تریلر زمان عرضه بازی Astro Bot منتشر شد

آرمین مکاری
۱۸:۵۳ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹

در فاصله یک هفته تا عرضه، سونی تریلر رسمی زمان عرضه بازی جدید استودیوی Asobi Team یعنی Astro Bot را منتشر کرد.

این تریلر، انواع محیط‌ها، دشمنان و قدرت‌های ویژه‌ای را که بازیکنان می‌توانند در این بازی انتظار داشته باشند به نمایش می‌گذارد.

گیمرها می‌توانند انتظار انواع جهان‌ها، مکانیزم‌های جذاب و دشمنان مختلف را داشته باشند. حضور بیش از ۵۰ سیاره، ۶ کهکشان و ۸۰ مرحله در بازی تایید شده است. داستان بازی شما را در جستجوی یافتن خدمه گم شده‌ Astro همراهی می‌کند.

بیش از ۱۵ قابلیت جدید به بازی اضافه شده است که هر کدام از ویژگی هپتیک فیدبک (Haptic feedback) و تریگرهای تطبیق‌پذیر (Adaptive triggers) کنترلر دوال سنس بهره می‌برند. بیش از ۷۰ نوع دشمن جدید نیز در بازی حضور خواهند داشت، از جمله باس‌هایی که در هر کهکشان وجود دارند.

همچنین محتوای اضافی پس از عرضه در دسترس خواهند بود، اگرچه جزئیات دقیق آن هنوز اعلام نشده است. Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور) برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد و پیش‌فروش این بازی اکنون با جوایز انحصاری در دسترس است.

Haj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)lul-bookABDVDیه گیمر سادهKهادی صفائیKurosvitto corleoneبدون‍ تعصبSpider-ManALNOFarzamAmscMohammad.bagher_2004مرد تنهای شبHTremblerMax22

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید