کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا

کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند

امین رحیمی
۱۳:۵۲ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا

انتشار Warhammer 40K: Space Marine 2 یکی دیگر از غافلگیری‌های ۲۰۲۴ بود. مخاطبان گسترده‌تری مجذوب فرنچایز Warhammer شدند. اسپین آف Space Marine 2 نیز برای مدتی در میان برترین عناوین استیم قرار گرفت و تبدیل به یکی از موفق‌ترین عناوین سال شد.

مدیر Saber Interactive اخیراً پیرامون موفقیت‌هایی که بازی جدید استودیو به آن دست پیدا کرده در یکی از ویدیوهای Asmongold، استریمی مشهور، به گفت‌وگو پرداخت. به دنبال قدردانی Asmongold از تجربه فوق‌العاده‌ای که Space Marine 2 ارائه می‌دهد، مدیر Saber Interactive، متیو کارچ (Matthew Karch)، اشاره داشت که رسیدن به این نقطه از کیفیت تنها با تمرکز تیم روی ارائه گیم‌پلی‌ای سنتی و سرگرم‌کننده فراهم شد.

متیو کارچ توضیح داد که هدف از ساخت Space Marine 2 بازگشت به دوران ساده بازی‌ها بوده و همچنین، چندین بار اشاره شد که بازی مذکور یادآور عناوین شوتر سوم‌شخص از نسل هفتم است. به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی نسبتاً ساده و در عین حال رضایت‌بخش بازی باعث شده تا بازیکنان مجذوب این اثر شوند.

ممکن است Space Marine 2 برای برخی از بازیکنان عنوانی سطحی به‌نظر برسد ولی زیبایی واقعی آن در سیستم مبارزات ساده و خشونت‌بار آن نهفته است. به گفته متیو کارچ، گیم‌پلی و روایت عناوین امروزی با مکانیزم‌های پیچیده‌ای ارائه می‌شوند. چنین مواردی در آخرین بازی Saber Interactive به چشم نمی‌خورند:

وقتی قرارداد تولید Space Marine 2 را امضا کردیم، تنها خواستار یک بازی سنتی و قدیمی بودم.

مدیر عامل همچنین از زمانی که در Embracer بود گفت و اظهار داشت که ناشر بیش از حد برای انتقال مفاهیم مختلف در بازی‌های خود تلاش می‌کرد. این مورد یکی از دلایل اصلی شکست ریبوت Saints Row در نظر گرفته شده است.

او در پایان صحبت‌های خود گفت که امیدوار است شاهد بازگشت صنعت بازی به ارائه تجربیات قدیمی و سنتی باشد.

متیو کارچ همچنین خاطرنشان کرد که هر دو بازی Black Myth: Wukong و Space Marine 2 می‌توانند نقطه آغازی برای ارائه تجربیات قدیمی‌تر در بازی‌ها در نظر گرفته شوند، چرا که هر دو به دلیل نقاط قوت خود بسیار مورد استقبال قرار گرفتند.

DARKSIRENMehran.Baایمانبدون‍ تعصبمحسن رضوی فراحمدKINGSLEYABDVDاحسان بی طرفA0seyed0Aمحمودکوروشعلی بهنیاÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔReversepoint𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا
کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mono and 6 گفت:

    Black myth & space marines 2 یاد آوری چیزی که از دست دادیم.

    Nin(the ghost of yotei)Rise from the ashesایمانZabiبدون‍ تعصبKINGSLEYNiyou7A0seyed0Aمحمود
  • Oldman1973 گفت:

    درود دوستان
    اگه کسی روps5تجربه کرده آیا سروراش برای کوآپ تو ایران اوکیه؟
    ممنون از راهنماییتون

    Rise from the ashesبدون‍ تعصبKINGSLEYمحمود
  • امیدوارم به زودی شاهد آغاز ساخت قسمت سومش باشیم، در حالی که کمپین طولانی تر ،صحنه های حماسی تر و داستانی بسیار جذب کننده تر رو داشته باشه !
    همه ی این موارد با توجه به وسعت دنیای وارهمر و همچنین لور وحشتناک قدرتمند این مجموعه قابل دستیابیه 👌
    سیبر اینتراکتیو ثابت کرد یک استودیوی قابل اعتماده 👍

    ایمانبدون‍ تعصبKINGSLEYNiyou7A0seyed0Aمحمود
  • واقعا شاهکاره این بازی! صحنه های نبردی رو به نمایش میزاره که تا حالا در هیچ بازی ای دیده نشده😍

    ایمانبدون‍ تعصبA0seyed0Aمحمود
  • Niyou7 گفت:

    شما کارت درسته👍،فعلا میبینیم که چه بازیهایی دارن نابود میشن،و بازیهایی مثل بازی شما بودن،هستن و خواهند بود.
    زنده باد خط داستانیهای خاطره انگیز و جذاب💕🎈

    بدون‍ تعصبA0seyed0AThe bossکوروشدیبی لزمر
  • فرشاد گفت:

    ایشالا به زودی قسمت ۲ رو تهیه میکنم و بازی میکنم قسمت اول که شاهکار بود و محیط های بازی یه چیزی تو مایه های گاد آف وار ولی تو آینده بود تمام ساختمان ها و محیط بازی و عظمتشون منو یاد گاد آف وار مینداخت گرچه پایان قسمت اول باز موند ولی طبق چیزایی که متوجه شدم قسمت دوم ۱۰۰ سال بعد از قسمت اول و اینکه تایتوس چطوری زنده مونده رو نمیفهمم به هر حال نموراث که مرده باید ببینیم نیروی های آشوب این دفعه کیو برای مقالبه با تایتوس میفرستم بدجور تو کفم ببینم این دفعه چی میشه

    ایمانبدون‍ تعصبA0seyed0A
  • جدا از ترول و این چرت و پرتا بازی خیلی خوبیه حال کردم باهاش👌

    ایمانKINGSLEYاحسان بی طرفA0seyed0A
  • ABDVD گفت:

    همیشه تو بحث عناوین شوتر به خصوص سوم شخص سلیقه ای انتخاب میکردم و هیچوقت چنان بازیای دهن پر کنی در این ژانر وجود نداشتن جز چند عنوان انگشت شمار و شایدم باعث تعجب خیلیا باشه که پدر این سبک یعنی گرز هم منو جذب نکرده بود به این ژانر
    ولی Space Marine از همون اولین نسخه که تجربش کردم به شدت واسم حماسی بود بیشترم بخاطر ترکیب نوعی گیم پلی هک اند اسلش(ژانری که منو عاشق ویدئو گیمینگ کرد)با گیم پلی شوتینگ سوم شخص بود و الانم دوباره برگشته که اون حسارو برام زنده کنه
    تو این بازی عدم نیاز به کاورگیری یا بسنده شدن کامل به بیشتر سلاحای گرم از مزایای بالاشه که شمارو عملا ی سلاح میکنه که این وفاداری اثر به اوریجن دنیای Warhammer رو میرسونه(این زره ها درد و خستگیو از سرباز میگیرن)
    هرچند افکتای خون تو نسخه اول برای من جذاب تر بودن نسبت به دوم ولی خوشحالم که خشونت افت نکرده بلکه پیشرفت چشمگیریم داشته پری اتکی که به بازی اضافه شده واقعا حس قدرت به مخاطب میده انگار که جدی تبدیل به ی ماشین کشتار شده باشیو هیچ ضعفی نداشته باشی
    .
    نسخه دوم بجز بهینه سازی که شدیدا منو بخاطر دراپ فریم آزار میدادو مجبور میشدم بازیو رو فریم ۳۰ قفل کنم ایراد دیگه ای نداشته و واقعا از گیم لذت میبردم

کارگردان Space Marine 2 موفقیت آن را مدیون الهام از بازی‌های قدیمی می‌داند - گیمفا