گزارش: بستهالحاقی Black Myth: Wukong اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد
بر اساس ادعای یک تحلیلگر به نام دنیل کمیلو، انتظار میرود که بستهالحاقی بازی Black Myth: Wukong در حوالی سال نوی چینی، یعنی اواخر ژانویۀ ۲۰۲۵، عرضه شود و یک معرفی در دسامبر امسال منطقی به نظر میرسد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی پیرامون DLC و مقیاس آن وجود ندارد.
کمیلو در ادامه متذکر شد با وجود این که بازی بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخته است، اما انتظار دارد بستهالحاقی تنها توسط ۲۰ درصد افرادی که بازی پایه را خریداری کردهاند، تهیه شود. درجۀ سختی بازی یکی از دلایلی است که احتمالا در فروش پایینتر از بازی پایه تاثیر میگذارد.
بازی Black Myth Wukong هماکنون برای PC و PS5 در دسترس قرار دارد. هنوز تاریخ انتشار نسخه Xbox مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به نظرم نسخه ایکس باکس رو همراه عرضه همین دیالسی اول منتشر می کنن !
یک تیر دونشون 🎯
به شدت برای تجربه این بازی هایپم.
چه قدر این بازی خوبه
به تازگی با پایان اصلی بازی رو تموم کردم
بعد از پایان هر چپتر یه داستان مرتبط با اون چپتر میگه که حسابی ادمو شوکه میکنه
پیشنهاد میکنم حتی اگه قصد تجربه بازی رو نذارید ، انیمیشن های کوتاه بعد از هر چپتر رو در یوتیوب نگاه کنید
پایان بازی هم خیلی شوکه کنندس
تنها مشکلی که با بازی دارم لول دیزاین ضعیف و بعضی اوقات دوربین بازیه، باقی چیزا فوق العادس
باس فایت های این بازی در یه سطح دیگه ای قرار داره و چه قدر باس فایت های حماسی داره
سخت ترین باسی هم که باهاش مواجه شدم erlang بود، لذت بخش اما سخت ( میشه گفت بهترین باس بازی هم هست)
من توش باگ ندیدم تو دیدی؟
باگ چی؟
باگ دوربین ؟ اره
باگ های اذیت کننده یا گلیچ یا کرش؟ نه خداروشکر
همون گلیچ و کرش منظورمه این همه میگفتن باگ داره من چیزی ندیدم اصلا
سر گاد اف وار ۲۰۱۸هم میگفتن باگ داره اون ک از اینم روون تر بود
متاسفانه واسه من ی باگ خیلی بدی پیش اومد که حرکات پروتاگونیست بسیار کند میشد در حالی که باس در حالت عادی مبارزه میکرد و فریم به نظر عادی میومد! نزدیک بود سر همین آخر چپتر ۵ بازی رو ول کنم که خدا رو شکر که این کار رو نکردم. البته که مهم ترین مشکل بازی input lag هست که اصلا نمیشه انکارش کرد. بارها پیش میومد L1 رو میزدم که معجون رو بخوره ولی عمل نمیکرد و چند بار سر همین مردم وسط باس فایت ها جاخالی هایی که هیچ وقت عمل نکرد هم بماند.
همه اینا رو گفتم ولی بازی انقدر عالی بود که فقط نکات مثبتش یادم بمونه.
آره اتفاقا منم همین مشکلو داشتم اول فکر کردم شاید نکنه مثل بازی های سولزلایک سپر سنگینه کند شدم😂ولی بعد دیدم نه اینطور نیست بیشترم سر دوتا باس اینطور میشد یکی thousand eye daoist یکی هم rakasha king
بیشتر میشه گفت مشکل فنی مثلا از یک محیطی وارد یک محیط دیگه میشی یدفه نور خیلی سریع زیاد یا کم میشه.
یا دوربین بعضی انمی ها پرش میکنه البته مشکل بزرگی نیستو قطعا تو اپدیت بعدی فیکس میشه و یچیز دیگه هم که دیدم بنظر حالت کوالیتی ۳۰ فریم نسخه پلی استیشن مشکل داره پس بهتره پرفورمنس پلی دادش(البته همونم کنار آبشار افت فریم داره)
حالا کامل نکردم فکر کنم وسطاش باشم ولی ندیدم اینارو هنوز
من زمان تجربه ام متوجه شدم حالت performance ۶۰ فریم واقعی نیست و با یک سری تکنیک ها تونستن به ۶۰ فریم برسوننش که کاملا ملموس هم بود. توی بازی های دیگه وقتی از quality به performance میرفتی تفاوت به قدری حس میشد که اعجاب انگیز بود منتها توی این بازی حتی همون مد فدلیتی هم به نظر کندتر از بازی های دیگه بود
در کل روی کنسول زیاد جالب اجرا نمیشه و باید حداقل چندتا آپدیت بخوره (البته برای چشم های مبتدی و کسایی که همش رو کنسول بازی میکنن زیاد به چشم نمیاد) من اول برای پلی استیشن خریدم ولی دیدم حالت پرفورمنسش زیاد چشم نواز نیست و ۳۰ فریمش هم خیلی روان نیست واسه پیسی رو هم گرفتم و باید بگم واو واقعا گرافیک بازی بالاس.
این بازی فوق العادس فقط یه اشتباه بزرگ دارن ک گند میزنه به بازی
یک تنه حالتو از بازی بد میکنه
نه افت فریم نه باگ نه… هیچ کدوم
نداشتن نقشه
اصن نقشه بدرک نخواستیم لااقل یه شمال جنوب میزاشتین ک آدم انقد دور خودش نچرخه
مخصوصا چپتر چهارم توی مپ مخفی واقعا نبود یه تقشه احساس میشه
مگ یع N با یه S چقدر صدمه میزد بع این بازی
کلا اینجور بازی ها نقشه ندارن ولی خب رو اعصابه واقعا بخاطر همین من روی پیسی مد نقشه ریختم.
نکسوس مد دارش
به تازگی پلاتش کردم.
یعنی از بازی اصلی سخت تر؟ استقبال میکنم! چرا حالا؟ چون نیمه دوم بازی یعنی سه چپتر آخر از چپتر های قبلی برای من آسون تر بودند! البته که مشکل عجیبی برام پیش اومد در هر دو باس فایت yaksha king و the great sage’s broken shell و اون هم اسلوموشن شدن حرکات destined one بود در حالی که فریم بازی افتی نداشت همه چیز باید اون طور که باید کار میکرد.
و چقدر باس نهایی هم لذت بخش بود؛ حفظ کردن زمان بندی اون حرکات نارنجی و زردش خیلی نفس گیر ولی عالی بود.
با فروش خوبی که بازی کرد، تکمیل سه گانه رو باید قطعی دونست و احتمال خیلی زیاد با برطرف کردن مشکلات بازی، دو بازی فوق العاده دیگه در انتظارمونه!
متاسفانه در نسخه های بعدی با wukong قرار نیست روبرو شیم
شخصیت wukong میتونست یه سه گانه زیبا داشته
و البته دفعه بعد بیان یه صداگذاری خوب انجام بدن (مخصوصا شخصیت اصلی لال نباشه)
بودجه پایین بازی تو صداگذاری مشخصه
با دوتا دی ال سی ۱۵-۲۰ ساعته داستان وگونگو کلن جمع میکنن و اتفاقا داستان نسخه بعدی هم جذابه چرا که داستان جیانگ ژیا که بر اساس فنگشن یانیی هستش پر خدایان خفنه مثل نِ ژا و … بخاطر همین خیلی جالب میشه. و صدا گذاری چینیش خیلی خوب بود
از اسطوره های چینی چیزه زیادی نمیدونم ولی شاه میمون جزو معروف ترین شخصیت های اساطیری دنیاست، در فیلم و انیمیشن بگیر تا حضور در ده ها بازی مختلف مثل DOTA2
صداگذاری انگلیسی منظورم بود و البته لال بودن شخصیت اصلی که احتمالا بخاطر بودجه بوده
وگرنه میمون های دیگه داخل بازی حرف میزنن
مثل بازی های RPG ساخت شخصیت نداره که لال بودنش رو توجیح کنه
اگه حرف میزد عمق داستان خیلی بیشتر می شد، دوبله انگلیسی خوده ووکانگ خیلی بامزه بود، ای کاش همون صداگذاری برای شخصیت اصلی انجام می شد
درسته که کاراکتر اصلی لال بود ولی اگه دقت کرده باشی ووکونگ خودش وویس اکتر داشت هم توی موزیک ویدیو چپتر ۵ بودش و هم اول بازی و یجا ژو باژی( همون گرازه) اشاره میکنه که عالی شد دوباره یک میمون لال.
پس احتمال میدم تصمیم اینکه شخصیت اصلی لال باشه با خود سازنده بوده و قطعا مشکل بودجه نبوده.
ولی نگران نباش قطعا شخصیت اصلی نسخه بعدی لال نیست.
در رابطه با اساطیر چینی هم هیچ کدوم اندازه سان ووکونگ معروف نیستن پس اگر نشناسیشون عجیب نیست.
اگه موزیک ویدیو چپتر ۵ رو دقت کرده باشی یکی بود توش زیر پاهاش چرخ آتشی بود اون نِ ژا هستش و یکی از معروف ترین اساطیر چینیه و قطعا در نسخه بعدی نقش پر رنگی خواهد داشت. اصلا شاید در دی ال سی آوردنش.
در رابطه با شخصیت اصلی نسخه بعد جیانگ ژیا توی رمان فنگشن یانیی( تغویض خدایان) یک انسان بود که توی جنگ با روباه ۹ دم از حیله هاش خبر دار میشه و اسیرش میکنه ولی چون روباهه روح خودشو به یک دختره وصل کرده بود نمیکشش و روباهه فرار میکنه برای همین ژیا رو تبعید میکنن تا پیداش کنه و بکشش و … اینم در گذر داستان کلی قدرت پیدا میکنه و قوی تر میشه البته از اونجایی که توی این سری بازی مثل نسخه اول احتمالا قراره اتفاقات همه بعد از داستان رمان با یک پیچش اتفاق بیوفته پس داستان رمان زیاد مهم نیست. تنها چیزی که مهمه اینه که بدونی برخلاف سان وکونگ جیانگ ژیا کمتر فیزیکال میجنگید و مبارزاتش بیشتر با جادو شمنیسم و شمشیر پرنده و استراتژیه پس باید انتظار یک گیم پلی متفاوت داشت.
ای کاش ووکانگ رو هم نمیکشتن
میتونستن به عنوان یه چالش اخر باهاش مبارزه کنیم و از نظر داستانی زنده بمونه
اخه ووکانگ تا اونجایی که اطلاع دارم به طور کامل نامیراست، بعضی خدایان مثل زئوس یا هیدیس (یا کریتوس خودمون که توسط سانتامونیکا ساخته شد) به لطف یونانی بودن جاودانه هستن ولی میتونن کشته بشن
ووکانگ نه تنها مثل یونانی ها جاودانس بلکه به هیچ وجه نمیشه کشتش
این قسمت بازی هم برام خیلی عجیب بود، پایان بازی برام شوکه کننده بود واقعا و به شخصه دوس داشتم دوباره ووکانگ رو با صدای بامزش ببینم
(البته تو مبارزه اخر چندبار میخنده بامزس 🙂 )
اسپویل نکن
اسپویل نکن
اسپویل نکن
ببخشید برادر :(((
ولی این همون ۱۰ دقیقه اول بازی مشخص میشه
شما انگار یادت نیست که دوبلر های بازی بخاطر دست مزد پایینی که می گیرن همیشه اعتراض می کردن!!! حتی تو بعضی بازی های فکر کنم دستمزد دوبلر ها کلا چند هزار دلار بود.
اینم درسته ولی اگه لیپ سینک زبان انگلیسی رو ببینید خیلی فاجعس
دوبله انگلیسی با لب همخونی نداره XD
از چپتر ۲ این اتفاق می افته
دقیقا ولی به نظرم صامت بودن پروتاگونیست اونقدرا هم بد نبود و با هدف و پیش زمینه ای که براش چیدن همخوانی داشت.
به هر حال گیم ساینس نشون داده که استودیو آینده داریه و امیدوارم در ادامه هم همینطور خلاق نشون بدن.
ولی حاجی چه جالب میشد اگه کریتوس و ووکانگ یه حضور مشترک تو ی بازی داشتن🤩البته که منظورم نیست که انحصاری بشه و فلان اینا،اشتباه برداشت نکنین.