بازی Deadlock پیش از عرضه رسمی، با اضافه شدن یک قابلیت جدید به ۱۲۰ هزار بازیکن رسید

ًRE:ZA
۰۴:۵۳ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱

مدتی پیش، شرکت Valve به طور رسمی وجود Deadlock را تایید کرد؛ یک شوتر قهرمان محور سومشخص کاملاً جدید که در سرتاسر جهان همه توجه‌ها را به خود جلب کرده است. تعداد بازیکنان باورنکردنی این بازی، گویای مصمم بودن سازندگان آن در ورود جدی به عرصه eSports و رقابت با دیگر هیرو شوترهای مطرح کنونی است.

تا قبل از اعلام رسمی Valve، بازی Deadlock ده‌ها هزار کاربر استیم را طی دوره بتای خصوصی (Closed Beta) جذب کرده بود و با وجود تغییر نکردن قوانین مبنی بر ممنوعیت نشر اطلاعات درباره این بازی، این عدد همچنان با روند شگفت‌انگیزی در حال افزایش است.

افراد علاقه‌مند به تجربه این بازی، می‌توانند با دعوت‌ شدن توسط فردی که قبلاً در سرورهای بتا حضور داشته است، به جمعیتی که به تجربه پیش از موعد انتشار Deadlock می‌پردازند، اضافه شوند. دیشب اما رکورد تعداد بازیکنان همزمان این بازی به رقم باورنکردنی ۱۲۰ هزار نفر رسید. با توجه به اینکه این بازی هنوز در حالت بتا قرار دارد و دسترسی به آن بدون معرفی از طرف دیگران ممکن نیست، بسیار جای تحسین دارد.

Valve به‌تازگی به‌روزرسانی بزرگی را برای Deadlock منتشر کرده که مکانیک پرش از روی دیوار و بیش از ۱۰۰ تغییر متعادل‌سازی را به بازی اضافه کرده. به نظر می‌رسد که Valve در حال حاضر به بازخورد بازیکنان برای شکل‌ دادن به آینده Deadlock تکیه کرده است.

 همه بازیکنان، از استریمرهای معروف و تولیدکننده‌های محتوای سطح بالا گرفته تا گیمرهای کار کشته در سبک بازی‌های رقابتی و مسابقات آن، احساسات مثبتی را در مورد این شوتر از خود نشان داده‌اند. با توجه به اینکه Deadlock دست‌پخت Valve، خالق بازی Counter-Strike، است به نظر می‌رسد که پتانسیل زیادی در مبحث ورزش‌های الکترونیکی (eSports) در انتظار این عنوان خواهد بود.

بازی Deadlock هنوز در حال توسعه است و احتمالاً محصول نهایی با بازی کنونی بسیار متفاوت باشد

 در جدیدترین آپدیت منتشر شده، Valve به رفع مشکلات مربوط به سوءاستفاده از مکث و تعاملات با منوی بازی، مشکلات در گزارش‌دهی باگ‌ها و مکانیک‌هایی برای پیدا کردن بازی (مواجه کردن بازیکنانی با سطح توانمندی یکسان در هر مسابقه) در این عنوان پرداخته است. از نکات مثبت Deadlock این است که مشکلات مطرح شده توسط بازیکنان، به سرعت توسط تیم سازنده برطرف و پیشنهادات مفید اعمال می‌شوند. برای علاقه‌مندان ورزش‌های الکترونیکی در سراسر جهان، این رویکرد بسیار فوق‌العاده است.

هنوز تایید نشده که چند نفر از توسعه‌دهندگان در Valve روی Deadlock کار می‌کنند، اما پچ‌های اخیر به‌قدری تغییرات در این بازی ایجاد کرده‌اند که خواندن فهرست کامل باعث تعجب شما خواهد شد. اگر تیم سازنده به همین شکل و مصمم به کار خود ادامه دهد، ممکن است به‌زودی شاهد یک شوتر اعتیادآور باشیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید