مقایسه عملکرد بتای Call of Duty Black Ops 6 در کنسول‌های Xbox Series X/S و PS5

ًRE:ZA
۰۱:۱۴ ۱۴۰۳/۰۶/۱۲

دسترسی زودهنگام Call of Duty Black Ops 6 اکنون برای پیش‌خریدکنندگان نسخه‌های PS5، Xbox Series X|S و PC در دسترس بوده و اگر هنوز برای اینکه در کدام پلتفرم قرار است این عنوان را تجربه کنید مطمئن نیستید، شاید نتایج عملکرد هر پلتفرم بتواند در این تصمیم‌گیری به شما کمک کند.

نسخه‌های PS5 و Xbox Series X|S بازی Call of Duty Black Ops 6، هر دو شامل حالت‌های گرافیکی ۶۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهند بود. عملکرد گرافیکی این عنوان روی هر دو کنسول تقریباً یکسان است، اما طبق معمول نسخه رایانه شخصی Call of Duty Black Ops 6 گزینه‌های گرافیکی متنوع‌تری را در مقایسه با کنسول‌های PS5 و Xbox Series ارائه می‌دهد.

از نظر کیفیت تصویر (رزولوشن)، PS5 و Xbox Series X/S هر دو Call of Duty Black Ops 6 را با رزولوشن پویا در حالت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کنند که تا کیفیت ۴K (2160p) را پشتیبانی خواهد کرد. در حالت ۱۲۰ فریم، این کنسول‌ها همچنان بازی را با وضوح پویا اجرا می‌کنند؛ ولی حداکثر کیفیت قابل نمایش به ۱۴۴۰p کاهش می‌یابد. در همین حال، Xbox Series S دارای دو حالت گرافیکی متفاوت است که کیفیت ۱۴۴۰p را در حالت ۶۰ فریم و ۱۰۸۰p را در حالت ۱۲۰ فریم ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، امکان تجربه بازی با کیفیت ۴K روی PC نیز وجود خواهد داشت.

با توجه به جزئیات منتشر شده، همه کنسول‌ها برای رسیدن به اهداف خود در همه حالت‌ها، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. البته افت فریم‌هایی در حالت نرخ فریم ۱۲۰ مشاهده می‌شود که آن را می‌توان با استفاده از صفحه نمایشی که دارای قابلیت پشتیبانی از VRR است، برطرف کرد.

 با توجه به اطلاعات منتشر شده، همه نسخه‌های Call of Duty Black Ops 6 تجربه قابل‌قبولی را ارائه می‌دهند و اولویت اینکه کدام نسخه برای تجربه شما بهتر است، به سلیقه و دستگاه انتخابی خود شما بستگی دارد.

 بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

ollieاپوزوسیون گیمفا

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید