تهیهکننده Mario + Rabbids نیز Ubisoft را ترک کرد
یکی دیگر از توسعهدهندگان ارشد تیم Mario + Rabbids، یک ماه پس از خروج طراح بازی این سری، از Ubisoft Milan خارج شد.
کریستینا ناوا، Cristina Nava، در هر دو بازی Mario + Rabbids در مقام تهیهکننده حاضر بود و تیم Ubisoft Milan را در پروژه ساخت Star Wars Outlaws، رهبری میکرد. هرچند که فرآیند ساخت این بازی توسط Massive Entertainment مدیریت میشد اما کل پروژه ساخت بازی با کمک استودیوهای دیگر Ubisoft به سرانجام رسید.
ناوا، خروج خود را در شبکههای اجتماعی اعلام کرد و در آنجا اظهار داشت که موقعیت شغلی بعدی او مشخص شده است اما فعلاً نمیتواند درباره آن صحبت کند. وی گفت:
۳۰ آگوست (۹ شهریور)، روز انتشار Star Wars Outlaws و آخرین روز من در Ubisoft بود. من تصمیم گرفتم Ubisoft Milan را ترک کنم، جایی که ۱۶ سال بینظیر را با افراد شگفتانگیز گذراندم، تا فصل جدیدی را در داستان زندگی خود بنویسم. فصلی که هنوز آماده به اشتراک گذاشتن آن نیستم.
من واقعاً خوششانس بودم که با همکارانی با استعداد همکاری کردم. با هم، بازیهای عجیبی مانند سری Mario + Rabbids را در همکاری با Nintendo ساختیم. بهترینها را برای همه آرزو میکنم و از همه بازیکنانی که به هر طریق طی این سالها محبت خود را به من نشان دادهاند، تشکر میکنم.
خروج ناوا، تقریباً یک ماه پس از خروج داویده سولیانی، Davide Soliani، طراح بازی Mario + Rabbids، از Ubisoft در پایان ماه جولای (ابتدای مرداد) صورت میگیرد.
سولیانی نیز با ابهامی مشابه درباره مقصد بعدی خود، گفت که تصمیم گرفته است “در یک ماجراجویی جدید قدم بگذارد” اما جزئیاتی از مرحله بعدی شغلی خود به اشتراک نگذاشت.
طبق گفته Ubisoft، اولین بازی Mario + Rabbids از سال ۲۰۱۷ تاکنون به بیش از ۱۰ میلیون بازیکن رسیده و دنباله آن، Sparks of Hope، که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه دست پیدا کرده است.
بر خلاف نقدهای مثبتی که Sparks of Hope دریافت کرده بود، در زمان عرضه تا مدتی از نظر تجاری عملکرد مطلوبی نداشت. شرکت Ubisoft نیز در آن زمان بیان کرد که از چنین عملکردی آن هم در هفتههای پایانی ۲۰۲۲ متعجب شده است.
ناوا تابستان گذشته در مصاحبهای ادعا کرده بود که این استودیو انتظار داشت Sparks of Hope مانند بازی قبلی این سری، فروش بالایی داشته باشد.
در زمان این مصاحبه، Ubisoft Milan هنوز در حال کمک به Massive Entertainment برای اتمام پروژه Star Wars: Outlaws بود. در پاسخ به این سوال که این استودیو چه برنامهای برای بعد از آن دارد، ناوا گفته بود که این استودیو بازی بزرگ و جذاب دیگری را دست ساخت خواهد داشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
هر دو نسخش انصافا عالین.
اونم دیگه فهمید
هنوز بعضیا نمیدونن یوبیسافت به گند کشیده شده