هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا

هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها

ًRE:ZA
۲۰:۲۹ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا

مراسم Tokyo Game Show 2024 هم‌اکنون تا چند روز آینده در جریان قرار دارد و مایکروسافت نمایش Xbox Broadcast خود را در این مراسم به پایان رسانده است. در این شوکیس، تریلرها و اطلاعات جدیدی از بازی‌هایی مانند Metal Gear Solid Δ: Snake Eater، Overwatch 2، Starcraft، Katamari و موارد دیگر به اشتراک گذاشته شد.

 در این برنامه وعده داده شده بود که مجموعه‌ای از بازی‌های هیجان‌انگیز از استودیوهای ترد پارتی که عمدتاً در ژاپن و سراسر آسیا مستقر هستند و همچنین محتویاتی از استودیوهای زیرمجموعه Xbox، مانند Blizzard Entertainment و Bethesda، ارائه شود.

 Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

 تریلر جدیدی از Metal Gear Solid Δ: Snake Eater (علامت Δ «دلتا» تلفظ شود) به‌عنوان افتتاحیه مراسم Xbox در Tokyo Game Show 2024 منتشر شد.

 این تریلر که با تمرکز بر روی شخصیت‌های منفی بازی تهیه شده است، نگاه تازه‌ای به چهره شخصیت‌های محبوبی مانند Revolver Ocelot ،Colonel Volgin ،the Boss و … را به طرفداران ارائه داد. با این حال، متأسفانه هنوز تاریخ انتشار رسمی برای این عنوان مشخص نشده است.

 همکاری انیمه My Hero Academia با بازی Overwatch 2

 انیمه پرطرفدار My Hero Academia قرار است با عنوان شوتر قهرمانی Overwatch 2 برای انتشار اسکین‌هایی بر اساس کاراکترهای All Might و Deku همکاری داشته باشد.

 ایکس‌باکس تریلر کوتاه اما جذابی را برای نمایش این همکاری که از ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) شروع خواهد شد منتشر کرد که اطلاعاتی راجع به اینکه چه شخصیت‌هایی قرار است از جهان این انیمه وارد دنیای Overwatch شوند را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

 Age of Mythology Retold: Immortal Pillars

 بسته الحاقی جدیدی برای بازی استراتژیک Age of Mythology Retold معرفی شد که Immortal Pillars نام دارد. این بسته الحاقی، بازیکنان را با اسطوره‌ها، خدایان و افسانه‌های چین کهن آشنا خواهد کرد. ایکس باکس تریلری را برای این محتوای اضافی قابل‌ دانلود منتشر و تأیید کرد که این افزونه در همان روز اول انتشار به Xbox Game Pass می‌آید، اگرچه هنوز جزئیات بیشتر مانند تاریخ انتشار و قیمت آن اعلام نشده است.

 بازی‌های Starcraft Remastered and Starcraft 2 به Game Pass می‌آیند

هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا

 مایکروسافت طی همایش خود در Tokyo Game Show 2024 اعلام کرد که StarCraft: Remastered و StarCraft 2: Campaign Collection از تاریخ ۵ نوامبر به سرویس اشتراکی گیم پس خواهند آمد.

این بازی‌های استراتژیک علم -تخیلی، جدیدترین عناوین بلیزارد خواهند بود که پس از خرید ۶۹ میلیارد دلاری Activision Blizzard توسط مایکروسافت در سال گذشته، روی گیم پس قرار می‌گیرند. در حالی که کل اجزای چندنفره اصلی StarCraft و StarCraft 2 رایگان هستند، StarCraft: Remastered و StarCraft 2: Campaign Collection از ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برای مشترکین PC Game Pass یا Game Pass Ultimate، در دسترس خواهند بود.

تریلر جدید Indiana Jones and the Great Circle

یکی از عناوین بزرگ مایکروسافت که به زودی عرضه می شود، indiana Jones and the Great Circle است که در حین مراسم TGS 2024 و پنل ایکس باکس، تریلری جدید دریافت کرد و مورد تشویق و تحسین شدید حضار قرار گرفت.

با توجه به اینکه تا تاریخ انتشار بازی در ۹ دسامبر (۱۹ آذر) مدت زیادی باقی نمانده، بتسدا و MachineGames تا کنون تریلر ها و پیش‌نمایش‌های زیادی از این عنوان نشان داده و چیز جدیدی برای دیدن در این تریلر، جز چند صحنه تازه از گیم پلی آن وجود ندارد.

 Tanuki: Pon’s Summer

 ایکس‌باکس با نمایش تریلری، از یک بازی فوق‌العاده زیبا و بانمک به نام Tanuki: Pon’s Summer رونمایی کرد. در جزئیات منتشر شده از طریق وب‌سایت Xbox Wire آمده است:

در اطراف چهار شهر کوچک جذاب و متمایز ژاپنی دوچرخه‌سواری کنید، بسته‌ها را به مردم شهر تحویل دهید، مأموریت‌ها و فعالیت‌های منحصر به فرد را کامل کنید و قلب مردم شهر را به دست آورید.

 Threads of Time

هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا

 Threads of Time یک بازی نقش‌آفرینی جدید از شرکت Humble Games و استودیوی Riyo Games Beyond است که چیزی بیش از «اثر زیبای پیکسلی ۲.۵ بعدی» را ارائه می‌کند و به نظر می‌رسد که دارای سکانس‌های انیمه بی‌شماری خواهد بود. این تریلر، جزئیات زیادی از جمله مبارزات دراماتیک با موجودات افسانه‌ای و محیط زیبا و خاص را به نمایش می‌گذارد.

 در خلاصه داستان رسمی آمده است:

دوره‌های مختلف زمانی را کاوش کنید، گروه ماجراجویی خود را پیدا کرده و نظم باستانی شوالیه‌های زمان را به آنها برگردانید. از عصر باشکوه دایناسورها تا آینده‌ای دور که سرشار از شگفتی‌های مکانیکال خواهد بود، هر دوره مملو از ماجراجویی و رازهایی است که در انتظار کشف توسط شما هستند.

 We Love Katamari

 مایکروسافت در جریان پخش توکیو گیم شو اعلام کرد We Love Katamari Reroll + Royal Reverie امروز روی ایکس باکس در دسترس خواهد بود. این ریمستر دارای بهبودهای کیفیتی و حالت‌های جدید مانند سلفی و بخش بی‌پایان، پنج چالش جدید با موضوع داستان پادشاه جهان و بسیاری از آیتم‌های جمع‌کردنی برای طرفداران خواهد بود.

 این عنوان ابتدا در سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سویچ و حال برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه شده است.

 تریلر جدید عنوان هیرو شوتر FragPunk و شروع بتا این بازی

 ایکس باکس اعلام کرد که بازیکنان اکنون می‌توانند برای بتای خصوصی عنوان هیرو شوتر FragPunk قبل از انتشار آن در ۱۰ (۱۹ مهر) اکتبر ثبت‌نام کنند. تریلر منتشر شده در این همایش، قهرمانان جدیدی را که قبلاً دیده‌ نشده بودند نشان داده و نیم‌نگاهی هم به پروسه تولید و توسعه این عنوان دارد.

 Fragpunk به‌عنوان یک «شوتر اول‌شخص بر پایه قهرمانان ۵v5 سریع و دارای کارت‌های قدرتمند که قوانین مبارزه را تغییر می‌دهند» توصیف شده است.

 Metaphor ReFantazio

 بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار Metaphor ReFantazio در طول این رویداد، تریلر جدیدی دریافت کرد که برخی از حرکات اصلی که بازیکنان می‌توانند در برابر دشمنان غول‌پیکر انجام دهند را به نمایش می‌گذارد. این بازی در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) عرضه می‌شود، دیروز نسخه دموی آن نیز به طور رایگان منتشر شد.

 Bleach Rebirth of Souls

 بازی مبارزه‌ای مورد انتظار Bleach Rebirth of Souls نیز در رویداد ایکس باکس تریلر جدیدی دریافت کرد. این تریلر بر نبرد نمادینِ بین ایچیگو کوروساکی و اولکیورا شیفار متمرکز بود و دگرگونی‌های شیطانی و حرکات قدرتمند آنها را نشان می‌داد.

 در خلاصه داستان رسمی آمده است:

شمشیر خود را بیدار کرده، سرنوشت را در Bleach: Rebirth of Souls تغییر دهید و در این نبردهای هیجان‌انگیز با توانایی‌ها و شخصیت‌های قدرتمند فرانچایز افسانه‌ای Bleach شرکت کنید.

 Synduality: Echo of Ada

تاریخ انتشار Synduality: Echo of Ada در کنار نسخه‌های متعدد و پاداش‌های پیش‌خرید که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند، اعلام شد.

 طرفداران می‌توانند Synduality را در ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) ۲۰۲۵ دانلود کرده و امکان پیش‌خرید آن نیز از همین حالا وجود دارد. این بازی PvP در سبک اکسترکشن شوتر، به بازیکنان هیجان رقابت و مبارزه با دیگر بازیکنان در دنیایی پر از موجودات فضایی ترسناک برای دست‌یابی به منابع محدود را می‌دهد. تریلر جدید، به ربات همراه قابل شخصی‌سازی و بخشی از گیم‌پلی هیجان‌انگیز این عنوان می‌پردازد.

 اضافه‌شدن حیوانات خانگی به Fallout 76

هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا

 ایکس باکس اعلام کرده است که بازیکنان به‌زودی می‌توانند دوستان پشمالو کوچک خود را دریافت کنند تا همدم آنها در زندگی درون Wasteland بی‌رحم باشند. بله درست شنیده‌اید، گربه‌ها و سگ‌ها قرار است به Fallout 76 اضافه شوند.

 Jon Rush، مدیر خلاق این بازی، در طول همایش ایکس باکس اعلام کرد که حیوانات خانگی C.AM.P در ماه دسامبر (آذر) امسال به بازی می‌آیند، اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیق‌تری به اشتراک گذاشته نشده است.

 بازیکنان همچنین خواهند توانست برای دوستان کوچک بامزه خود، تخت و خانه ایجاد کنند تا کمی فضای دل‌نشین‌تری را در پایگاه خود داشته باشند.

 Suikoden 1 and 2 Remastered

 توسعه‌دهندگان Suikoden 1 and 2 Remastered تریلر جدیدی از گیم‌پلی این دو ریمستر به اشتراک گذاشتند که شامل مقایسه گرافیکی نسخه اصلی و ریمستر این عنوان نیز می‌شود.

 کارگردان سری، تاکاهیرو ساکیاما، در طول این تریلر از ویژگی‌های اصلاح‌شده بازی از جمله رابط کاربری به‌روزرسانی شده، گرافیک بهبودیافته و پس‌زمینه‌هایی که برای وضوح HD طراحی شده‌اند، صحبت کرد.

 در خلاصه داستان آمده است:

این سری RPG افسانه‌ای با نسخه‌های جدید ریمستر شده Suikoden 1 و Suikoden 2 بازگشته است. با بیش از ۱۰۰ متحد مختلف ملاقات کنید و دوست شوید، پایگاه خانگی خود را بسازید، حوزه نفوذ خود را گسترش دهید و با متحدان خود برای مبارزه برای عدالت متحد شوید.

 All You Need Is Help

 بدون شک عجیب‌ترین بازی معرفی شده در این مراسم، عنوان All You Need Is Help است. این بازی درباره حیواناتی شبیه بلوک‌های تتریس است که کارهای عجیب‌وغریب انجام می‌دهند. به گزارش ایکس باکس وایر، All You Need Is Help یک بازی چهارنفره Co-op است که هم به‌صورت محلی و هم آنلاین قابل تجربه خواهد بود.

 به لطف پشتیبانی آنلاین کراس-پلتفرم و سیستم لابی قوی، بدون توجه به کنسول خود، با بازیکنان دیگر و دوستان خود برای تجربه چندنفره این عنوان متحد شوید. All You Need Is Help همچنین دارای سیستم شخصی‌سازی عمیق است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن، اسکین‌های جدید برای موجودات درون بازی و همچنین لوازم جانبی بیشتر برای خانه‌های خود، به دست آورده و استفاده کنند.

 Slitterhead

 Keiichiro Toyama، خالق Silent hill، در اواخر همایش Xbox تریلر جدیدی از بازی خود تحت نام Slitterhead به اشتراک گذاشت. این تریلر نگاهی عمیق به سیستم تسخیر Slitterhead دارد که به شما امکان می‌دهد کنترل هر انسانی را در دست بگیرید و از آن‌ها برای نبرد با هیولاهای وحشتناکی که به شهر را هجوم آورده‌اند، استفاده کنید.

 ایکس‌باکس همچنین از آغاز پیش‌خرید این بازی خبر داد؛ نسخه‌های Standard و Deluxe بازی از همین حالا برای طرفداران قابل پیش‌خرید است.

 Dragon Quest 3 HD-2D Remake

 Square Enix نیز در طول همایش Xbox حضور پیدا کرد تا ریمیک Dragon Quest 3: HD-2D را به نمایش بگذارد. این تریلر طولانی، نگاه عمیق‌تری به آنچه طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند ارائه می‌دهد.

 در خلاصه داستان رسمی آمده است:

خط داستانی Erdrick Trilogy را در این بازسازی از RPG کلاسیک، اکنون با جلوه‌های جذاب HD-2D و روایتی گسترده‌تر، تجربه کنید. به‌عنوان قهرمان داستان، به یک ماجراجویی فانتزی حماسی بروید تا جهان را از نیروهای تاریک Archfiend شیطانی، Baramos نجات دهید. برای کاوش در دنیایی وسیع پر از شهرها، دانجن‌ها و غارها سفر کنید، با گروهی از شخصیت‌های جذاب و جالب آشنا شوید و با دشمنان خود در مبارزات نوبتی (Turn Based) به نبرد بپردازید.

 Trials of Mana و Legend of Mana

هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا

 Square Enix در جریان پنل ایکس باکس اعلام کرد که دو بازی کلاسیک Mana نیز برای Xbox از امروز در دسترس خواهند بود.

 هر دو بازی Trials of Mana و Legend of Mana، از امروز روی Xbox Series X|S ،Windows PC در دسترس قرار دارند و حتی روی سرویس گیم پس نیز قرار خواهند گرفت. اولی بازسازی سال ۲۰۲۰ از بازی کلاسیک ساخته شده در سال ۱۹۹۵ است، در حالی که دومی بازسازی سال ۲۰۲۱ نسخه اصلی از سال ۱۹۹۹ است.

 Final Fantasy Pixel Remaster

 بازی‌های Final Fantasy Pixel Remaster پس از عرضه تقریباً روی هر پلتفرم دیگری که در دسترس بود، بالاخره امروز برای کنسول‌های ایکس باکس نیز منتشر خواهند شد.

 سری‌ Pixel Remaster نسخه‌های اصلی کلاسیک را با پیکسل‌های هنری جدید بهینه‌سازی شده برای نمایشگرهای HD، موسیقی متن جدید و ویژگی‌های کیفی تازه، از جمله گزینه‌های فونت متعدد، توانایی تغییر به موسیقی‌های متن قدیمی، تسریع فرایند لول آپ، غیرفعال‌ کردن برخوردهای تصادفی با دشمن و حتی حالت نبرد خودکار، بازسازی می‌کنند.

 با این حال، برخلاف بازی‌های Mana، عنوان Final Fantasy Pixel Remaster از طریق Xbox Game Pass در دسترس نیستند، به این معنی که بازیکنان باید آن‌ها را با قیمت کامل و جداگانه خریداری کنند.

جوادred-eyed Banished KnightARSHIAAAAjohn117REZAGAMERموز خندان(خدانگهدار👋👋)∞Dark.Elden-LordCambyses The Thirdبدون‍ تعصبT-800اسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)reza Assassin'sgreatROrinبهنامParsa

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا
هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هر آنچه Xbox در Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرد + تریلر تمام بازی‌ها - گیمفا