تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا

تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3

آرمین مکاری
۱۷:۰۲ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا

آرین فلین (Arryn Flynn)، مدیر کل سابق استودیوی BioWare، از نحوه اجرای دسترسی زودهنگام بازی Baldur’s Gate 3 تقدیر کرده و توضیح داده که این یکی از دلایلی است که او هرگز به استودیوی سازنده Dragon Age و Mass Effect باز نخواهد گشت.

آرین فلین اکنون به عنوان مدیر اجرایی استودیوی Inflexion و سرپرست بازی سبک بقای Nightingale مشغول به کار است. اما این مسئولیت جدید تنها دلیل او برای عدم بازگشت به استودیوی قبلی نیست. چند ماه پیش، فلین اظهار داشت که قطعاً برنمی‌گردد و اکنون دلیل آن را توضیح داده.

فلین در مصاحبه‌ای با Gamesradar+ گفت:

فکر می‌کنم دلیل بسیاری از نارضایتی‌ها، سرعت و شتابی است که صنعت بازی‌سازی با آن پیش می‌رود. بازی Nightingale به‌روزرسانی‌های بسیاری دارد. ما از این که می‌توانیم از طریق این فرآیند با بازیکنان ارتباط برقرار کنیم، کاملاً استفاده کرده‌ایم و این کار در BioWare خیلی سخت‌تر بود. ساخت یک بازی داستان‌محور یعنی چگونه می‌توان داستان را توسعه داد بدون اینکه بخش‌هایی از داستان آن فاش شود؟ این یک چالش پیچیده است.

تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا

او سپس افزود که Baldur’s Gate 3 در ارائه یک داستان رضایت‌بخش، هم در طول دوره دسترسی زودهنگام و هم در زمان انتشار نهایی بازی، کاری فوق‌العاده انجام داد. به اعتقاد او این کار هرگز در BioWare قابل انجام نبود.

این توسعه‌دهنده باسابقه، تماشای موفقیت سایر تیم‌ها در ایجاد ارتباط عمیق با جوامعشان، یادگیری از آن‌ها و آزمایش ایده‌ها را هنگامی که در استودیوی BioWare بوده است را ناامیدکننده نامید.

اکنون فلین از این فرآیند در نسخه دسترسی زودهنگام Nightingale لذت می‌برد، چرا که اخیراً یک به‌روزرسانی عظیم به نام Realms Rebuilt منتشر کرده‌اند که به‌طور مستقیم مشکلاتی را که طرفداران با بازی داشتند را هدف قرار داده است.

RoseDARKSIRENK

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا
تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • K گفت:

    بایوور جان فکر مس افکت جدیدباش لطفا که دلمون لک زده برای مس افکتی مثل نسخه دوم هیچوقت از یادم نمیره این گیم یکی از بهترین بازیها نسل هفت بودرو پیسی تجربش کردم اصلا داستان ادمو محو خودش میکرد من برا این گیم سیپیو تک هسته ای pcرو ارتقا دادم به amdxll240یعنی فک کنین چقد ارزشمند بود این گیم که براش سیپیو بکنی دوهسته ای اون زمان البته مثل الآنم نبود قطعات قیمتش ……خلاصه چهار دی وی دی بود کمتر بازی اون زمان همچین حجمی داشت امیدوارم بایوو مس افکتی تحویل بده بعد از گند کاری آندرومدا درحد نسخه دو بنده آندرومدا و زمان عرضه تهیه کردم براشتیاقی که داشتم رو کنسول ps4وانیمیشنهای صورت شخصیت ها با نسخه دو سه یکی کردم دیدم نسخه دو سه بهتر بعد چندین سال یعنی نسخه ها قدیمی بهتر بودن !وهمون موقع بعد چند دقیقه کلا آندرومدا رو پاک کردم چنان زد تو ذوقم بعد چند سال رفتم باز پلی دادم دیدم بهتر شده البته بازی باز ایرادهای بزرگ کوچکی داشت امازدمش خلاصه خدا کنه مس جدید مثل دوش بسازه…

  • چرت پرت ترین حرفی که درباره بایوور قدیم شنیدم بالدر گیت ۳ رو کاری ندارم اصلا کنار از این موضوع قطعا بی نظیر منظور بایوور قدیم هست که اینطوری میگه زمانی که مس افکت یک رو ساخت اصلا کسی بازی ار پی جی در فضا با این عمق داستانی نژادهای مختلف داستان هر کدوم منحصر به فرد سیستم ارتباط روحی با نیروهات و اگه هر چی بیشتر باهاشون صحبت کنی ماموریتشون رو بری وفاداریشون بهتر میشه بهت یا عکسش دلسرد میشن غلط می‌کرد بازی تا اون زمان داشت تعصبی نباشیم سال ۲۰۱۰ مس افکت ۲ یه کار بی نظیر کرده بود از هر لحاظ همین سیستم ارتباط و فداکاری شپرد و نیروهاش بهش جایی که بین جک و اشلی دعوا میشه تو پشت هر کدوم بگیری اون یکی باهات بد می‌شد چقدر اون سال عمیق بود گیم پلی داستان و یک پکیج کامل از تعریف بازی نقش آفرینی با تم فضایی در آینده البته تا فینال با رشد ردد یک اومد ولی خوب جان مارستون جایزه بازی سال از کامندر شپرد گرفت به هر حال اینجوری درباره بایوور قدیم صحبت کردن اصلا درست نیست الماس استودیو ها ار پی جی ساز بالدر گیت نسخه اولش هم برای بایوور بود

تقدیر یکی از مدیران سابق BioWare از دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 - گیمفا