تعداد کارمندان استودیوی FromSoftware به ۴۲۳ نفر رسید؛ استخدام نیرو ادامه دارد
در حالی که FromSoftware هماکنون به صورت گسترده نیرو استخدام میکند، تعداد نیروهای این استودیو مدتی پیش به ۴۲۳ نفر رسیده است.
با بررسی اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت رسمی این استودیو، تعداد کارمندان طی ۸ سال اخیر، افزایش زیر را به خود دیده است:
- ۲۸۳ کارمند در مه ۲۰۱۷
- ۲۸۸ کارمند در دسامبر ۲۰۱۹
- ۳۱۶ کارمند در جولای ۲۰۲۰
- ۳۳۲ کارمند در ژوئن ۲۰۲۱
- ۳۴۹ کارمند در مه ۲۰۲۲
- ۳۹۷ کارمند در ژوئن ۲۰۲۳
- ۴۲۳ کارمند در ژوئن ۲۰۲۴
همانطور که مشاهده میکنید، طی توسعۀ Elden Ring این شرکت مطابق انتظارات، تعداد زیادی نیرو استخدام کرده و پس از عرضۀ این عنوان، در ژوئن ۲۰۲۴ (سه ماه پیش)، تعداد کارمندان به ۴۲۳ نفر رسیده است.
اما این پایان موجهای استخدام نیست. هماکنون این استودیو در موقعیتهای شغلی مختلف از جمله برنامهنویس، تهیهکننده و بازاریاب نیروی متخصص جذب میکند و طبق اعلام رسمی، چندین پروژۀ مختلف در دست ساخت دارد.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
این درسته. باید دو سه تا بازی رو همزمان ببره جلو و با فرمولی که فرام داره این شرکت میتونه راه صد ساله رو یه شب بره. امیدوارم یکی از پروژههای جدید سکیرو ۲ باشه.
وااای سکیرو ۲ یکی از بهترین خبر های عمرم میتونه باشه
آره خدایی. قشنگ میتوننگیم پلی اول تکامل بدن.
استخدام کردن اینا با استخدام کردنای یوبیسافت فرق می کنه
🟢 اگه قول بدهند که بازی آسان بسازند، من استخدام میشم 😂
شوخی مگه نبود؟!🙂
🟢 والا مشکل همینجاست
که هنوز خیلیها فرق بین شوخی و جدیت رو نمیدونند😂
عجبه 😂😂
میشه لطفا منم استخدام کنید😞❤
انیماتور یا برنامه نویس هستید؟اگه هستید سوابق کاراتون هر چی درست کردید حتی مادها تون از بازی های مختلف ایمیل کنید براشون از ایران هستن که با ناتی داگ اسکوئر انیکس سی دی پراجکت به صورت دور کاری چه جزو تین اصلی یا استودیو پشتیبان پروژه ها کار میکنن اتفاقا چون حقوق شما پایین هست به دلار ولی به پول اینجا کلی میوفته تو ماه از خداشون هم هست الویت میزارن شمارو میخواد سه هزار دلار حقوق بده شما هزار دلار یا حتی یه سری هفتصد دلار هم کار میکنن دور کاری هست تو ماه چهل تومان میوفته بسه دیگه کجا چهل تومان میدن اینجا تازه کلی وقت داره کارای دیگه هم بکنه طرف
واقعا FromSoftware یکی از بهترین استودیو های بازی سازی در صنعت گیمه
الانکه خیلی از بازی های شمشیری رو تجربه کردم واقعا میشه گفت الدنرینگ تو یه سطح دیگست
واقعا گیم پلی و انیمیشن هاش عالی کار شدن و ضربه زدن به انمی رو میشه حس کرد چیزی که خیلی از گیم ها ندارن
شمشیری (سولز لایک)
داداش خود الدن رینگ از دارک سولز ۱ الهام گرفته شده
هردو مال یه کمپانی هست چه ربطی داشت؟ در حقیقت نسخه بهبود یافته شه دیگه
اینو که اره ولی تو هر جای جهان رو برگردی اولین نسخه از هر چیزی خاص تره
چون حاصل ایده خاصه
بقیه که از اون ایده الهام بگیرن به خاصی اولی نمیشن
من دارک سولز ۱ رو هنوز بیشتر از الدن و … دوست دارم
خود دارک سولز ۱ هم از دیمن سولز الهام گرفته شده
در این مورد اطلاعی ندارم
اولین سولز لایک دیمن سولز بود نه دارک سولز ۱
و الهام گرفتن مال موقعیه که اون بازی مال اون شرکت نباشه ینی چی فرامسافت از کار خودشون الهام گرفتن؟
و همه ی بازیای شمشیری یا کلا سلاح سرد که سولز لایک نیستن شاید هک اند اسلش باشه
تنها جای که حس خوب ضربه زدن داد باس الدن بیست بود
بقیه انمی ها همشون یه حس منتقل میکنن به غیر از اون انمی سنگی ها
البته در بازی سکیرو این حس هم فرقی نداشت حالا چه مقابل Guardian Ape باشی چه مقابل Genichiro حس ضربه زدن و دفاع کردن شبیه هم بودن
کلا ژاپنی ها تو ساخت انیمیشن خدا هستن (تو انتقال حس ها )خیلیا حاضر شدن برن و با دستمزد خیلی پایین تر از باقی کشور ها کار کنن تا یاد بگیرن
و کار تو ژاپن واقعا عذابه عذاب الهی کار زیاد سختی استرس دستمزد به شدت پایین سختی استخدامش که کلا بماند خدماتشونم کلا نابود هست یعنی شما اروپا کار کنی یا فری لنسر باشی پادشهای میکنی تو ژاپن :))
چه عجیب نمیدونستم:(
ولی عجیبه استودیویی که این قدر از نظر استخدام پویاست و در برابر گیمرها هم محبوبه هنوز از نشر بازیای خودش عاجزه !!
یعنی تا زمان عرضه سکیرو، فقط با ۲۰۰ و خورده ای نیرو منظم آثار با کیفیت اعلا عرضه میکردن؟ واقعا که عجیبه!
احتمال میدم بازی بعدی استودیو سال آینده توی سامرگیم فست معرفی بشه و حتی اگه همون سال هم عرضه نشه، برای ماه فوریه یا مارس (بازه مورد علاقه فرام سافتور) تاریخ انتشار بگیره. منتظرم ببینم چی برامون تدارک دیدن؛ اگر اون موضوع فراتر رفتن از سیستم مبارزات سکیرو رو در بازی پیاده کنن که واویلا!
۲۰۰ نیروی کار کشته البته زیر نظر کارگردان صاحب سبک
کلا ۵۰درصد هر اثری کارگردانیشه
حالا اینا که یکی از بزرگترین کارگردانا و آرت دایرکتور های دنیا رو دارن
عجب استودیوی عظیمیه.واقعا هر چقد شرکتا دارن پسرفت میکنن این وسط چنتا هستن که خوشونو بشدت دارن بالا میکشن همین فرام،راکستار،کپکام،سی دی،ناتی و….خلاصه که بین بزرگترین شرکت های بازی سازی کم چیزی نیست و خودش یه افتخاره.
من وقتی بچه تر بودم یه بازی توسبک بازی های سلزلایک انجام میدادم ولی بجای یک شخصیت سه تا شخصیت داشت که میتونستی مدام شخصیتت رو عوض کنی گیم پلیش هم کپی بازی های سلز لایک بود بازی کیفیت خوبی هم داشت و سوم شخص بود کسی اگه بااین مشخصات بازی رو میشناسه بهم بگه خیلی وقته نبالشم ولی خب نتونستم پیداش کنم
مطمئنی Gta v پلی ندادی؟ 😂
نه عزیز گفتم که سلزلایک بود
در زمانی که همه اخراج میکنن تو استخدام کن