مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد

مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد

رامتین
۱۴:۲۳ ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد

سباستین میتون (Sébastien Mitton)، مدیر خلاقیت در استودیوی Arkane، می‌گوید Marvel’s Blade با توجه به تمام تجربیات بدست آمده از بازی‌های قبلی استودیو، از جمله Redfall، ساخته شده است.

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد، آقای میتون در وبسایت رسمی بتسدا به پروژه‌های قبلی Arkane اشاره می‌کند. استودیو کار خود را با بازی اکشن Arx Fatalis در سال ۲۰۰۲ شروع کرد. میتون آن را یک پروژه جسورانه می‌نامد که در آن‌ها شور و شوق برای ایجاد جهان‌های غرق‌کننده را ایجاد کرد.

سپس او به همکاری‌های اولیه با سایر استودیوها در مجموعه‌ای از پروژه‌های بلندپروازانه اشاره می‌کند که برخی از آنها هرگز منتشر نشده‌اند. میتون نام خاصی از پروژه‌ها نمی‌برد، اما قبل از اینکه Bethesda استودیوی Arkane را برای ساخت Dishonored خریداری کند، این استودیو با شرکت‌های مختلف از جمله Ubisoft برای بازی اکشن Dark Messiah of Might and Magic و عنوانی لغو شده با محوریت پارکور به نام LMNO و کمپانی Valve برای بازی اسپین‌آف لغو شده Half-Life Ravenholm همکاری داشته است. در طول این مدت، Arkane همچنین بخش چندنفره Call of Duty: World at War را توسعه داد و به طراحی انیمیشن و آرت‌های BioShock 2 نیز کمک کرد. میتون در این باره می‌گوید:

این تجربیات دیدگاه و رویکرد ما را در طراحی بازی‌های خلاقانه و مبتکرانه شکل دادند. ما جادو و اکشن را به شیوه‌ای فیزیکی ترکیب کردیم. ما تعلیق را با پازل‌های خلاقانه ارائه دادیم. ما یک عمق احساسی و روایی تأمل‌برانگیز را کشف کردیم. با هم، این پروژه‌ها ثابت کردند که داستان‌گویی، گیم‌پلی و هنر می‌توانند برای ایجاد جادویی نفس‌گیر ترکیب شوند.

سپس میتون به پروژه‌هایی می‌پردازد که Arkane را به سازنده‌ای قابل احترام تبدیل کردند. اگرچه Redfall به طور تراژیک شکست خورد و استودیوی آن، یعنی Arkane Austin، تعطیل شد، اما در پیشبرد داستان‌گویی Arkane نقش دارد.

و در نهایت، درباره‌ی اطلاعات کمی که از Marvel’s Blade در The Game Awards 2023 اعلام شد، میتون می‌گوید که او بسیار مفتخر و هیجان‌زده است که تیم سازنده می‌خواهد با این بازی ابعاد ناشناخته هنر را کاوش کند. استودیوی Arkane در ماه‌های پس از معرفی Marvel’s Blade بسیار ساکت بوده، بنابراین شنیدن اینکه همه چیز هنوز در پشت صحنه در حال پیشروی است، امیدوارمان می‌کند.

بازی Marvel’s Blade هم‌اکنون توسط Arkane مراحل توسعه را طی می‌کند.

PayaCastNimaDARKSIREN3doABDVDcrystal skynoct for gamefaبدون‍ تعصبعلی بهنیاهادی صفائیSeraammar_iraqiImmortal SpartanMotinعلیMehran.BaViborojohn117

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد
مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مدیر استودیوی Arkane: بازی Marvel’s Blade ابعاد ناشناخته هنر ما را کشف خواهد کرد