گزارش: شرکت تنسنت در حال بررسی خرید یوبیسافت است
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ، منابع این خبرگزاری مطلع شدهاند که شرکت چینی تنسنت (Tencent) در حال بررسی جوانب مختلف خرید یوبیسافت (Ubisoft) بوده و با رئسای این شرکت در تماس است.
منابع متذکر شدهاند که دو شرکت در حال گفتوگو با مشاوران مالی هستند تا ارزش یوبیسافت را به یک حالت پایدار و تقویت شده برسانند. یکی از گزینههای روی میز، خصوصیسازی کمپانی است.
ارزش سهام یوبیسافت در چند ماه گذشته، سقوطی ۵۴ درصدی را تجربه کرده و حالا به ۱.۴ میلیارد یورو رسیده است. بر اساس آخرین گزارش مالی، شرکت Tencent تا آوریل گذشته ۹.۲ درصد از حق تصمیم را در اختیار داشت در حالی که خانوادۀ گیلموت ۲۰.۵ درصد حق تصمیمگیری را حفظ کرده بود.
برخی از سرمایهداران کوچک مانند AJ Investments اخیراً به یوبیسافت فشار آورده بودند که خصوصیسازی شود یا این که به یک کمپانی بزرگتر بپیوندد. بر اساس گزارش بلومبرگ، هیچ چیز هنوز قطعی نیست و مذاکرات در مراحل ابتدایی قرار دارند و حتی گفته میشود گزینههای مختلف دیگری نیز روی میز قرار دارد.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
با این مدیرا و طرز فکر تا صد سال دیگه هم یوبیسافت همینه،باید کلا بکوبن از اول بسازن بلکه شاید به دوران اوجش برگرده
🟢 باید چندتا موشک بخوره به این یوبیسافت،
✅ بلکه معجزه بشه، عقلش بیاد سرجاش 😂
دوست ندارم یک شرکت بزرگ غربی مثل یوبیسافت بره زیر مجموعه شرکت چینی ولی مثل اینکه اوضاع برای شرکت اصلا جالب نیست
دیگه یه شرکت رو فقط مال یه کشور بدونیم واقعا دیگه معنی نداره شرکتا دیگه بین المللی هستن الان پلی استیشن مال سونیه و ژاپنیه درسته ولی کلی از کارکنانش و بازی هاش و بیشتر مدیر هاش غیر زاپنی بودن
با فروش یوبیسافت موافقم،اگه یه مدیریت درست حسابی بالا سرش باشه با این همه ایپی و خلاقیتی که داره حتی میتونه از راکستار هم سبقت بگیره
از راک استار دیگه نه ولی میتونه دوباره به سطح بالایی برسه
انشالله که خیره !
تو رو قرآن یکی این یوبیسافتو گردن بگیره بخره تا بیشتر گند نزده به خاطرات بچگیمون .
کلی هم ایپی معروف و درجه یک داره اگه یه شرکت باهدف و درست بخرتش قشنگ میتونه بار خودشه ببنده
گفتم تنسنت میره سراغش
به نظرم خرید یوبیسافت ارزش دیگه نداره.درحال حاضر یوبیسافت فقط یه آیپی بدرد بخور و آینده دار داره ، اونم واچ داگزه(اگر درست بهش پرداخته بشه)
اتفاقا ip به درد بخور و اینده دار خیلی داره
ولی سازنده به درد بخور نداره
اساسینز که تاریخ انقضاش تموم شده.فارکرای و گوست ریکان هم منسوخ شدند
به نظرم الان فقط واچ داگز بدرد میخوره و پرنس آو پرشیا(اینو یادم رفته بود😁)
اساسینز کرید خیلی طرفدار داره
اینا خودشون داغونش کردن
پرنس . فارکرای . واچ داگز . اسپلینتر سل
خیلی بازی داره
حتی ریمن که خیلی وقته کنار گذاشتش
که البته خوب هم شد گذاشتش کنار
نمیدونم والا
زمانی که یک المانی در بازی های دیگه مثل لست و … استفاده میشه تمام افراد اون موارد رو ستایش میکنن، زمانی که به یوبیسافت میرسه نه
کسی منکر این که دیگه این شرکت آدمای لایقی نداره نیست، ولی این همه بی انصافی هم …!
آی پی های فورآنر، آر سیکس و حتی گوست ریکان آی پی های کمی نیستند، خلاقانه، جدید، تک و خاص برای تمام پلیرها
شما که میگی گوست تاریخ انقضاش گذشته اصلا نسخه آخر رو بازی کردی؟ منسوخ شده؟
فقط به نحوه حرکت، تیراندازی و المان های واقعی و گیمپلی این نسخه نگاه کنید، بسیار خوب و خلاقانه است و واقعا جای ستایش داره. تنها مشکل بازی مراحل تکراری و داستان نه چندان جالب بازی هست. به نظرم گیمرها هم نسبت یه این شرکت کمی بی انصاف هستند، ولی خوب طبیعتا آشغالی مثل شدو جزو مثال هایی که من زدم قرار نمیگیره و این شرکت باید تکونی به خودش بده
گوست ریکان یکی از آندریتد ترین ip های یوبیسافته دلیلی که این همه هیت میگیره رو واقعا نمیفهمم نسخه future solider که واقعا شاهکار بود wild lands هم همینطور
منسوخ شده چون از نسل هفت چیزی بهشون اضافه نشده، حرفت مثل اینه بگی چون iv منسوخ شده دیگه نباید GTA جدید ساخت
خب همون آیپی هاشو بفروشه هم خیلی خوب میشه
اساسینز کرید
این تحلیل هارو از کجا میاری این همه آی پی آینده داره یوبیسافت از اساسینز کرید بگیر تا پرنس آف پرشیا، اسپلینتر سل، فارکرای، دیویژن، رینبو سیکس، فورهانر، درایور، ریمن و کلی آی پی خفن دیگه که از حوصله این کامنت خارجه اصلا لیست بلند بالای آی پی های یوبیسافت رو ببینی حیرت می کنی اگه یه مدیریت درست سر این آی پی ها باشه یوبیسافت دوباره به روزای اوجش بر می گرده و یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی دنیا میشه.
عزیز بنده نوشتم ” به نظرم” . نظر شخصیمو دادم
نظر شخصیت محترمه واست خودت، ولی زمانی که پابلیکش کردی هر کسی میتونه نظر شخصیتو نقد کنه و ببره زیر سوال.
نقد کن دوست عزیز😂 من که اعتراضی نکردم😄
تو کامنت بالا هم که نوشتم نظر شخصیمه ، در جواب این بود که فرمودید : این تحلیل هارو از کجا میاری
چرا وقتی کسی کم میاره میگه نظر شخصیمه انگاری مثلا نظر شخصیه آدم یه گارد محافظه در برابر نظرات مخالف، آقا قبول کن نظر شخصیت اشتباهه دیگه تعداد کامنت هایی که در جواب نظراتت دادن تا تعداد دیسلایک های کامنت هات مشخصه که نظراتت کلا اشتباهه و تو دیواره. اصلا به جای اینکه از نظراتت دفاع کنی یا نه مثلا بگی به این دلیل تو داری اشتباه می کنی کلا بحثو بردی یه جای دیگه میگی نه نظر شخصمیه آقا اصلا قبول نظر شخصیتو گفتی و تحلیل نیست تحلیل نکردی آخه نظر شخصیت اینطوریه دیگه تحلیلت چطوی میخواد باشه. یه کامنت هایی آدم توی گیمفا آدم میخونه مغزش سوت میکشه یعنی چی یوبیسافت ازرش خرید نداره آره فقط یه آی پی آینده دار داره اونم واچ داگزه اصلا آدم خندش میگیره انقدر یوبیسافت آی پی خفن داره که هر شرکتی یوبسافت رو بخره راحت میتونه با احیای آی پی های قدیمی و جدید یوبیسافت پول پارو کنه منتها مدیرای کنونی یوبیسافت عرضشو ندارن و قابل توجه شما مدیرای یوبیسافت پرونده واچ داگز رو بستن از نظر خودشون دیگه آینده ای توی این بازی نیست خبرشم توی گیمفا کار شده.
همین دقیقا ، کمتر شرکتی اندازه یوبیسافت ایپی داره، فکر کنم اگر روی آیپی هاشون درست کار کنن قشنگ میتونن یه کنسول جدید با آرشیو انحصاری در حد و اندازه سونی و مایکروسافت بزنن
یوبی سافت بزرگترین ای پی ها رو داره از نظر تعداد رو دست نداره مثل اینکه این مدت شکست خورده باعث شده چهل سال سابقش فراموش بشه کلی ای پی ریز درشت داره چقدر ناشر اینور اونور بوده منتها نیاز به مدیریت داره شر سوییت بیبی کم بشه ازش همین اللن فقط ریمستر کنه نجات پیدا میکنه ریمیک خوب بده نسخه حدید با کیفیت که دیگه بده ترکونده مشکل نیاز به یه تیم خلاقیت و کنترل کیفی و از اونور تیم نویسنده جدید خلاق ترکیب ریشه ها و چیزای جدید با هم و تقویت آثار لایو سرویس با کیفیت و محتوا جدید پشتیبانی خوب ازش زندش میکنه از اونور سرویس یوبی سافت هم میتونه کمکش کنه اینهمه هزینه اشتباه ده درصدش رو برای گیمرها خرج میکرد توسعه کاراش الان این نبود وضع
تاریخ نشون داده حتی بزرگترین امپراطوری ها هم سقوط میکنن (هخامنشیان) و بزرگترین کشور ها در طول زمان زیر مجموعه کشور های دیگه میشن (ایران که حاکمانش با مهر خلیفه عرب مشروعیت میگرفتن)
گذشته رو ول کن در زمان حال یوبیسافت توی پایین ترین نخته قرار داره به طوری که سهامش هر روز داره افت میکنه. اگه از این وضعیت در نیان مجبور به فروش میشن
نه اشتباه متوجه شدی منظور منو منم دقیقا دارایی هاشو گفتم و ای پی هایی که تحت مالکیتش هست کدوم ناشر آنقدر ای پی داره چقدر ای پی داره ریز درشت که نمی دونستیم ما اصلا یوبی سافت ناشر و مالکش هست خوب هنوزم داره فقط نیاز به یک مدیریت واسه زنده کردنش هست متأسفانه سوئیت بیبی داره تصمیم میگیره واسش والا خودش میدونه دردش چیه یه اتویی سوئیت بیبی از یوبی سافت داره حالا یا هر چی قطعا کمک مالی نمی تونه کنه که اگه میکرد امروز این نبود
آره واچ داگز لیجن رو که گند زدن،برعکس ۱ و ۲ که خدا بودن.آیپی خیلی خوبی هستش،علاوه بر اینکه فارکرای هنوز هم میتونه نسخه خوب بده و پتانسیلشو داره
فقط مونده چین بیاد جهان رو کنترل کنه😑. اینا تازه اومدن صنعت گیم اصلا خوشم نمیاد یدفعه بیان یه شرکت کهنه سال رو بخرن . اینجا دو تا احتمال داره اگه بخرن یا دوباره بشدت سقوط می کنن یا موفق میشن .
اتفاقا تنسنت بخره از همه بهتره چرا که اگه کسی با سوییت بیبی همکاری نکنه همین چینی هان و اینکه سرمایه گذاری تنسنت دلیل تداوم و موفقیت خیلی از عناوین اخیر بوده یک موردش همین وکونگ گیم ساینس.
و اینکه تنسنت با دستاورداش (پیشترین درامد از صنعت گیم) ثابت شده اس
البته اگه به قدرت برسن قطعا موارد کومونیستی وارد گیما میکنن
مهم نیست نظام سیاسی یه کشور چی باشه همیشه ثروتمندان راس قدرت از قاعده سیاست اجتماعی جدان. چین حتی اگه کشور کمونیستی هم باشه این تاثیرش روی همچین شرکت های بزرگی حداقلیه و اینو میشه از سیاست های متفاوتی که گاها با دولت چین دارن مشاهده کرد بلاخره اگه دولت بخواد زیاد اذیت کنه اینا هم میلیارد ها دلار سرمایه رو جابه جا میکنن.
حداقلش که تا همین الان موارد کمونیستی در بازی های ساخته شده در شرکت هایی که تنسنت توشون دست داره دیده نشده
نه بابا چین دولتش فقط کمونیسمه اونم فقط تو اداره اقتصادش تقریباً لیبرال
شدیدا با حرفت موافقم و امیدوارم که واقعا تنسنت بخرتش تا این بازی های فوقالعاده جونی دوباره بگیرن و از همه مهمتر از شر این کثافت کاریاشون راحت بشیم
این تنسنت استودیو کوانتیک دریمز هم خرید
معلوم نیست داوود قفس چی شد
دیگه هیچ خبری ازش نیست
یه بازیم نساختن
داوود قفس😂
همونی نبود که میگفت که میگفت بازی هامون فروش کمی دارن چون انحصاری پلیاستیشنن؟
خب بدبخت الآن کجایی
داری روی استاروارزی کار میکنی که هیچی ازش معلوم نیست
۳ تا بازی ساختی که ۲ تاشون شاهکار بودن و یکیشون خیلی خوب بود اونم به خاطر اینکه با سونی همکاری میکردی
فکر نکنم اینو گفته باشن
حتی بعد این که گفتن بازیاشون دیگه انحصاری نیست بازم از سونی قدر دانی کردن
بچه های خوبی بودن
ولی خود دیوید کیج نا پدید شده
در جست و جوی داوود قفس
فکر کنم سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ بود که اینو گفت
هر چند از سونی خیلی قدردانی کرد ولی اینم گفت
آخه استودیویی هم نبودن که سال به سال پشت سر هم بازی بدن بیرون
الان ۶ ساله که اصلا خبری ازشون نیست
اینا تو ۲۵ سال کلا ۵ تا بازی ساختن الانم که دارن روی استار وارز کار میکنن که احتمالا ۲۰۲۶ بیاد پس اونقدرام عجیب نیست این همه تاخیر از دیترویت تا الان.
در کل استودیو خوبیه و ساخت بازی هاش زمانبر هستن. البته فکنم اینا چند تا فیلم کوتاه ساختن توی این چند وقت چون یادمه یچیزایی قبلا دیده بودم توی دنیای دیترویت
اگه از هوی رین شروع کنیم
۳ سال بعدش بیاند اومد
۵ سال بعدش دیترویت
۳ تا بازی زیر نظر ps ساخت ولی الان کلا هیچ خبری ازش نیست
تا اونجایی که یادمه کوانتیک دریم کلا ۵ تا بازی ساخته که به ترتیب زمانی
Nomad soul 1999
Indigo prophecy 2005
Heavy rain 2010
Beyond 2013
Detroit 2018
بقیه بازی ها رو فقط ناشرشون بوده
و دقت کنی بین بازی ها معمولا ۵ سال فاصله است بجز بیاند
مشکل اینجاست که ۶ ساله اصلا خبری ازشون نیست
یه شایعه
یه خبر
یه گزارش
هیچی
خب میدونیم که دارن روی استار وارز اکلیپس کار میکنن احتمالا هم تا پایان کار خبر جدیدی نیاد ازشون کلا اینا همیشه وقتی بازی رو میسازن ازش تریلر و اطلاعات میدن بیرون
“اگه کسی با سوییت بیبی همکاری نکنه همین چینی هان و اینکه سرمایه گذاری تنسنت دلیل تداوم و موفقیت خیلی از عناوین اخیر بوده یک موردش همین وکونگ گیم ساینس”
دقیقا👌👌.اتفاقا بلک راک و ونگارد (حامیان ووک و سوییت بیبی) هم هیچ سهامی داخل تنسنت ندارند
“اگه کسی با سوییت بیبی همکاری نکنه همین چینی هان”
سید اینا کشور کمونیسته اگه الان رهبرشون گ@ بود تو همین کشورشون گ@ بودن جرم نبود
چرا دنبال زی بغل ماری؟؟؟
مهم الانه که چین کشوریه که به شدت با انحرافات جنسی و عقیده ای رادیکاله و اجازه همچین غلط هاییو نمیده
ربطی نداره. شرکتهایی که tencent در زیرمجموعۀ خودش داره، مستقل فعالیت میکنن و تصمیم میگیرن و از عقاید مختلف و ووک هم بعضاً حمایت میکنن اگر بخوان و هیچ مانعی ندارن، مثل Riot Games با بازی هایی از جمله LoL و Valorant که بزرگترین زیرمجموعۀ Tencent هست و حامی بزرگی برای جنبشهای x و y محسوب میشه.
خب مگه تنسنت روشون نفوذ نداره؟ چرا مستقل؟
منظورم تو قضیه حمایت از ووکه
@emin3m
تا جایی که من اطلاعات دارم، دیدگاهی که چین نسبت به این قضیه داره، متفاوت از کشوری مثل ایرانه، همانطور که ایران حتی با یک کشور اسلامی دیگه مثل قطر دیدگاه متفاوتی داره. خارج از مرز چین، این قضیه تهدیدی برای کشورشون به حساب نمیاد و کسب و کار چندان تداخلی با این موضوع نداره برای شرکتهای چینی. ممنوعیت سانسور و … هم در چین، قوانین پیچیدهای داره و به طور مطلق سرکوب نمیشه. شرکت تنسنت متعلق به دولت نیست و اصلا معلوم نیست عقاید CEO و مدیرعاملان شرکت چیه. با این وجود، تنسنت قطعاً در راستای قوانین دولت چین حرکت میکنه، اما مسئله اینه که احتمالا این قوانین برای خارج از مرز و درون مرز متفاوته و تبصره هایی وجود داره.
به نظرم این برای اعتبارشون خوب نیست که زیر مجموعه های خارجیشون ، درباره ووک و DEI آزادی عمل داشته باشند.به اعتبار تنسنت ضربه میزنه مخصوصا الان که مردم به شدت با ووک و DEI رادیکال شدند
ولی برای یه شرکت بازی موبایلی ساز تضمینی بر با کیفیت ساختن گیم های پیسی و کنسولی نیست.
این شرکت که نمیسازه بازی رو تهش نشر کنه الان پشت اکثر بازی های سرویس محور موفق همین شرکته مثل فورتنایت و پابجی و … سهام خیبی از شرکت ها مثل رمدی ، اپیک گیمز ، گیم ساینس و … رو هم داره
واقعا مشکلتون با خریده شدن یوبی سافت چیه کاش بخرنش بلکه شاید اوضاش تغییر
سونی تکون بخور
سونی تکون بخور
سونی لعنتی تکون بخور
نگران نباش الان با ریمیک و ریسمتر شما رو به وجد میاره بیرین عین مور و ملخ بخرین .👍👍
پست در مورد پرو نیستش عجیبه اومدی کامنت بدی
فعلا ایکس باکس با دی ال سی های قویش همه رو به وجد اورده و انقدر سطح توقعات رو بالا برده مردم به راحتی هیجانی نمیشن و به وجد نمیان
حداقل ایکس باکس مثل سونی نیست که گیم یه سال پیش رو ریمستر کنه و یه سال بعدش ریمیک کنه 🤣😂.
چقدر تو نمکی 😑
حالا برو دی ال سی استارفیلدتو بازی کن و لذت ببر 😂
ای بابا دلم برات میسوزه هر دفعه ایکس باکس قراره برات بازی عرضه کنه یهو تاخیر میخوره اینجوری باید نازاحتید رو ی جوری از بین ببری
نه اینکه ایکس باکس پشت به پشت بازی ابر شاهکار نصف کننده صنعت گیم میده بیرون!
والا به خدا برو با dlc شاهکار استارفیلد حال کن لیاقت شما بیشتر از اینم نیس!
نداداش برو پیش سونی جونت پولتو با کیف پولت بخوره. وای پلی استیشن پلاس چه قیمتی داره😍😍🥰🥰جون میده برا سوزوندن پول🥰🥰
الان بحث چیز دیگس.چرا الکی اسپم میدی؟؟
فکر کنم ۳ یا ۴ کامنت های قبلی لود نشدن یه رفرش کن سید
“نگران نباش الان با ریمیک و ریسمتر شما رو به وجد میاره بیرین عین مور و ملخ بخرین”
اینو من نوشتم دیگه؟؟
“سونی تکون بخور”
نه سید این اصلا اسپم نیستا اصلا نه دیگه ببین جون من ببین اصلا نیست
فقط مونده شما به عنوان مجری قانون بیایین مچ ما رو بگیرین
باشه حالا بیا این گل گاوزبان رو بخور آروم شی☕☕
نکنه این هم ۸۰ دلار قیمته کلک؟
حداقل صاحب بازیم بچه جون. مثل شما نیستم در آخر بعد این همه پول دادن به گیم پس آخرش صاحب هیچ کدوم نیستین! اینترنت هم نباشه عملا کنسلتون با یه آجر هیچ فرقی نمیکنه 😂
شما با ۷۰ دلار یه گیم می خرین ما همونی با ۲۰ دلار کنارشم کلی گیم دیگه میگیرم .
اینو نمیگی که اگر بخوای یه سال کالاف بازی کنی ، باید سالانه ۲۴۰ دلار بدی، ولی این طرف با ۷۰ دلار ، بازیو صاحبی؟
در ضمن گیم پس درحال حاضر بازی مهمی جز فرست پارتی های خود ایکس باکس نداره.الکی نگو در کنار دیگر بازی ها.هر کسی الان گیم پس میخره به خاطر کالافه نه برای بازی های زمان ایکس باکس ۳۶۰
حاجی من برای اینم جواب داشتم دیگه حوصلم نکشید . لامصب واقعا سونیفاست کل سایت فقط ترول های سونی هستش . نگا با چن نفر اومدین سرم . حوصلم دیگه الان ندارم انشا الله بعدا
“درحال حاضر بازی مهمی جز فرست پارتی های خود ایکس باکس نداره”
واکنش صادقانه سری یاکوزا :
البته اینکه خیلیا برای نوستالژی هزینه میکنن صرفا محدود به گیمپس نیست. اکانت های بازی های ۳۶۰ رو هم میفروشن هنوز
به علاوه یه نکته دیگه که یادم رفت ، درسته مالکیتی وجود نداره ولی با همون ۲۴۰ دلار برای یه سال ، صرفا کالاف ۷۰ دلاری نیست که بهش دسترسی میشه داشت ، جدای از عناوینی که هستن روی سرویس ، بعضی از عناوین پیش رو مثل ایندیانا جونز و شبیهساز پرواز ۲۰۲۴ هم هستن که شاید ارزش ۷۰ دلار پول دادن رو نداشته باشن و صرفا ارزش تجربه با گیمپس رو داشته باشن.
حتی خود کالاف هم میتونه شامل این شرایط باشه.
تو حرف ناحق میزنی بعد ما ترولیم؟؟
خوبه والا
نه نه نه نه نه نه تو که اصلا ترول نیستا چطوری این فکر رو کردی لعنتی اخرین بارت باشه دیگه تکرار نشه ها!.
(این دیگه اخریییییی بودچون این کامنت سم رو دیده بودم نمی شد 🤣🤣جواب ندم)
عجب! پس الان گیم پس حداقل باید بالای ۱۰۰ میلیون مشترک باشه طبق منطق شما!😬
آجر خوبه 🌚
ولی خب ، مثل ظرفیت ۱ و ۲ و ۳ پلیاستیشن ، ایکسباکس هم همچین چیزایی داره
گیم هکی و آفلاین هم که بحثش جداست…
داداش اصلا بحث اینا نیس!
هر سرویس مزایا و معایب خودشو داره و انتخابشون کاملا سلیقه ای هس!
منتها طرف از حرف دوستمون که مِنباب خرید دار شدن یوبی توسط سونی گفته ، فشاری شده زده بالا! و شروع به اراجیف گفتن و خودشو تخلیه کرده!
مقایسه ای در کار نبود ، اما این نوع جماعت و فن هیترها باعث روسیاهی خود و پلتفرم خودشون خودشون میشن! ماشا… تعدادشون هم کم نیس!🤨
بله متوجه شدم ….
برای بازی باکیفیت پول دادن که ایراد نداره
گیم پس الان از پلاس گرون تره
مشکل جاییه که ۳۰ دلار باید برای dlc متا ۵۰ استارفیلدو بدی و با چشم خیس دنیای پر از خالیشو کاوش کنی 😂
چه ربطی داره پلاس به انحصاری ها؟یجوری از مایکروسافت دفاع میکنی انگار خیلی به توی ایرانی اهمیت میدن
ملت بیکار میشینن یک شرکت ژاپنی خصیص و یک شرکت امریکایی که مدیریتش از بستنی فروشی هم ضعیفتره رو پرستش میکنن
شما به سونی و مایکروسافت پول دادین،اونا سود کردن نه شما
حداقل نمیاد ی فیلم سینمایی ۵ ساعته بده بیرون. بعدم داداش فن بوی های ایکس باکسم کم نیستنا
سونی کسی رو مجبور نکرده ریمیک ریمستر هاشو بخره
این عناوین بیشتر برای کساییه که نسخه اورجینال رو پلی ندادن
یا خیلی وقت پیش پلی دادن و دوباره هوس کردن با گرافیک نسل نهمی و جدید پلی بدن
مشکلی در اینکه میخواد بازی هاش لز لحاظ فنی به روز باشن نمیبینم
خداروشکر تا اینجای سال هم از لحاظ بازی و انحصاری های موفق جدید ده هیچ از ایکس باکس جلو بوده و لازم نیست مثل مور و ملخ بریزیم برای خرید ریمیک ریمستر ها
هر کسیم به جایی سونی بود با داشتن فن ها مثل شما معلومه که کسیو مجبور نمی کرد.
شما عناوین ریمیک ریمستر رو هیت میکنید ولی خودتون هم نمیدونید هدفتون از این هیت چیه
نمیتونید بگید دقیقا ریمیک ریمستر کردن چه مشکلی داره
فقط از رو هوا هیت میدین
با وجود کسایی مثل شما که از لحاظ هوش و ذکاوت در سطح پایینی قرار دارین مایکروسافت دلیلی نمیبینه بازی درست حسابی بسازه
به ساخت بازی های متا ۵۰ قناعت میکنه
فکر کنم شما مفهوم ریمیک و ریمستر رو اشتباه گرفتید یا نمی دونید چیه . ریمیک و ریمستر (اینجا کلی گرفتم) بازی های مثلا ۶ تا ۱۰ سال میکنن ولی سونی تنها شرکتیه که بازی یک یا ۳ سال پیش رو ریمستر یا ریمیک میکنه
مگه من گفتم ریمیک ریمستر رو برام تعریف کن
گفتم مشکلش چیه
اینکه یه بازی رو زود ریمستر میکنه مشکله؟
دقیق این کارش چه ضرری برای گیمر ها داره؟
خب ببین ضرر و سودی نداره ، ولی کارهایی که میکنه ، مثل افزایش مخفیانه قیمت و حذف نسخه اصلی از فروشگاه ها ، یکم عجیبه
اما درکل ، میتونه همون زمان و هزینهای رو که برای ریمستر عناوینی مثل هورایزن ۱ و لست۲ میذاره برای بازی هایی که واقعا به ریمستر نیاز دارن بذاره و اونا رو با یه پچ ساده نسل نهمی برای پیاس۵ اوپتیمایز کنه (مثل فالاوت ۴ اوایل امسال یا بازی های دیگه)
اقا کامنت از این رک تر نمی تونستم بگه شیردوشی و تمامم
شیر دوشی؟
مگه کسی رو مجبور کرده به خریدش؟
کسی که میره میخره حتما علاقه داشته ریمستر رو تجربه کنه
کسی هم که معتقده شیردوشیه نمیخره
مثل اینکه شما به یه توضیح جامع نسبت به هدف سونی از ریمیک ریمستر هاش نیاز داری
وقتی یه استودیو پروژه جدیدی رو استارت میزنه کارگردان و نویسنده و افراد کلیدی پروژه مشغول نویسندگی و برنامه ریزی برای گیم جدیدشون میشن
توی این مرحله خیلی از افراد استودیو بیکار هستن
این موقعه که اون افراد بیکار رو میزارن روی ریمستر ها و ریمیک ها کار کنن
تا هم بیکار نباشن
هم با تکنولوژی های جدید استودیو آشنا بشن و حرفه ای بشن
و هم یه سود مالی برای بودجه بعدی به استودیو برسونن
عه اینطوریه پس راکستار هم حق دارهgta vi ۲۰۰ دلار بفروشه . هر کی دوست داره می خره کسیم که دوست نداره نمیخره. جمع کن کاسه کوزه هات دیگه ماکشی در این حد دیگه بسه . اون حرف اخرت اگه اینطوری بود که استدیو ها هر سال ۳ تا گیم دادن .
بهتر بود راکستار رو مثال نزنی چون ضایع میشی
همون راکستار اومد رد دد ۱ رو (بدون هیچ تغییری)فقط پورت کرد برای پی اس به قیمت ۴۰ دلار
سه تا جی تی ای که برای نسل شیش هستن رو ریمستر کرد به خودش زحمت نداد ریمیک کنه
همون ریمسترش هم با مشکلاتی عرضه کرد که از جهاتی از نسخه های اورجینال داغون تر بود
درباره جمله آخرت هم مثل اینکه مغزت نمیکشه درک کنی
بیشتر توضیح نمیدم
سید در جریانی که دوبلور ها هم پیر میشن و صداشون مثل قبل نمیشه؟ اگه راکستار اونارو ریمیک می کرد اون حس نوستالژی از بین می رفت . راجب ردد هم احتمالا می خواستن برا پیسی پورت کنن گفتن رو اسمش ریمستر بزاری تا فروش بیشتر کنه.
واکنش کپ کام با ریمیک اویل ۲( گیم ۲۶ سال قبل): ما اینجا داریم زحمت میکشیم
داداش بشین با خودت فکرکن ببین حیف وقت گرانبهات نیست برای بحث کردن با این نخبه میزاری؟ حساب کن چندتا کامنت گذاشتی آخرم همش حرف خودش رو میزنه این یعنی چی؟ این یعنی اینکه بالا خونه رو داده به رهنو اجاره، نیم کره سمت چپش رو داده رهن نیم کره سمت راستش هم داده اجاره پس تا فردا صبح هم توضیح بدی فایده ندارد 🤷♂️
تو کامنتا ها رو می خونی ؟ رزیدنت اویل ۲ کجای دوبلش نوستالزی هستن . ترول که حرف ادم رو نمی فهمه
ریمیک و ریمستر عنوان های قدیمی یوبیسافت خیلی ایده جالبی میشه
مگه دیوانس
باتلاق بخره؟
همین الان نصف یوبیسافت مال تنسنته
به نظرم خرید یوبیسافت برای سونی هیچ سودی نداره.مگر اینکه حق کامل آیپی های بدرد بخورشو بخره که براساس سابقه سونی بعیده
برای هیچ ناشری سود نداره
وضعیت یوبیسافت الان خیلی داغونه
ایکس دفیانت و رینبو سیکس بده بانجی روش کار کنه
در دراز مدت سود خوبی ازش در میاره
یادت نره بانجی با تمام مشکلاتش ی dlc متا بالای ۹۰ داد بیرون
اون ۲تا هم ی دوره ای خیلی خوب بودن الان پشتیبانی ضعیف از چشم انداختشون
حدود ۴۰تا هم استودیو داره نصف بدرد نخور تعطیل کنه با نصف دیگه اش میترکونه
فقط خودت فکر کن
IP های یوبی انحصاری ps بشن
دیگه کسی یادش میاد اصلا ایکس باکسی هم وجود داره؟
خود بانجی الان تو ۲ تا بازیش مونده
۲ تا بازی دیگه هم بیاد روش؟
اینجوری ps باید کلی استودیو داغون رو اول درست کنه بعد کنترلشون کنه
با این وضعیت فعلی که آیپی های یوبیسافت دارن (بجز پرینس آف پرشیا) ، انحصاری کردنشون در صورتی جوابه که بتونن ازشون یه بازی قوی در حد کامبک زدن بسازن وگرنه میشه همین آش و همین کاسه
اون دفعه برات توضیح دادم خرید یوبی سافت برای سونی به صرفه نیست
باز دوباره تکرار میکنی
توضیحاتت کامل و درست نبود
اون دفعه هم بهت گفتم
پس خلاصه دوباره بهت میگم
تو داری به دلیل قیمت کم و آی پی های خفن یوبی این حرف و میزنی
ولی یوبیسافت بانجی نیست ۴۰ تا استدیو در سرتاسر دنیا داره با چند هزار کارمند داره
بخواد نصفشو ببنده ضرر سنگینی میکنه انگار با ۱.۵ میلیارد پول ۲۰ تا استدیو رو داده در حالی که ۴۰ تا بود
در نتیجه سونی تا مرز ورشکستگی میره
مگه عاشق سونی نیستی؟ خب دوست داری سونی به این وضع بیفته بخاطر ۴ تا آیپی؟ فکر نمیکنم
نه فکر خوبی نیست
با این حرکت بی نظیر یوبیسافت سر اساسینز شدوز ، سونی بخرتش احتمالا سهامش افت کنه
داداش اصلا ارزششو نداره! جم کردن و درست کردن این همه استودیو و چند هزار نفر به دردسرش نمی ارزه!
بعیده دیگه سونی بخواد خرید گنده داشته باشه، مگر نه بهترین گزینه هاش به نظرم کپکامه یا سی دی پراکجت تازه اگه اینا قصد فروش داشته باشن!
کپکام که اصلا نیازی نیست.خودش دست تو دست سونیه
اصلا مدیرای بالارده کپکام اگه ترفیع بگیرن به سونی منتقل میشن. نیازی پس به خرید کپکام نیست
😂😂
اینو برای شوخی نگفتم
جدی همینطوره
سونی به دنبال استودیو های تقریبا کوچیک و با استعداده
یوبی سافت با اهداف سونی کاملا در تضاده
پیشبینی به این میگن😂 گفتم تنسنت میره تو کارش
https://gamefa.com/1072051/ac-remakes-can-save-ubisoft-like-re-remakes-saved-capcom/
اگر این اتفاق بیفته اولین حرکت اخراج گسترده و انتقال آی پی ها به استدیو های زیرمجموعه خودش خواهد بود نه سرمایه گذاری رو استودیو های حال حاظر یوبیسافت👍🙂
تنسنت خیلی یک شرکت خیلی خلاق هستش
پابجی موبایل رو توی سه ماه انقدر جذاب پورت کرد
به فورتنایت تحول بزرگی داد
و احتمالش زیاده با خرید یوبی دوباره سری بازی هاش رو به اوج برگردونه
یکی از مُفتبَر یا بُزخَر های اعظم !
تنسنت خودش غول بزرگی هست و قطعا یوبیسافت که این همه ضرر کرده به نفعش هست به اون بپیونده
تنسنت خیلی خوبه
هم با بیبی سویت بده
هم جدا از ووک
گفته شده که مایکروسافت هم دنبال خریدشه
ولی احتمال اینکه تنسنت بخرتش بیشتره چون نصف سهام یوبیسافت توی چنگشه
یوبیسافت ایپی های خوبی داره ولی معلوم نیست تنسنت بتونه احیا اش کنه یا نه
احتمالا اون موقع اسپنسر و نادلا شام آب گوشت خورده بودن سنگین شدن و طبق معمول از رو شکم حرف زدن و گفتن ما میخواهیم یوبی سافت رو بخریم تا مثل بتسدا و اکتیویژن تبدیلش کنیم به تولید کننده بازی های شاهکار فرا بشری 🥱
🤣🤣🤣
تنها چیزی که دارای اهمیته به نظرم درست شدن آیپی هایی هست که دست یوبیسافته
این چینی ها فکر کنم میخوان دنیای ویدیو گیم رو مال خودشون کنن واقعا دارن پیشرفت میکنن
سونی درس بگیر! بری دنبال ووک و نادیده بگیری خواسته های کا طرفدارت رو، اخر عاقبتت اینه
حقشه، آدم عاقل بار اول اشتباه میکنه بار دوم اشتباه میکنه برای بار سوم درس نگرفته باشه هرچی سرش بیاد حقشه
این میتونه شروع خوبی باشه واسه کمپانی هایی ک توسط یوبیسافت خریده و بسته شدن مثلاً Reflectionسازنده درایور باشه ولی اینم باید در نظر گرفت تنست معمولا سر بازی های آنلاین سرمایه گذاری میکنه
گاومون زایید
این شرکت استودیوی quantic dream سازنده Heavy rain و Detroit هم خریده و از اون موقع هیچ خبری ازشون منتشر نشده .
کاش سونی این استودیو رو می خرید . اون موقع پرچم دار سبک تعاملی هم در زیرمجموعه ی خودش داشت .
خوبه این چینیا بگیرنش دیگه گیاهخوار و فمنیست و فعلان توش نمیاد
اگه بخره سال دیگه ac mobile آنلاین داریم.