکل اصلی PayDay 3 چه بود؟ تهیهکننده این عنوان، آندریاس پنیج (Andreas Pennige)، اعتقاد دارد که اکثر مشکلات از «کمکاری» استودیو در ارائه چیزی که بازیکنان از بازی انتظار داشتند، عنوان کرد. وی همچنین در ادامه توضیح داد:
در نهایت، PayDay 3 تبدیل به محصولی شد که نتوانست با مخاطبان ارتباط برقرار کند. باور دارم که غرور ناشی از موفقیت PayDay 2 باعث شد تا ما در تصمیمگیریهای خود کمی شتابزده عمل کنیم. یکی از چیزهایی که ما پس از عرضه PayDay 3 یاد گرفتیم، درک خواستههای طرفداران، تفکر در علل موفقیت PayDay 2 و تلاش در مدرنیته کردن آنها بود.
با گذشت یک سال از عرضه و انتشار آپدیتهای متعدد، Starbreeze امید دارد تا بتواند کاری که CD Projekt Red با Cyberpunk 2077 موفق به انجام آن شد را برای عنوان خود تکرار کند.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
این موضوع که سازندگان دارند یک بازی ناکامل رو با کلی تبلیغات دروغین و کثیف میفروشند و بازی در زمان عرضه مشخص میشه در مرحله اولیه هست و اصلا پولیش که هیچ ، کامل ساخته نشده و خام و غیرقابل تجربه است . داره حسابی کلاه گشادی میشه روی سر جامعه گیمری ( تنها چیزی که در دفاع از حقوق مصرف کننده هم وضع کردن توی قوانین حقوقی این صنعت ، اینکه قبل از خرید بازی بدونیم ما ننه بابای بازی نیستیم، یکی دیگه است )
همه شرکتهای کلاه بردار این صنعت یک رویه دارند قشنگ : میان یک عذرخواهی میکنند و با کلی وعده دروغین بیشتر و اپدیت و دی ال سی رایگان ( که از قضا یا یه دونه رایگان میدن که سر وتهش هیچ نیست ) سر قضیه رو تا حدودی زیر برف میکنند . بعد که داستان خوابید و اروم اروم با اپدیت کردن که میشه همون ساختن بازی یا بقولی اماده کردن بازی که ساخته نشده در زمانی که بازی خریداری شده (فکرکنید درین درین خودرو بیاد جلد ماشینو بده با چهار تا لاستیک هر ماه بیاد یک قطعه یک قطعه شو با پست بفرسته بگه به چسبون به ماشینی که گرفتی )
اخر سر هم میان میگن که ما متوجه اشتباه وحشتناکمون شدیم و اعتراف میکنند که چه کلاه بزرگی سر گیمر گذاشتن و کلی هم از گیمرها تشکر میکنند تحملشون کردن
تازشم خیلی هم خوشحالند که گیمرهای مال باخته اومدن نظر و ایده دادن تا مشکلات بازی که وظیفشون بوده بسازند رو برطرف کنند ، وتشکر میکنند .( این دیگه اون ور بوم افتادنه)
خیلی شیک و مجلسی میان میگن که ما از طرفداران درس یاد میگریم خیلی خوشحالیم از داشتنشون (خیر سرت تخصص خودته ، حقوقشو میگری ،درسشو خوندی)
بعدش میان میگن این تجربه است ، باید بعدها ازش استفاده کنیم (من ایستاده شا…یدم رو این تجربه شخمی تخیلی شما )
توی نسل شش بازی رو میداید یا کامل و بهینه تحویل میدادید یا کنسلش میکردید
توی نسل هفت اکتیویژنی و یوبی سافتی حرکت میزدید بازی رو با کمی بهینه مناسب و دی ال سی رایگان میدادن
توی نسل هشت اومدن بازی رو پر باگ ، و پر از ماسته با قیمه تحویل میدادن با دی ال سی تا ته تو پاچه میگفتن برو بشین تا ۵ سال فقط ۱۰۰ گیگ اپدیت دان کن شاید مشکلات درستشه .
توی نسل نهم میان بازی رو نصفه میدن میگن ، ببخشید حواسمون نبود نصف دیگش رو بدیم شما فعلا با نصفه اول سرگرمشو خدا بزرگه نصفه دیگشو با کمک خودتون میسازیم
میترسم نسل ۱۰ بیان بگن بچه ها ما یک نقشه داریم شما ، ما ایده بازی رو میدیم شما پولشو بدید ، بازی رو میفرستیم اولش یک دنیا مکعبیه همینجور ماهانه یه چیزی بهش اضافه میکنیم ، شاید بعد ۳ سال ازش یه بازی در اومد (اسم این طرح هم میشه داچ التیمت پرو )
باز خوبه اعتراف کرد که کم کاری از خودشون بوده ، همین رو میتونستن یه تاخیر ریز بزنن تا بازی کامل بشه…
البته تو سبکش عادیه
ولی الان بهتره
میدونی بدتر از اون چیه؟ این که این بازی تو کمتر از ۲ سال پشتیبانی ازش به شکل اجتناب ناپذیری قطع میشه و استودیوی سازندش توسط امبریسر گروپ تعطیل میشه. میدونم گفتن که موظفن ۱۸ ماه محتوای جدید بدن ولی ناشرشون ناسلامتی امبریسر گروپه، و هر کار کثیفی از عهده اونا برمیاد
زمان عرضه بسیار بد و شلوغ + همین عرضه ناقص + ندادن بازی برای نسل ۸ (چون اصلا ویژوالش نسل نهمی نبود)
به نظر من به همه اینا وجود نسخه دوم داخل سرویس هم اضافه کرد که باعث شد اعضای گیم پس که این آیپی رو دوست دارن برن یه بازی کامل تر که نسخه دومش باشه رو بازی کنن و نه حتی نسخه سومی که اونم دیوان اومده بود رو سرویس !!
گفته بودن مود آفلاین هم میخواد براش بدن بالاخره دادن یا نه
https://gamefa.com/1019930/payday-3-to-receive-an-offline-mode/
باز خوبه مثل یوبیسافت طلبکار گیمرا نشده.
باز خوبه حداقل اینا گردن میگیرن، بر خلاف بعضیا(یوبی)