اسکوئر انیکس قصد دارد Final Fantasy 14 را برای نینتندو عرضه کند

آرمین مکاری
۱۹:۱۳ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰

اوایل سال ۲۰۲۴، اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی Final Fantasy 14 را برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه کرد و بدین ترتیب، جامعه بازیکنان این بازی موفق MMORPG را بیش از پیش گسترش داد. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد روند خود را ادامه داده و این بازی را برای نینتندو هم عرضه کند.

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، کارگردان و تهیه‌کننده Final Fantasy 14، در مصاحبه اخیر با Game Reactor اعلام کرد که اسکوئر انیکس در حال کار روی این هدف است. این شرکت مذاکراتی با نینتندو انجام داده و پیشرفت‌هایی در زمینه انتشار Final Fantasy 14 برای کنسول‌‌های نینتندو داشته است.

یوشیدا گفت:

مطمئنم که همه رسانه‌ها و طرفداران احتمال می‌دهند که ما واقعاً تمایل داریم عناوین خود را روی کنسول‌های نینتندو عرضه کنیم، اما هدفی که برای Final Fantasy 14 داریم این است که بازی خود را روی بیشترین تعداد ممکن از پلتفرم‌ها منتشر کنیم. بنابراین، در حال حرکت به سمت این هدف هستیم. ما در حال تلاش و پیشرفت هستیم و مذاکراتی [با نینتندو] داریم.

یوشیدا اشاره‌ای به اینکه اسکوئر انیکس قصد دارد این بازی را برای کدام کنسول نینتندو منتشر کند، نکرد. پس این احتمال وجود دارد که منظور او نینتندو سوییچ نیست، بلکه درباره نسل بعدی آن صحبت می‌کند.

Final Fantasy 14 در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. جالب است بدانید منابعی ادعا کرده‌اند که نسخه موبایلی این بازی نیز با همکاری Tencent در دست توسعه است.

Delta 4

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید