بازی Indiana Jones and the Great Circle شما را به استفاده از تفنگها تشویق نخواهد کرد
اگرچه استودیوی Machine Games با عناوین اخیر Wolfenstein نشان داد که در زمینۀ خلق بازیهای تیراندازی مهارت دارد، اما بازی جدید آنها، Indiana Jones and the Great Circle، روی تیراندازی و تفنگها تمرکز نخواهد داشت.
تیم سازنده در مصاحبهای با مجلۀ Edge اعلام کرد که تفنگها در این عنوان بیشتر «یک راه حل ثانویه و اضطراری» به حساب میآیند. اکسل تورونیوس، کارگردان بازی، در این باره گفت:
ما پلیر را به گانپلی و تیراندازی تشویق نخواهیم کرد و این روش اصلی برای پیشروی در مراحل نخواهد بود. راه و روش اصلی برای پیشروی در بازی استفاده از شلاق و هوش [برای دور زدن دشمنان و موانع] است.
به نظر میرسد که این رویکرد بیشتر با فرنچایز همخوانی داشته باشد. ایندیانا جونز کاراکتری نیست که در سناریوهای تیراندازی زیادی دیده شود و اصولاً سعی میکند با هوش خود بر دشمنان غلبه کند. تورونیوس در ادامه توضیح داد:
ایندیانا قدرتهای ماورائی ندارد. اغلب اوقات، به وضوح میبینید که شرکت در مبارزات برای او ساده و راحت نیست. به هر ترتیب، او یک معلم و باستانشناس دست و پا چلفتی است. عشق و علاقه به باستانشناسی، همیشه او را در موقعیتها و تلههای خطرناک و در مقابل دشمنان قدرتمند قرار میدهد. قرار دادن او در موقعیتهای متعدد تیراندازی، به معنای پایبند نبودن به کاراکتر ایندیانا جونز خواهد بود. تیم ما در Machine Games قصد دارد روی «مراحل خطرناک» تاکید کند. ما قصد داریم این حس را القاء کنیم که تیراندازی جوابگو نخواهد بود و در صورت انتخاب این رویکرد، محیط و دشمنان دست به دست یکدیگر خواهند داد تا شما را از بین ببرند.
بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۹ آذر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. این عنوان از روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس قرار میگیرد و در بهار ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ نیز منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
احتمال این که یکی از مراحل این بازی در تخت جمشید باشه خیلی زیاده
اره یه عکسی از بازی منتشر شده بود که یه نقشه رو نشون میداد و یه مسیر که با ماژیک کشیده شده بود ، و ایران هم جزو این مسیر بود
روی اون قسمت هم خیلی ریز نوشته شده بود Persepolis که اشاره به تخت جمشید داره.
بله درست میفرماید یه شات هم من دیدم بازی در میدان آزادی تهران و سی و سه پل اصفهان هم جریان داشت
بازم ببخشید بابت اسپویل
جالبه.
(✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧)
🤣😂😂
من فیلم های ایندیانا جونز رو ندیدم اما توی اون فیلم ها اشارهٔ خاصی به تخت جمشید داشتن؟
خیر از بقلشم رد نشدن :)) اشاره خاصی به مصر و مایا ها داشتن
اها ممنون
امید وارم که موفق بشه بشخصه خیلی به گیم های ماجراجویی علاقه دارم،به نظرم اکه به خوبی روی بخش شلاق و استفاده از اون تمرکز کنن می تونن یه نقطه قوت قوی داخل گیم داشته باشند.
برای یک سامورایی همه جا ژاپنه 👍😁 با همون شلاق همرو تیکه پاره میکنیم میریم جلو، مخفی شدن تو کار ما نیست
اینجوری بهتره و همینطور منطقی!آخه ایندیانا جونز که آدم کش حرفه ای نیست رگبار دستش بگیره همرو بزنه ناکار کنه!
مخفی کاری و استفاده از هوش خیلی خیلی جذاب تره واسه من
امیدوارم بتونن بین تجربه اکشن و پازل محور بازی یه تعادل مناسب و خوب برقرار کنن تا بازی موفق بشه….
چه خوب که تیراندازی کم داره.
کاری که اوایل تومب رایدر انجام داد و یهو یه گله کماندو نمیریختن تو بازی مثل کالاف بهشون شلیک کنی. نهایت یه خرس یا دوتا گرگ بود.
ولی بعدش از اکتشاف و اندونچر تبدیل شد به اکشن تیراندازی مسخره.
آیا یک بازی مخفی کاری لذت بخش در راه است؟ (:
«این بازی، مخاطبان خود را به استفاده از سلاح در طول ماجراجوییهای ایندیانا جونز تشویق نمیکند»
این جمله معنیش “حق انتخابه” ولی بقیه متن رو که میخونی متوجه میشی که حتی اگه بخوای بازم خیلی نمی تونی از اسلحه گرم استفاده کنی !
با اینکه میدونم آخر پاشنه آشیل این گیم همین اول شخص بودن،و شلاق زدنه،ولی امیدوارم لذت بخش باشه.
امیدوارم اول شخصش رو منتقد پسند درست کرده باشن.
برو بابا گانو بدین دستم
رد ددم میگفت نکن
من میکشتم
بنظرم احتمالش زیاده بازی خوبی از آب در بیاید…