تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴]

امیر فتحی
۱۳:۴۴ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

State of Play جدید سونی به‌تازگی برگزار شد و تریلرهای متعددی طی این رویداد به نمایش گذاشته شدند. در این مطلب قصد داریم تمامی عناوین رونمایی شده در مراسم را گردآوری کنیم.

Astro Bot DLC

سونی State of Play را با عنوان دوست‌داشتنی جدیدش، یعنی Astro Bot، شروع کرد. این بازی که چند هفته پیش عرضه شده بود و ستایش منتقدین و مخاطبان را به دنبال داشت، در پاییز پیش‌رو DLC رایگان دریافت می‌کند. در تریلر جدید این عنوان، ۵ مرحله اسپیدران و ۱۰ شخصیت جدید نمایش داده می‌شوند. آقای نیکولاس دوسِت (Niolas Doucet)، کارگردان بازی Astro Bot و رئیس استودیوی Team Asobi، پس از نمایش تریلر، از بازیکنان بابت حمایت‌شان تشکر کرد و گفت که این استودیو چندین سوپرایز برای بازیکنان Astro Bot در نظر دارد.

The Midnight Walk

بازی The Midnight Walk یک عنوان واقعیت مجازی است که در State of Play معرفی شد. این عنوان در جهان فانتزی تاریک روایت می‌شود، بازیکنان کنترلر The Burnt One را برعهده دارند و به همراه یک شخصیت همراه که Potboy نام دارد، وارد جهانی ترسناک می‌شوند. بازیکنان باید از Potboy در برابر هیولاها محافظت کنند و تا جایی که در توان دارند زنده بمانند. بازی The Midnight Walk در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی و PSVR 2 عرضه خواهد شد.

Hell is Us

جو ترسناک State of Play با معرفی بازی Hell is Us ادامه پیدا کرد. این عنوان اکشن ماجراجویی سوم شخص توسط Nacon، سازنده بازی The Sinking City و RoboCop: Rogue City، منتشر خواهد شد و در کشوری درگیر جنگ داخلی روایت می‌شود. بر اثر این جنگ، کشور تقسیم شده و با فاجعه عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند، این فاجعه باعث پدیدار شدن موجوداتی مرموز شده که با سلاح‌های عادی کشته نمی‌شوند. بازی Hell is Us در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد.

Metro Awakening VR

بازی جدید Metro، سری برگرفته شده از کتاب‌های دیمیتری گلوخوفسکی، باری دیگر بازیکنان را به جهان زیرزمینی مسکو می‌برد. Metro Awakening VR در سال ۲۰۲۸ روایت خواهد شد و بازیکنان کنترل Serdar را برعهده دارد؛ یک پزشک که برای برای نجات زندگی همسرش به دنبال یک دارو است. این بازی در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) برای PSVR 2، Meta Quest و Steam VR منتشر خواهد شد.

ArcheAge Chronicles

از آخرین باری که در دنیای ArcheAge قدم گذاشته بودیم مدت زیادی می‌گذرد. فرنچایز مذکور یکی از نقش‌آفرینی‌های آنلاین و نمادین صنعت بازی به شمار می‌رود که در طول سال‌ها فراز و نشیب زیادی داشته و تغییرات قابل توجه‌ای به خود دیده است. با این حال، به‌نظر می‌رسد سفر سری بازی‌های ArcheAge هنوز به پایان نرسیده. در جدیدترین مراسم State of Play، برای اولین بار نگاهی به ArcheAge Chronicles داشتیم؛ نقش‌آفرینی کاملاً تازه‌ای که طرفداران را به ۵۰ سال پس از وقایع بازی اصلی می‌برد.

این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود.

Palworld

بازی جنجالی و محبوب Palworld که اوایل سال جاری میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، بالاخره به پلی استیشن ۵ آمد. این بازی توانسته بود رکورد تعداد بازیکنان همزمان بسیاری از بازی‌های محبوب استیم را بشکند و طور کلی ۲۵ میلیون بازیکن جذب کند. Palworld از هنگام عرضه تاکنون با جنجال‌های بسیاری مواجه شده بود و به تازگی نیز شرکت نینتندو از سازندگان شکایت کرده است. این شکایت باعث شده که بازی در ژاپن برای پلی استیشن ۵ در دسترس قرار نگیرد. Palworld پس از پایان State of Play برای پلی استیشن ۵ منتشر شد.

Lunar Remastered Collection

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

دو بازی Lunar Silver Star Story Complete و Lunar 2 Eternal Blue Complete سال‌ها پیش برای پلی استیشن ۱ منتشر شده بودند. حال این دو اثر در قالب یک کالکشن و با گرافیک ارتقاء یافته و ویژگی‌های مدرن گرافیکی مانند Wide Screen Mode، در بهار ۲۰۲۵ به پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ می‌آیند.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

دو خبر جدید از Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge طی مراسم اعلام شدند. در تریلر نمایش داده شده نگاهی به بسته‌الحاقی Radical Reptiles داشتیم. یک ریمیکس رایگان از موسیقی متن بازی در کنار بسته‌الحاقی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

Sonic X Shadow Generations

با معرفی Sonic the Hedgehog 3 و صداپیشگی کیانو ریوز در نقش Shadow، بسیاری از طرفداران مشتاق بازی Sonic X Shadow Generations بودند و SEGA با رونمایی از بسته‌الحاقی این اثر، این اشتیاق را بیشتر کرد. بسته‌الحاقی Movie Pack محتوای فیلم را به بازی می‌آورد و کیانو ریوز نیز نقش Shadow را ایفا خواهد کرد. این بسته‌الحاقی ۱۰ روز قبل از اکران فیلم در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) در دسترس قرار می‌گیرد. Sonic X Shadow Generations در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد.

Fantasian Neo Dimension

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

Fantasian Neo Dimension عنوان نقش‌آفرینی جدید شرکت Square Enix است که در تاریخ ۵ دسامبر (۱۵ آذر) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. تریلر جدید این بازی نگاهی به مبارزات بازی دارد.

Dragon Age: The Veilguard

با نزدیک شدن به عرضه جدیدترین نسخه سری Dragon Age، شرکت EA و استودیوی Bioware از تمام فرصت‌ها و برای نشان دادن محتوای جدید از این عنوان استفاده می‌کنند. نمایش جدید Dragon Age The Veilguard روی یک باس‌فایت با دو اژدهای عظیم تمرکز داشت و گیم‌پلی همراهان را نشان می‌داد. این بازی در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Alan Wake 2 DLC: The Lake House

بسته‌الحاقی جدید Alan Wake 2 ارتباط میان جهان این سری و Control را بیش‌تر از همیشه موشکافی می‌کند. در The Lake House بازیکنان به مکان جدیدی از Cauldron Lake می‌روند. این فرم جدید در اصل بخش تحقیقات ساختمان FBC است که پیش‌تر در بازی Control آن را دیده بودیم. بازیکنان کنترل Kiran Estevez، یکی از ماموران FBC که در بازی Alan Wake 2 حضور داشت، را بر عهده دارند. بسته‌الحاقی The Lake House در ماه آینده میلادی، یعنی اکتبر، منتشر می‌شود.

Hitman World of Assassination

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

عنوان دیگر PSVR 2 در مراسم، Hitman World of Assassination بود. حال بازیکنان می‌توانند سه‌گانه مخفی‌کاری استودیوی IO Interactive را با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 در ماه دسامبر پیش‌رو تجربه کنند.

Legacy of Kain Soul Reaver 1 and 2 Remastered

به مناسبت ۲۵ سالگی Soul Reaver، استودیوهای Crystal Dynamics و Aspyr از نسخه ریمستر دو بازی Legacy of Kain: Soul Reaver و Legacy of Kain: Soul Reaver 2 رونمایی کردند. این کالکشن دارای جلوه‌های بصری پیشرفته خواهد بود و در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۰ آذر ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

Fear the Spotlight

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

عنوان وحشت بقای Fear the Spotlight به دو شخصیت ویویان و امی می‌پردازد که به مدرسه‌ای مرموز با تاریخچه‌ای تاریک می‌روند. سازندگان بازی آن را نامه‌ای عاشقانه به عناوین وحشت دهه ۹۰ می‌دانند. این اثر روی روایت، پازل و اتمسفر سنگین متمرکز خواهد بود. Fear the Spotlight در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان) امسال منتشر می‌شود.

Towers of Aghasba

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

در بازی Towers of Aghasba بازیکنان باید شهر و جامعه خود را در یک جزیره بسازند و آن را با طبیعت سازگار کنند. ساکنان جزیره Shimu چندین دهه پیش به خاطر تصرف خانه‌شان توسط یک گروه ناشناس، مجبور شدند به این جزیره مهاجرت کنند. حال با رهبری بازیکن، آن‌ها می‌خواهند به Aghasba، سرزمینی مادری‌شان، بازگردند. بازی Towers of Aghasba در نوامبر امسال وارد دسترسی زودهنگام می‌شود.

Lego Fortnite

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

اگر Fortnite در یک مراسم بازی نباشد، باید تعجب کرد. در State of Play اعلام شد که قابلیت Split Screen در اکتبر به Lego Fortnite خواهد آمد. همچنین Epic Games و سونی از همکاری جدید خود برای کنترلر DualSense با طرح اختصاصی Fortnite رونمایی کردند.

Dynasty Warriors Origins

بازی جدید Koei Tecmo، ناشر Wo Long: Fallen Dynasty و سری Nioh، قرار است میدان جنگی واقع‌گرایانه ارائه دهد. Dynasty Warriors Origins در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

Monster Hunter Wilds

عنوان اکشن و نقش‌آفرینی موردانتظار کپکام، بالاخره یک تاریخ عرضه دقیق دارد. با انتشار تریلر جدید بازی Monster Hunter Wilds که به داستان و شخصیت‌ها می‌پرداخت، مشخص شد که این اثر در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

Lego Horizon Adventures

حاصل همکاری Lego و استودیوی Guerrilla، یعنی بازی LEGO Horizon Adventures، برداشتی سرگرم‌کننده‌تر از فرنچایز Horizon است که ماجراجویی Aloy در دنیایی که توسط ماشین‌ها تسخیر شده را روایت می‌کند. این بازی که مدتی پیش معرفی شده بود، طی State of Play تاریخ عرضه خود را دریافت کرد. این بازی در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد. همچنین از محتوای نسخه Deluxe بازی رونمایی شد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

  • Roller Coaster Customisation
  • Three iconic Horizon outfits
  • Ratchet and Rivet outfits
  • Sackboy outfit

Horizon Zero Dawn Remaster

پس از عرضه Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۲، شایعات زیادی درباره یک ریمیک یا ریمستر از نسخه اول سری شنیده می‌شد. حتی مدتی پیش رده‌بندی سنی ESRB آن نیز فاش شده بود. طی رویداد State of Play استودیوهای Guerrilla Games و Nixxes با معرفی از نسخه ریمستر Horizon Zero Dawn این شایعات را به حقیقت تبدیل کردند. نسخه ریمستر که با قیمت ۵۰ دلاری عرضه می‌شود، ۱۰ ساعت مکالمه ضبط‌شده مجدد و بهبودهای گرافیکی‌ای خواهد داشت تا بازی را به سطح بصری Horizon Forbidden West برساند. Horizon Zero Dawn Remastered در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود؛ بازیکنانی که از قبل نسخه PS4 را دارند می‌توانند آن را با قیمت ۹.۹۹ دلار به نسخه‌ی PS5 ارتقا دهند.

Stellar Blade

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

چندین ماه از عرضه جنجالی بازی Stellar Blade می‌گذرد و طی State of Play از اولین بسته‌الحاقی آن رونمایی شد. محتوای جدید بازی که در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود، حاصل همکاری این عنوان با Nier Automata است. همچنین قابلیت Photo Mode به زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی‌های جدید PlayStation Plus

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

طی مراسم از بازی‌های رایگان ماه اکتبر (مهر) برای مشترکین PlayStation Plus رونمایی شد. این عناوین از ۳ اکتبر (۱۳ مهر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

  • WWE 2K24
  • Dead Space Remake
  • Doki Doki Literature Club

همچنین بازی The Last of Us Part 1 امروز، ۲۶ام سپتامبر برای این سرویس منتشر شد.

PlayStation 5 Pro

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

اگر فکر کردید ریمسترهای State of Play تمام شده اشتباه می‌کنید، چون سونی و مارک سرنی (Mark Cerny) رونمایی از کنسول PlayStation 5 Pro را ریمستر کردند. سرنی از ۷ بازی دیگر که برای کنسول پرو بهبود می‌یابند رونمایی کرد. این ۷ بازی به شرح زیر هستند:

  • Stellar Blade
  •  Star Wars Jedi: Survivor
  •  F1 24
  •  Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
  •  Resident Evil Village
  • Resident Evil 4 Remake
  •  Dragon Age: The Veilguard

Ghost of Yotei

سرانجام در پایان مراسم، سونی از سوپرایز و برگ برنده خود برای جدیدترین مراسم State of Play رونمایی کرد. عنوان Ghost of Yotei، قرار است بازیکنان را به ۳۰۰ سال پس از وقایع Ghost of Tsushima ببرد و داستان شخصیتی به نام آتسو را روایت کند. این بازی دارای گیم‌پلی‌ای پیشرفته‌تر نسبت به Tsushima خواهد بود و به واسطه زمان وقایع داستانی، لوازم مدرن‌تری مانند تفنگ در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. بازی مورد انتظار Ghost of Yotei قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

SSD_ZC🟢red-eyed Banished Knightv-alkalineمحمدحسینliamمحمددراز گربه آزارKILLER OF GODSRichmanUnknownایمانبدون‍ تعصبOldman1973𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥یه گیمر سادهDr.AliSam Lake✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧Amsc

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا
تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تمام تریلرها و اخبار State of Play [سپتامبر ۲۰۲۴] - گیمفا