Monster Hunter Wilds با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی PS5 اجرا خواهد شد
Capcom هنوز جزئیاتی از وضوح تصویر، نرخ فریم یا حالتهای گرافیکی Monster Hunter Wilds که اوایل سال آینده میلادی عرضه میشود، ارائه نکرده است.
Capcom سرانجام تاریخ انتشار Monster Hunter Wilds را طی رویداد State of Play اخیر پلی استیشن اعلام کرد و در طول چند روز گذشته تعداد زیادی ویدیوی گیمپلی را در مراسم TGS 2024 به نمایش گذاشت.
چندی پیش و در مراسم Gamescom، کسانی که به صورت حضوری دموی این بازی را تجربه کرده بودند، از اجرای آن با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 خبر دادند. جدا از اینکه در گیم پلیهای نمایش داده شده، افت فریمهایی مشاهده میشود، وجود دو حالت گرافیکی متفاوت برای تجربه بازی، نکته مثبت تلقی خواهد شد.
با توجه به اینکه این عنوان در دست توسعه است و تا نسخه نهایی احتمالا بهبودها و تغییرات بیشتری اعمال شود، احتمالاً Capcom نزدیک به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتر را با اطمینان بیشتری با طرفداران به اشتراک بگذارد.
بازی Monster Hunter Wilds در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر میشود. شما میتوانید از طریق این نشانی، سیستم موردنیاز بازی را مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان Activision Blizzard اخراج میشوند
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
- مدیر عامل یوبیسافت: گیمرها مقصر فروش کم Star Wars Outlaws هستند
نظرات
پس داستان لگ و باگ و افت فریمی که گفتن چی شد؟
انشالله که بتونن یک تجربه پایدار ارائه بدن. حیفه بازی به این خوبی بخواد بخاطر مشکلات فنی از ارزشش کم بشه.