Assassin’s Creed Shadows یکی از تکنیکهای قدیمی مجموعه را باز میگرداند
Assassin’s Creed Shadows ویژگیهای جدیدی را به این فرنچایز محبوب اضافه خواهد کرد، ولی بهنظر میرسد یکی از قابلیتهای قدیمی بازی که ۹ سال پیش وجود داشت، دوباره به این عنوان باز خواهد گشت. Double Assassinations اولین بار در Assassin’s Creed 2 معرفی شد و آخرین بار در Assassin’s Creed Syndicate شاهد آن بودیم.
بر اساس مشاهدات GamesRadar، اعتقاد بر این است که این قابلیت دوباره به بازی مذکور باز خواهد گشت، چرا که شخصیت Naoe، میتواند دو دشمن را به طور همزمان به قتل برساند. عدم وجود این ویژگی در چند بازی گذشته، ممکن است برای طرفداران مبهم بهنظر برسد. با این حال، یکی از کاربران ردیت دلیل آن را کشف کرده بود.
یک سال پیش، کاربر Noxsanguinis در ردیت پیرامون قابلیت Double Assassinations توضیح داد و با یک تئوری جالب، به این نتیجه رسید که چرا دیگر شاهد آن نبودیم. بر اساس توضیحات او، پروتاگونیست اولین بازی مجموعه، یعنی Altair، برای اولین بار تکنیک مذکور را خلق کرد و از آنجایی که Origins، Odyssey و Valhalla همگی قبل از عصر Altair در جریان هستند، پروتاگونیستهای داستان توانایی استفاده از این تکنیک را نداشتند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
به نظرم بزرگترین ایراد وارد بر گیم پلی سری جدید اساسین به خاطر مکانیزم Ability که صرفا انیمیشن های پر زرق و برق داره اما مبارزات بسیار ساده و عمق گیم پلی به کلی از بین میبره حتی بازی spider man 2 این قسمت ability به بازی جدیدش اضافه کرده که صرفا انیمیشن های با کیفیت هست اما به شدت از عمق گیم پلی کم میکند منظورم این نیست که این مورد باید حذف بشه نه بلکه باید متعادل تر و به گیم پلی کمک بکنه نه اینکه صرفا با زدن یک دکمه دشمن به کلی نابود کنی
و تا جایی که میتونن باید گیم پلی بر مبنای پری کردن و جا خالی دادن به موقع باشد مثل گوست اف سوشیما یا Nioh یا خود سری قدیمی اساسین
اولین کسی هستی که داری حرف حق میزنه و از هیت و بازی های بزرگ ترسی نداره، واقعاً آفرین هرچی دیس میگیری رو بیخیال اینا یه روزی میفهمن بازی هایی که میپرستن چیزی جز یه بت پیکسلی نیستن
شدیداً باهات موافقم.
اولین نکته مثبت بازی که البته بین صدتا نکته منفی محوه
نه داداش این قراره گوتی بشه 🤡
نه ممنون.👎
داش تو بگو گیمپلی و تموم سیستم های اساسینز رولوشن یا ۳ رو بیاره،بازم آشغاله،بازم اساسینزکرید شدوزه،بازم پر از ووکه،وبازم مضخرف…
احساس میکنم یوبیسافت فهمیده با این بازی چه گندی زده
به قول دوستمون که بالاتر گفت ، این نکته مثبت بازی بین چندین مورد منفی دفن میشه
و البته جالب تر از همه اینه که این اشتباه ها رو همشونو از اوریجینز تا میراژ تکرار کردن
چند بار باید بگیم که ما کلون ویچر با تم اساسین نمیخوایم؟؟!!!
آخه تم بازی هم شلم شورباس
کلون ویچر
داستان اساسین با هیدن بلید
تم سامورایی و ژاپنی ….
دوستانی که میخوان منفی بدن ، ما با بازی که درست درمون ساخته شده مشکلی نداریم. بازی میکنیم لذت میبریم. با همه اینا باز هم اساسین نتوانسته خاطرات خوش نسخه های اتزیو تا یونیتی رو برامون تکرار کنه.
و سیندیکیت(داستانش تعریف خاصی نداره ولی گیم پلی خیلی خوب و بهتری نسبت به یونیتی داره)
آنقدر همه گفتن سندیکیت و یونیتی بده که آخرش اساسین به اینجا رسید
به دلایلی که دوستان میدونن. از ایران تا خود شعبه پاریس یوبیسافت حق!!!!!
متاسفانه این همه داریم این شرکتو میکوبیم. ولی آقایون گیمر جماعت هم کم مقصر نیستن.
مثال بگم، اسپلینتر سل اگه الان یازده ساله که پروندش بستس ، بخاطر کم لطفی گیمرا بود. فرق بلک لیست با کانوکشن کم نبود. خیلی از ایراداتی که کانوکشن داشت رو سعی کرده بودن رفع کنن. نتیجه ؟…تا آخر دسامبر ۲۰۱۳ به زور ۳۰۰ هزار نسخه فروخت…چون دقیقا زمانی اومد که تب بتلفیلد ۴ با اون لایو سرویس عظیمش خیلی سر و صدا کرد. آخر سر یوبیسافت هم دید اینجوریه. عملا اعلام کرد که فروش اسپلینتر سل و یدونه هم سری Rayman بعد از نسخه لجندز تا آخر ۲۰۱۴ خیلی پایین تر از حد انتظار بوده. درشونو تخته کرد.
یعنی مخلص کلام، خود گیمرا شرکتایی مثل یوبیسافت و الکترونیک آرتز و اکتیویژن رو سوق دادن سمت شیر دوشی. وگرنه تمرکز تقریبا همه بازی های این سه تا شرکت تا قبل از ۲۰۱۴ روی بخش کمپین سینگل پلیر بود. در کنارش حالا یه بخشی رو هم به عنوان چند نفره گذاشته بودن که زودی فراموش نشه.نه اینکه برعکس بشه
سیندیکیت داستانش هم اونقدر بد نبود واقعا
مخصوصا آخراش جذاب میشد داستان.
ازونجایی که از گیم پلی استاروارز خوشم اومد،اگه واقعا اینم در همون حد باشه راضیم،فقط یکم گرافیکش بهتر باشه و دشمنا لول بندی نداشته باشن عالیه
یعنی چی دشمنا لول بندی نشن ؟
حتی جی تی ای وی هم لول بندی انمی داره میخوای به بازی آرپیجی و مخفی کاری نداشته باشه ؟ عجیبا قریبا
Gtaکجاش لول بندی داره😐
یه نگاه به پلیس هاش بنداز
منظورمو نفهمیدی،تو بازیهای اساسین وقتی دشمنا لول بندی داشتن اصن نمیتونستی پاتو بزاری اون قسمت مپ و بعضی وقتا مرحله اصلی همونجا بود باید ده تا فرعی میرفتی که لولت برسه
قطعا مأمورای اف بی آی از پلیس های عادی سخت جون ترن
و فقط اون دوستمون که توی سایت گفتش این بازی گوتی صد درصده 🤣🤣🤣🤣🤣
منم میگم صد در صد گوتی هستش
game of the the year (for wokes)
:))))))))))))
من درستش کنم ؟
(For day )
بازی که هیچ انتظاری برای اومدنش ندارم حتی حاضرم دمو اساسین کرید بلک فلگ رو بسازن تا این… .
باز هم برای اونایی که میرن میخرن خوبه
نه برای ما که به حواسی اهمیت می.دیم
تازه تو نسخه جدید می شه دوید
این که چیزی نیست، تو نسخه جدید میشه از ساختمون ها رفت بالا 🤯
پر حاشیه تمرین بازی دهه با اختلاف وجود ندار…
یوبی باگ خدایی حیف نبود زحمت کشیدی گیمپلی خوبی برای بازی درست کردی ولی از اون طرف گند زدی واقعا خاک عالم تو اون مغز نداشتت اگه یه سامورایی مثل آدم انتخاب می کردی الان موفقیتت صد برابر شده بود
الطائر که ۲ هیدن بلید نداشت اون جدش اتزیو کبیر بود که تو قسمت دوم درواقع ساز و کار هیدن بلید رو داوینچی کشف میکنه و یکی عین چپیه براش میسازه باور کنید یوبی سافت نیاز به نسخه جدید نداره همین الان برگرده ۴ قسمت اول رو یعنی ۱ – ۲ – برادر هود – و روولیشن رو ریمیک کنه و گیمپلی رو ارتقا بده عین بمب میترکونه مگه میشه از اتزیو و اون موسیقی متن بی نظیر مراحل اصلی و فرعی به اندازه اش گذشت قسمت دوم یکی از کامل ترین نسخه ها بود چه از نظر مراحل فرعی چه اصلی اصلا خسته کننده نمیشه ولی از برادر هود به بعد مراحل فرعی و نقشه رو خیلی بزرگ کردن آدم دیگه حوصله اش نمیکشه شکر خدا تو کرونا یوبی قسمت ۲ رو رایگان کرد رو لانچرش و اد دارم هر از گاهی میرم نصبش میکنم و محو دنیای نابش میشم که یه زمانی چی میساخت این یوبی
غلط املایی رو ببخشید نوادگانش جدش میشد قبل تر
اره ولی اگه اینکارو بکنه باید برای همیشه قید المان هایRPG اساسینز رو بزاره کنار که فکر نکنم چنین حرکتی انجام بدن
الطیر تو قسمت اول هیدن بلید دوم نداشت چون بعده شکست المعلم اپل اف ایدن رو بدست اورد تونست به دانش جلوتر از زمانه خودش برسه که باهاش هیدن بلید دوم تپانچه مخفی و دارت سمیو درست کنه و تو کدکس پیجایی که گذاشته بود اینارو نوشته بود داوینچی اختراعات الطیر رو رمزگشایی کرد و دوباره ساختشون
ولی از کانر به بعد میتونستن دابل اساسینیت کنن و حتی میتونستن تریپل اساسینیت کنن
دم شما گرم حالا نمیشد زودتر بیاریش حتما باید توی شادو میبود.خلاصه این گیم اگه موفق هم بشه بازم موفق نیست منظورمو میتونین بگیرین
اساسین کلا انگار فراموش کرده یک بخش مربوط به زمان حال داشته یادش به خیر دزموند.
خوبه دیگه، تنها دغدغه مون همین بود.🙂
والا گیم خوبیه
این همه هیت میشه نمیدانم چرا
یه جوری هیتش میکنن انگار از جیب باباشون برا ساخت بازی پول رفته
سری اساسین دیگه تموم شده است جذابیتی نداره