فروش Banishers و Jusant پایینتر از انتظارات بوده است
شرکت Don’t Nod که بیشتر برای ساخت سری Life is Strange شناخته میشود، اعلام کرد فروش دو عنوان Banishers: Ghost of New Eden و Jusant با وجود استقبال منتقدین، ناامیدکننده بوده. البته، این کمپانی به طور کلی شاهد افزایش فروش محصولات خود بوده، اما دلیل آن عملکرد مطلوب عناوین قدیمیتر مانند Vampyr ذکر شده است.
شرکت Don’t Nod همچنین به سهامداران خود اعلام کرد که دو پروژه «برای جذابیت در میان تعداد بیشتری از مخاطبان» از نو شکل خواهند گرفت و مراحل توسعۀ دو بازی تا زمانی نامشخص متوقف شده است.
اُسکار گیلبرت، رئیس شرکت Don’t Nod، در بیانیهای توضیح داد:
به طور مشخص، عملکرد عناوین اخیر ما در بازارهای رقابتی مشخص ناامیدکننده بوده است. با وجود ستایش منتقدین، Jusant و Banishers: Ghost of New Eden متاسفانه به نتایجی که امیدوار بودیم، دست پیدا نکردند. این موضوع باعث شد عملکرد نامطلوبی در نیمۀ اول ۲۰۲۴ داشته باشیم و عناوین آیندۀ خود را دوباره بررسی کنیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
حالا جوسانت یه کم با تبلیغات گیمپس دیده شد ولی بنیشر اصن معلوم نبود کِی اومد کِی رفت !! 😪😪
همین دیگه شرکت های بازی سازی باید سه برابر خرجی که روی بازی میکنن صرف هزینه ی تبلیغات برای دیده شدن بازی بکنند
این بازی هم خداوکیلی بازی بدی نبود گیم پلی اش و تغییر بدن بهتر هم میشه
من جفتشو تجربه کردم جفتشم یه ساعتی پاک کردم. گیم پلی جفتشون خیلی ضعیفه اصن در حد یه گیم امروزی نیست. بخصوص بنشیر خیلی حوصله سر بره. دیالوگای خیلی طولانی و نبردای خیلی سطحی
از همه چی بدتر بازی که متا خوب میگیره و کلا جدا از متا واقعا از نظر داستانی و کیفیت خوب عمل میکنه ولی فروش پایین تجربه میکنه هست واقعا ناراحت کننده هست دد اسپیس ریمیک آلن ویک دو خوب هر چقدرم بگیم بالاخره صنعت گیم هر چند وقت یکبار به بازی های گرافیک خفن سینمایی و پرخرج نیاز داره هر چند تعدادشون بخاطر ریسک کم کنن ولی در نهایت نیازه مثل کارای اکتیویژن پلی استیشن داستانی تک نفره هاش کارای بزرگ کپکام مثل اویل دویل می کرای در اون مقیاس منظورمه یا پروژه های بزرگ معروف الکترونیک ارتش این فروشهای کم این آثار ترس تو جون گیمرا میندازه نکنه دیگه هیچوقت نبینیم این آثار ساخته بشن و همش بشه کارای ایندی دو سه نفره ساخت یا نهایت بازی هایAAخوب بخدا با زیر صد میلیون دلار هم میشه بازی های AAAجمع کرد دیگه دیدیم که میشه استلار بلید یا ووکانگ،اما خوب مارکتینگ هم باید درست باشه این بازی که تو این خبر اومده اصلا مارکتینگی نداشت خیلی ها خبر نداشتن متاسفانه امروزه از همین طریق یوتوب و استریمرهای بزرگ با هزینه خیلی خیلی کمتر از برنامه ها و رویدادهای بزرگ معروف میشه مارکتینگ کنن بابا جف کیلی میگفتن دقیقه ای چندصد هزار دلار میگیره پنج دقیقه میشه نزدیک یک میلیون دلار با پنج دقیقه میشه ایا داستان بازی اشاره کرد قسمت های جذاب رو ماندگار نشون دادلی بخوای تو این رویدادها نشون بدی همش یا شبکه های معروف مثل سی ان ان بی بی سی و فاکس بخشهای تبلیغاتی مداوم خیلی میشه اما استریمرهای معروف واقعا خیلی خیلی کمتر میگیرن چون اصلی ترین بهش درآمدشون هست و نیاز دارن رقم های خیلی خیلی کمتر کارشون راه میوفته هزینه شبکه های بزرگ ندارن نهایت چند نفر هستن یه چنل معروف یوتوب میگردونن بخش ایده جذاب نگه داشتن اجرا پس بهترین جا درست کردن یه زنجیر از استریمرهای معروف در یک بازه زمانی مشخص در کنارش یادآوری در جاهای مختلف هست نکه یکی دوبار تبلیغ کنی بره معلوم نشه اصلا کی پیش فروش چه امتیازهایی داره خرید زودتر دسترسی زود هنگام بازخوردها همون هایپ اولیه فروش بیس اصلی رو شکل میده خیلی تأثیر داره