به نظر میرسد Death Stranding 2 از اولین آثاری خواهد بود که پتانسیل واقعی PS5 Pro را به نمایش میگذارد
شکی نیست که کنسول PS5 Pro بهزودی معرفی میشود. سونی همچنان نقشه راهی برای بازیهای این کنسول ارائه نکرده است. با این حال، بهنظر میرسد که Death Stranding 2 از اولین بازیهای کنسول میان نسلی سونی خواهد بود.
دستیار هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، اخیراً تصویری از او منتشر کرده که در حال تجربۀ بازی Death Stranding 2 است. کنسولی که در این تصویر وجود داشت پوشانده شده که منجر به گمانهزنی در مورد PS5 Pro میشود. به نظر میرسد که Dev Kit کنسول PS5 Pro پوشانده شده باشد.
میتوان اینطور برداشت کرد که هیدئو کوجیما به کنسول میان نسلی سونی اشاره میکند. با توجه به قرارداد انحصاری میان سونی و Kojima Productions، بازی مذکور انتخابی فوقالعاده برای به نمایش گذاشتن ویژگیهای PS5 Pro خواهد بود.
از سوی دیگر، تصویر یاد شده در زمان مناسبی منتشر شده است. طبق گزارشها، سونی در ماه جاری State of Play جدیدی برگزار خواهد کرد و امیدواریم که طی این رویداد، اطلاعات تازهای از Death Stranding 2 و تاریخ عرضۀ آن را به اشتراک بگذارد.
PS5 Pro بدون شک کنسولی ایده آل برای اجرای اکثر بازیهای سال آینده خواهد بود. انتظار میرود با داشتن PS5 Pro، بتوان بزرگترین عناوین بازی که در سال ۲۰۲۵ عرضه میشوند (همانند GTA 6 و Death Stranding 2) را با بالاترین وضوح تصویر و نرخ فریم اجرا کرد.
Death Stranding 2 در سال ۲۰۲۵ روی پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این بازی به احتمال زیاد در آینده برای PC نیز عرضه میشود، ولی بعید است که آن را روی پلتفرمهای دیگر ببینیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
امیدوارم این نسخه گیمپلی سرگرم کننده تری داشته باشه نسبت به نسخه قبلی. تنها ضعف نسخه قبلی همین بود.
کاملا باهات موافقم نسخه قبلی نقاط قوت زیادی داشت ولی من خودم به شخصه بعد از ۱۵ ساعت تجربه دیگه نتونستنم بازیو ادامه بدم و دراپ شد. دلیلشم گیمپلی بود که ی جورایی برام شده بود تکرار مکررات!هرچند همین پیاده روی و جابجایی بار برای خیلی ها نقاط قوت بود و لذت بردند ولی من توقع هیجان و تنوع بیشتری داشتم و به نظرم با توجه به دنیای بازی و سبک گیمپلی میتونست متنوع تر و جذاب تر باشه
اتفاقا اگه سیستم بازی و یاد میگرفتی متوجه میشدی که اینجورا هم نیست. کافی بود با ایتم هایی که بدست بیاری جاده و پل و… بسازی و اون موقعیت مسیری که نقطه a به نقطه b باید ۳۰ دقیقه میرفتی میشد ۷ دقیقه. خود منم بلد نبودم ولی بعدا یاد گرفتم.
گیمپلی این بازی کلا تو دیواره و عملا شبیه ساز پستچی هست حالا پل بخواد تو نیم ساعت یا ۷ دقیقه ساخته بشه ،چه فرقی میکنه ؟؟ این بازی کلا نقطه قوتش داستان و گرافیکش هست که با یوتیوب هم میشه از این دوتا ویژگی بهره برد
پس برای همین بازی تو دیوار از جنابعالی که موقع معرفی شماره دومش سالن منفجر شد اره؟
دوست عزیز بچه ۸ ساله نیستیم که از مکانیزم های بازی آگاه نباشیم و فقط مثله کودکان بازی کنیم!! چیزی که من گفتم راجب ماهیت گیمپلی بازی بود که از رفتن به ی نقط به نقطه دیگه بود که از نظر من میتونست متنوع تر و جذاب تر باشه به عنوان مثال red dead 2 هم از نظر طی کردن مسیر و رفتن از ی نقطه به نقطه دیگه باید مدت زمان نسبتا طولانی طی میکردی ولی سازنده ها این جوری این قسمت و طراحی کرده بودن که آدم حس خستگی بهش دست نمیداد و اتفاقا لذت میبرد ولی تو D strandin به غیر از موانع پیش رو حضور BT ها اتفاق دیگه ای پیش نمیاد و بعد از چندبار مواجه با BT ها عملا دیگه عادی میشه و هیچ هیجانی نداره و طبق چیزی هم که خودت گفتی با ی سری آیتم ها و تجهیزات مسیرها بسیار راحت میشه و همون چالش محیطی هم از بین میره و گیمپلی عملا دیگه جذابیتی نداره.!!
به نظرم از ابتدای ساخت این بازی کوجیما باید ماهیت درست بازی رو برای مخاطبان خودش شرح میداد. چون به عنوان یک بازیسازی اکشن داشت تغییر فرم میداد باید ذهن پلیرا رو آماده میکرد.
هم این بازی و هم استارفیلد با وجود اکشن درونشون روند آرامی دارن گاهی همون تکرارها هم خوبه. خیلی بارا میشد با ذهنی بهم ریخته و خسته مینشستم پای بازی و از موزیک و آرامشش لذت میبردم.
موزیک عالی و راه رفتن تو محیط😍
یادمه با آهنگ Poznan بازی گریم گرفت
?Wait are you serious
?What do you mean
موقع کول بری وقتی اندازه سه طبقه ساختمون پشتت باره آهنگ گوش میدی و گریه میکنی ؟ تعادل عالی xD
اولا حد خودتو نگه دار
دوما تو اون صحنه که این آهنگ پخش میشد ، بار حمل نمیکردم
سوما به تو ربطی نداره
چهارما دیگه نبینم زیر کامنت های من مزخرف گفتی
پنجما بزن به چاک
😂😂😂 عجب کامنت سمی
در مورد کامنت آخرت جدی هستی یا داشتی شوخی میکردی؟
الان اون ۴۰ نفری که دیسلایک دادن واقعا معتقدن گیمپلی نسخه اول این بازی سرگرم کننده و هیجان انگیزه؟؟؟ جل الخالق 😂😂
سیستم گیم پلی دث استرندینگ برای کسانی جذابه که بازی رو با تمام وجودشون درک میکنن(سوء تفاهم نشه.منظورم بی احترامی به شما یا کس دیگه ای نیست)حقیقتا من که خیلی لذت میبردم و جزو ۱۰ بازی برتر عمرمه
هیجان انگیز نه ولی گیمپلی دث سترندینگ برای من مثل تراپی بود. لول هایی که سم محموله های سنگین داره و مسیری که باید طی میکرد به خاطر شرایط آب و هوایی یا گذر از محدوده ی بی تی ها خیلی طاقت فرسا میشه و با کلی سختی و محدودیت مسیرو طی میکنی وقتی به مقصدت نزدیک میشی هوا روشن میشه و یکی از سوند ترکهای آرامش بخشش پلی میشن و ویوی خیره کننده جهان اپوکالیپتیکش حس دلگرمی ای به آدم میده که حس میکنی زنده ای. از طرفی جذابیت بالای داستانش ادمو غرق میکنه و با این احساسات ناب همراه میشه که هدف بازی هم همینه با قرار دادن ما تو نقش یه کارکتر ناامید و دلشکسته تو جهانی که نابود شده و با این حال سم تو خط داستانیش برای زندگیش معنا و امید پیدا میکنه و مخاطب هم با درک اثر این احساسات رو لمس میکنه
مکانیزمای گیم پلی اتفاقا بشدت جذابن مشکلات از جای دیگه میاد اونم ورلد دیزاینه که بشدت بورینگه و بعد از اون روایتی که خیلی خیلی خسته کننده جلو میره به عنوان کسی که بازیو تموم کرده بنظرم ارزش داره با جلو رفتن بهتر میشه بخاطر درک بهتر مکانیزمها ولی خب با شاهکار فاضله خیلی خیلی زیادی داره
وقتی گیم پلی خسته کننده باشه چه فایده گرافیک اینقدر بالا باشه؟؟
اره گیمپلی هلبلید خیلی هیجان انگیزه D:
نفس گیر ترین مبارزات برای هلبلیده، سعی کن در چارچوب بازیایی که تجربه کردی نظر بدی. هلبلید یک ثانیه پرت نداره، هر سکانسی که داری میدوی یا داستان داره روایت میشه یا داستان درون ذهن سنوآ رو پیگیری و یا در پازل و مبارزاتی. بازی رو تجربه نکردی یچیزی شنیدی هی تکرار میکنی، هلبلید رو بازی کنی پر برات نمیمونه
اول اینکه کی گفته من تجربه نکردم؟ حدود ۵ ساعت ازش تجربه کردم اینقدر مزخرف بود کلا دراپش کردم تو مبارزات چارتا دکمه فقط میزنی بخش خیلی کمی از مبارزات کامل دست خودته همش موشن کپچر شده
باشه تو راست میگی پی سی گیمر
نفس گیییررررر🤣
از کی تا حالا معنی نفس گیر شده یه دکمه زدن ؟ نفست بند میاد یه دکمه بزنی که کاتسین پخش بشه؟😂
اخه پازلاشم چرت بود
کسی نگفت هلبلید خوبه
جفتشون خسته کنندن و چیزی که گیم رو تبدیل به گیم میکنه تقریباً ندارن :))
اگه دث استرندیگ مال پلی استیشن و ساخته کوجیما نبود مطمئنا هیچ وقت این دفاع های عجیب و غریب الان رو نداشت.
این به سلیقه تو هم ربط داره من برعکس تو هم از DS لذت بردم هم از هلبلید ۲
این چیزی رو تغییر نمی ده که هر دو مشکل گیم پلی دارن
من که والا از دث استرندینگ هم حمایت نمیکنم
دث استرندینگ بازی ای هست که واقعا باید به دنیای بازی و داستانش علاقه داشته باشی تا ازش لذت ببری.در یک کلام دث استرندینگ فوق العادس.داستان بازی ، دنیا سازی ، شخصیت پردازی ، گیم پلی بازی و … همگی فوق العاده و عالی هستند
از نظر بازی بود؟ گیم پلی؟ بازم فوق العادست؟
یک بازی باید قبل از هر چیزی یک بازی باشه و گیم پلی چیزیه که یک بازی رو شکل میده و از باقی مدیوم ها مثل سینما و کتاب و باقی هنر ها جدا میکنه، گیمی های تا این حد سینماتیک مشکل توی ریشه ویدیوگیم دارن خود دث بار ها مورد انتقاد قرار گرفته که مشکل گیم پلی داره.
بازم میگم اگه این بازی مال پلی استیشن و ساخته کوجیما نبود مطمئنا هیچ وقت اینقدر ازش حمایت نمیشد.
بازی رو تجربه کردید؟
من حاضرم بهت قول بدم اگر این بازیو کوجیما نساخته بود یا انحصاری ایکس باکس بود همه مسخرش میکردن که این فیلمه ، شبیه ساز راه رفتن و از این چیزا…
ولی چون ساخته کوجیماست شده شاهکاری که درک نشد :-)
حق پرومکس
کاملا باهات موافقم دقیقاً چیزی که گیم رو از باقی مدیوم ها جدا میکنه گیم پلی هست و نمیفهمم چرا بعضی ها این واقعیت رو قبول نمیکنن ، من اگه بخوام بشینم DS یا هلبلید رو پلی بدم میشینم یه فیلم در اون ژانر میبینم
نمیگم این بازی ها بدن اما این بازی ها از ریشه ها یعنی یه بازی ویدئویی فاصله گرفتن و طبیعی هم هست بعضی ها ساختار شکنن و با اثر ساختارشکن هم حال میکنن نوش جونشون اعتراضی ندارم اما باید قبول کنن این یه نقص حساب میشه .
نمی دونم مردم چرا گارد میگیرن. باشه یک فیلم خسته کننده شاهکاره اینا همین رو می خوان بشنون.
از نظر گیمپلی هم خیلی دوسش داشتم و برام حکم تراپی داشت تو کامنتای بالا توضیح دادم چرا
مبارزات هلبلید رو شما دیدی اصلا؟ الان یه اثر مثل دیسکو الیسیوم هم ویدیوگیم نمیدونی؟ با این اوصاف باید حکم اعدام بدیم برای کارگردان یه بازی مثل immortality
دو کلام از فن بوی مایکروسافت
فنبوی بودن شرف داره به اینکه مثل تو هیتر باشم و به همه چیز و همه کس هیت بدم، رفتارت اصلا سالم و نرمال نیست، امثال هالک ایرانی و جاناان بسیار از تو سالم تر اند
من این آدمو تقریبا ۱ ساله میشناسم یه بارم ندیدم هیت الکی و بدون منطق بده بعد شما با هالک مقایسش میکنی ؟ ناراحتم کردی اپوزوسیون جان
تو کی دیدی این بنده خدا بی جهت هیت بده ؟
در همین لحظه عزیز، من خودم سبک گیم پلی نوبتی یا ویژوال ناول رو اصلا دوست ندارم و سینماتیک هم کم و بیش، از اونور عاشق بازیای گیم پلی محور از ماریو و ریمن و سونیک تا دووم و هیلو، اما اگر بیام بگم نوبتی و ویژوال ناول اصلا ویدیوگیم نیستن و کاربرهاشم پس طبیعتا گیمر نیستن و اینها اصلا نباید ساخته بشن اسمش چیه؟ هیتی که الان داده میشه جامعه آماری بزرگتری رو در بر میگیره تا هیتی که امثال هالک و فرزام میدن.
این دلیل نمیشه مشکلات سبک مورد علاقمونو نادیده بگیریم یا اصلا انتقاد نکنیم چون ممکنه به یه جامعه بزرگی از مخاطب بر بخوره ، اتفاقا هر دوتا ژانری هم که گفتی من به شدت دوسشون دارم ولی کاملا برام قابل درکه اگر کسی ازشون خوششون نیاد و دلایل مختلفی هم داره
معیارهای لذت بردن واسه هرکس یه چیزه و این حق ماست که نظرمونو راجب بازی بگیم و اگر اشتباه بود توسط فنای منطقی بازی با توضیح منطقی بهمون پاسخ بدن نه اینکه برچسب هیتر بودن یا اینکه شما نمیفهمید بزنن
حرفیم که راجب کوجیما گفتم هنوزم سرش هستم ، یه بخش اعظمی از مخاطبین این بازی که واقعا با این بازی حال کردن دمشون گرم من با اونا کاری ندارم ولی همچنان میگم یه بخش اعظمی از افرادی که از این بازی دفاع میکنن یا به خاطر اینه که انحصاری سونیه یا کوجیما ساخته و اگر این بازی انحصاری ایکس باکس یا ساخته یه استدیو دیگه بود شرایط واسش خیلی متفاوت بود ، خداوکیلی همین هلبلید خودت دیدی چند نفر از طرفدارای سونی به هلبلید پریدن که این بازی فیلمه و پر از کاتسینه و متاش ۸۰ ولی برای این بازی سکوت میکنن
تصحیح میکنم
خیلی باید فن کوجیما و آثارش باشی تا باهاش حال کنی ، حتی اگر تمام عناصر از جمله داستان و موسیقی و گرافیک و فضاسازی و دنیاسازی هم عالی باشن ، تا گیم پلی خوب نباشه اون دیگه اسمش بازی نیست ، یک فیلمه و چیزی که ویدیو گیمو از مدیاهای دیگه جدا میکنه همیشه گیم پلی بوده
دوست عزیز گیم پلی این بازی خوبه اما سلیقه ای.شما دوست نداشتی چون سلیقت نبوده.این دلیل بر بد بودن گیم پلی بازی نیست
گیم پلی این بازی توسط یکی دو نفر مورد انتقاد قرار نگرفته و بسیاری از افراد و رسانه ها گیم پلی این بازی رو ایراد در نظر گرفتن و بازم میگم این بازی اگه ساخت کوجیما و پلی استیشن نبود خیلی کمتر از این بهش بها میدادن
من هم قبول دارم شاید روایت و کارگردانی و گرافیک چیزی باشه که این بازی بهش پرداخته اما وقتی راجب گیم پلی حرف میزنم مشخصه آثاری مث دث و هلبلید گیم پلی رو آخرین اولویت خودشون قرار دادن و این صرفا نظر شخصی من نیست و از نظر من چیز درستی توی ویدیوگیم نیست که مهم ترین وجه تمایز ویدیوگیم رو که گیم پلی هست رو آخرین اولویت خودتون بزارید.
شما از این سبک هم لذت میبرید نوش جونتون ما بازی میکنیم که در نهایت سرگرم بشیم و این خوبه که سلیقه خودتون رو پیدا کردید از اثر لذت بردید و طرفدار این اثر هستین
من اصلا حرف رسانه های گیمینگ برام مهم نیست.در وهله اول تجربه و نظر خودم مهمه
نظر من اینه که از روی حرف دیگران قضاوت نکنید.بازی رو تجربه کنید.اون موقت متوجه منظور بنده میشید💗
من قبل دث سترندینگ کوجیما نمیشناختم متال گیر ها هم بازی نکردم ولی این بازی برای من بهترین تجربه زندگیم بود
قطعا همینطوره
ولی دث سترندینگ کم هیت نگرفت مخصوصا از طرف خود پی اس فنا و حتی طرفدارای متال گیر. این بازی واقعا برای مخاطبان خاص خودش جذابه و منم جزو همون دسته ام
این فقط بخاطر سلیقه شماست، اینکه سلیقه خودتون رو بهتر از بقیه میدونید خیلی خودخواهانه ست
اینو باید یکی به خودت بگه
یک کامنت از من گیر بیاری که کلا یک سبک در ویدیوگیم رو گفته باشم بدرد نمیخوره چون من باهاش خال نمیکنم، یه کارتریج پلومپ از هر بازی نینتندو که بخوای برات میفرستم. شما کلا داری سبک بزرگی از ویدیوگیم رو زیرسوال میبری چون کاربر a off خوشش نمیاد، از این به بعد میگم استودیوهای جهان با شما هماهنگ بشن که فقط سبک های مورد علاقه شما ساخته بشه ای ارباب جهانیان
عقل سونی فن بوی . یعنی اگر بگی از بازی های سونی خوشت نمیاد حتما ایکس باکس فنی 🤡🤡🤡
عقل کل تو اصن این دختر گیمر رو میشناسی ؟ فن بوی ترین عالمه
اره دقیقا خیلی بهتره شکی توش نیس که از این بازی حوصله سر بر بهتره
شبیه ساز راه رفتنی بیش نیست هلبلید 😅🤣 اونم از اون تریلر چرت و پرت ش که که کارکتر اصلی داستان هیچ کاری هم جز جا خالی دادن نمیداد هلبلید خاک زیر پای اون دث استرندینگ که رتبه دوم رو در بهترین بازی عمرم داره
خواهرم این چیزی که شما گفتی درباره هلبلید بیشتر صدق میکنه
رویکرد سونی بعد از نسل ۷ به بعد :فیلم با کیفیت بهتر و کمی پیاده روی
حداقل از رویکرد مفت باشه کوفت باشه بهتره
قشنگ ترین کامنت گیمفا با اختلاف👌
نظر لطفته 😂
کلمه ی retunal تاحالا به گوشش نخورده
داداش اینو نگو
الان مدافعین حقوق بشر میریزن سرت ها
باید از طریق اولین آثاری باشه که پتانسیل واقعی پلی استیشن معمولی رو به اجرا دربیاره
تفاوت این نسل با نسل قبل هنوز اونقدر زیاد نشده که کنسولِ اول بخواد پتانسیل هاشو به نمایش بزاره
دو نسل باهم تفاوت دارن. من A Plague Tale رو روی ۴ اجرا کردم همزمان همونو روی سری ایکس و ۵ پلی کردم تفاوت بسیار زیادی هم از نظر جزییات گرافیک و هم فریم ریت وجود داشت. یه چیز دیگه هم هست و اون نزدیک شدن بازی ها به نهایت گرافیکه. از اینجا به بعد پیشرفت نسل ها از نظر تفاوتِ گرافیک نسبت به نسل های قبل تر خیلی کم میشه
“یه چیز دیگه هم هست و اون نزدیک شدن بازی ها به نهایت گرافیکه. از اینجا به بعد پیشرفت نسل ها از نظر تفاوتِ گرافیک نسبت به نسل های قبل تر خیلی کم میشه”
دقیقا!!!!!!!!!!
من خیلی وقته این موضوعو میگم که دیگه ما در دوره ای از گیمینگ هستیم که دیگه در نهایت قدرت گرافیکی بازی ها هستیم و متوجه نمیشم چرا هنوز بعضی ها فکر میکنن بالاتری هم هست؟.متاسفانه خیلی ها فکر میکنن که تغییر نسل گیمینگ یعنی بیشتر شدن گرافیک بازی ها.
در صورتی که به جای این موضوع ، باید پیشرفت تکنولوژی های دیگه رو در نظر بگیرن.برای مثال همین از بین رفتن لودینگ ها و لود شدن دنیا های بسیار عظیم بدون هیچ لودینیگی ، این یعنی جهش نسبت به نسل قبل.جایگزینی و معیار شدن بازی های ۶۰ فریمی به جای ۳۰ فریمی ، این یعنی جهش نسبت به نسل قبل.
برای مثال :اجرای صحنه های بسیار عظیم در فاینال فانتزی ۱۶ و مبارزات بزرگ اون بازی ، بدون لودینگ یعنی جهش نسبت به نسل قبل.یا لود شدن دنیا های رچت اند کلنک بدون هیچ لودینیگی ، این یعنی جهش نسبت به نسل قبل
به نظرم بزرگترین دستاورد نسل نهم ، استفاده از SSD های NVMe و قابلیت های اون در بازیسازی بوده.
حقیقتا درک نمیکنم چرا خیلی ها میگن که ما از نسل جدید چیزی ندیدیم
باهات موافقم و نکته ای هم که من در نظر دارم اینه که به نظرم ازین لحظه به بعد باید روی تعامل شخصیت با دنیای اطراف بیشتر کار کنن ، در نسل های آینده گرافیک هنری شاید تغییر خاصی نکنه اما انتظار بر اینه که حداقل تعامل کاراکتر با دنیای بازی بیشتر کار بشه مثلا چیزی که ما تو رد دد شاهد بودیم ، مثلا وقتی ام پی سی در حال راه رفتن هست رد پای درستی ازون روی زمین ببینیم یاد در هوای برفی لباس شخصیت تحت تاثیر قرار بگیره و کلی ازین جزئیات که هرچه بیشتر واقع گرایانه تر البته این نظر من هست
نگفتم از نسل جدید چیزی ندیدم و با بخش هایی از حرفاتون موافقم اما با این موضوع که میگید گرافیک به حدی رسیده که دیگه بیشتر از این غیر ممکنه مخالفم
شاید بشه در مورد هلبلید و لست این حرف رو زد اما بنظر شما تو سایبرپانک گرافیک بازی به حد غایی رسیده؟ بدبختی بحث من فقط گرافیک نیست؛ بحث من جزییات توأم با گرافیک خوبه.
این حرفی که شما زدی بعد عرضه gtaجدید قابل درکه که استاندارد هارو از لحاظ جزییات بالا ببره.
هوش مصنوعی درست بشه و وقتی داری یه بازی رو انجام میدی بر اساس یه سری تصمیمات غیر عقلانی از فضای بازی بیرون نیای.
الان دنیای گیمینگ با اون چیزی که میتونن بسازن خیلی فاصله داره اما نمیگم بده
تفاوت ها زیاده شما مترو اکسدوس رو ps4 بازی کنی دلپیچه میگیری ولی رو PC یا کنسول های نسل نه بازی کرده باشی فوقالعاده بهتر و رونتره.
من پیاسفور پرو داشتم و خیلی از بازی ها (از لست دو بگیر تا wwe) اونقدر تفاوت زیادی نبوده که بخوایم بگیم دو نسل تفاوت داشتن
تفاوت بین آخرین کنسول یک نسل با اولین کنسول نسل بعدش باید لحاظ بشه اما اگر شما روی پیاسفور عادی بازی کردین یکمقدار این حرفتون قابل درک تر میشه
چه Dev Kit بزرگی😮
امیدوارم که ps5 pro یک کنسول عالی باشد.
کوجی جون می خواد پخت و پز کنه
میخوام بدونم ناتی داگ❤️ چطور ps5pro رو به چالش میکشه ..
منتظرم 😍😍🤔🤔 ..!!!…،؟
منتظر last of us part 1 remake remasterd for ps5 pro باش
” Santa Monica Studio”
وقتشه برا جعبه حلوا بپزن
از الان یواشکی پول پرو رو میزارم کنار
این گیم شاهکار میتونه ps5 به چالش بکشه قدرت شو 😍 و بیشتر تحریک میشم یه ps5 اسلیم دیسک خور استوک بخرم !
سبک من نیست حقیقت اما میدونم بازی موفق میشه و دوست دارم وقتی اومد تماشاش کنم ، واقعا گرافیک زیبایی داره
این که GTA V هم بهینه سازی PS5 PRO بگیره (مثلا گزینه ۱۲۰ فریم) واقعا جالب میشه ولی احتمالا این اتفاق بعید به نظر می رسه !
امیدوارم در این نسخه هم اکشن ادونچر و هم راه و شهر سازی رو راضی نگه داره… با اینکه نسخه دوم توی راهه هنوز متوجه نشدم جامعه هدف بازی کجا رو نشونه گرفته
🥰😍🤩😘😘
یه بازی معمولی که تو ۲۰۲۵ گم میشهه این همه گیم مهم تو راههه
عهههه پس پتانسیل واقعی ps5 معمولی رو چه موقع میخوان به چالش بکشن
که دیگه تقریبا ۵ سال گذشته به غیر از آلن ویک ۲ و black myth wukong بازی نسل نهمی خاصی رو ps5 نیومده
این بازی دقیقا باید از تمام قابلیت ps5 معمولی استفاده کنه نه pro
سونی پس کی میخواد شوکیس لعنتیش برگزار کنه و پروژه های اصلی نسل نهمی رو نشونمون بده
کنسول داغ نکنه بسوزه:(
در دث استرندینگ شما هرگز تنها قدم نخواهید زد
گیمش هرچقدر هم بد باشه بازم ارزش بازی کردنو داره