توسعهدهندگان سابق Disco Elysium از دو استودیوی جدید رونمایی کردند + جزئیات بیشتر
دو استودیوی جدید توسعهدهندگان سابق استودیوی ZA/UM، سازنده بازی Disco Elysium، امروز به صورت رسمی معرفی شدند.
۱۲ نفر از اعضای سابق ZA/UM استودیوی جدیدی به نام Longdue Games را افتتاح کردند. گفته میشود استودیوی مذکور در حال کار بر روی جانشین معنوی بازی نقشآفرینی تحسین شده Disco Elysium است.
همچنین به طور همزمان یک استودیوی جدید به نام Dark Math Games توسط ۲۰ نفر از سازندگان سابق Disco Elysium معرفی شد. گفتن میشود این استودیوی تازه تاسیس در حال ساخت یک بازی نقشآفرینی کارآگاهی به نام XXX Nightshift است. این استودیو همچنین شامل توسعهدهندگانی میشود که سابقه کار در Rockstar، Bungie و Brave At Night را دارند.
Longdue Games در این باره میگوید:
هدف این استودیو خلق بازیهایی است که از نظر احساسی و فکری طنیناندازی میکنند. اینجا مکانی برای ایجاد شهرت، ارائه مداوم کیفیت، با تمرکز در عمق و یکپارچگی روایی است.
بازی استودیوی Longdue Games که به نوعی جانشین معنوی Disco Elysium است، به عنوان یک اثر نقشآفرینی روانشناسانه توصیف میشود که به لطف مکانیک منحصر به فرد، در آن هر تصمیمی که گرفته میشود، هم جهان و شخصیتهایی را که در آن زندگی میکنند، تغییر میدهد.
از سوی دیگر به گفته استودیوی Dark Maths Games، بازی XXX Nightshift یک تجربه نقشآفرینی تکنفره عمیق با ابزارها و لایههای گیمپلی است. همچنین این بازی موارد منحصربهفردی را ارائه میکند که به سرگرمکنندهتر کردن آن میافزاید و مسیرهای مختلفی را برای حل پروندهها ارائه میدهد. سیستم نقشآفرینی نوآورانه و قدرتمند به زمان بازیکن احترام میگذارد و به هوش شما در انتخابها اعتماد میکند. به طور کلی این شما هستید که تصمیم میگیرید داستان شما چگونه آغاز شود و چگونه به پایان برسد.
ویدیوی گیمپلی XXX Nightshift در قسمت زیر قابل مشاهده است.
پر بحثترینها
- رسمی: Red Dead Redemption در تاریخ ۲۹ اکتبر برای PC عرضه خواهد شد + سیستم مورد نیاز
- شایعه: ریمستر سهگانه یونان God of War، نسخه Ascension و عناوین PSP در دست ساخت قرار دارند
- نقد و بررسی بازی Silent Hill 2 Remake
- ۱۵ شخصیت مکمل برتر در بازی های ویدیویی
- نقد سریال The Boys | اثری فوقالعاده اما تراش نخورده
- شایعه: سونی قصد دارد ریمسترهای بیشتری عرضه کند
- طبق یک نظرسنجی بیش از ۹۵ درصد گیمرها مخالف حضور سیاستهای شمول و DEI در بازیها هستند
- جذابترین مرد دنیا در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد
- تاریخچه پلی استیشن؛ تکامل از نوع ژاپنی
- نقد و بررسی عنوان Starfield: Shattered Space
نظرات
جالبه داستان نسخه قبل یه بار کلش ترکید و باز سازی شد
امیدوارم بازهم با یک اثر هنری و سراسر معنا روبهرو باشیم.
خوب چرا از گیم پلی بازی و محیط چیزی نشون نداد امیدوارم درکنار نوآوری گیم پلی درگیر کننده هم داشته باشه یه وقتا آنقدر بازی ها عجیب هستن که خوب طبیعی به اون بحث تجاری مورد نظر نمیرسن البته چون هزینه ساختشون خیلی خیلی کمه خواص رو هدف قرار میدن و براشون جذب گیمرها عوام مهم نیست و خاص بودن رو هدف قرار میدن مثل بازی ذبح اسحاق و….من بشخصه معتقد هستم بازی هر چقدرم خاص و نوآورانه باشه و بخواد یه چیز خیلی خیلی خاص رو نشون بده باید به هر شکل و عنوانی گیم پلی گیرا رو داخلش قرار بده اگر میخواد فروش نسبی رو داشته باشه