تیزر جدید انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl منتشر شد

علی محمدپناه
۱۱:۱۲ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl

به تازگی تیزری برای انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در می‌آورد.

جدیدترین تیزر منتشر شده برای انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، جدیدترین اختراع والاس را به مخاطبان نشان می‌دهد که یک گنوم از پیش برنامه‌ریزی شده و هوشمند به نام نوربات است که برای انجام انواع کارهای باغبانی طراحی شده است.

این گنوم از سرعت یادگیری بسیار بالایی برخوردار است، سریعتر و کارآمدتر است و همچنین فوق‌العاده مودب و شاد است و به سرعت نیز در بین مردم محلی محبوب می‌شود و به آن‌ها در رفع نیازهای باغبانی‌شان کمک می‌کند، تا اینکه به نظر می‌رسد که او به خودآگاهی دست پیدا می‌کند.

وقتی که مشخص می‌شود که شخصیتی شرور از گذشته ممکن است مسئولیت همه چیز را برعهده داشته باشد، حالا همه چیز برعهده گرومیت است تا با نیروهای شوم مبارزه کند و اربابش را نجات بدهد یا اینکه والاس دیگر قادر نخواهد بود که اختراعی انجام بدهد.

اثر انیمیشن استاپ موشن جدید توسط برنده چهار جایزه اسکار یعنی نیک پارک و همچنین مرلین کراسینگهام کارگردانی شده است و در زمستان سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد. ریس شیراسمیت، بن وایتهد، پیتر کی و لورن پتل از جمله صداپیشه‌های حاضر در این انیمیشن هستند.

منبع: animationmagazine

CREEPERAmscMoojy_MA.OffcactusS Ghost of SpartaKURD WARRIORPEDrooOrindonnie darko

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید