بازی Astro Bot در اواخر سال ۲۰۲۴ مراحل و محتویات بیشتری دریافت خواهد کرد

ًRE:ZA
۲۲:۵۱ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰

Astro Bot، عنوان پلتفرمر جدید سونی و استودیوی Team Asobi، قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ مراحل اضافی بیشتری را از طریق DLC دریافت کند.

 در آخرین شماره مجله Famitsu، مشخص شد که مراحل جدید و چالش‌هایی برای اسپیدرانرها (کسانی که بازی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رسانند) به‌عنوان DLC برای بازی Astro Bot تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند.

به گزارش مجله فامیتسو، گفته می‌شود که Astro Bot به‌خاطر تمرکز بر کیفیت به‌جای کمیت، از هر نظر یک ارتقای بزرگ نسبت به نسخه پیشین خود محسوب می‌شود. همچنین، به‌عنوان بخشی از جشن ۳۰ سالگی پلی استیشن، این بازی شخصیت‌های نمادینی از تاریخ این پلتفرم را به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این، بازی Astro Bot با استفاده حداکثری و هوشمندانه از کنترلر DualSense و فناوری بازخورد لمسی (haptic feedback)، به بازیکنان اجازه می‌دهد سطوح و مکان‌های مختلفی که روی آن‌ها راه می‌روند را در دستان خودشان احساس کنند. از نظر زیبایی‌شناسی نیز، Astro Bot دارای جلوه‌های بصری پویا و رنگارنگ است تا برای طیف وسیع‌تری از مخاطبان جذابیت داشته باشد.

سازندگان همچنین به فیزیک بازی توجه زیادی داشتند. یکی از قدرت‌های منحصر به فرد ارائه شده در Astro Bot، شامل یک اختاپوس است که Astro را مانند یک بالون باد می‌کند. یک مکانیک کششی (مانند Angry Birds) در مراحل مختلف به‌صورت پراکنده وجود دارد که به بازیکنان سرنخ‌هایی برای کشف و باز کردن مناطق پنهان می‌دهد. لازم به ذکر است که قدرت‌های Astro هرکدام دارای انیمیشن‌های ایستا منحصر به فرد خود هستند.

در حالی که برخی از قابلیت‌های Astro از بازی قبلی دوباره بازگشته‌اند، اما اکنون به‌جای اینکه فقط در مراحل کوچک و به طور مستقل در دسترس باشند، با توانایی‌های جدید برای ارائه گیم پلی جذاب‌تر ادغام شده‌اند.

در رابطه با ارز درون خود بازی، سکه‌هایی وجود دارد که آن‌ها را می‌توان در دستگاه‌های شانسی یا برای پرداخت به پرنده آبی به‌منظور دریافت راهنمایی در مراحل استفاده کرد. Astro Bot همچنین شامل یک مأموریت برای تعمیر سفینه‌ای به شکل PS5 است که تعمیر آن به باز شدن یک موزه برای مشاهده ربات‌های VIP می‌انجامد. این ربات‌های VIP در هنگام ضربه خوردن، انیمیشن‌های منحصر به فرد خود را نمایش می‌دهند. علاوه بر این، Astro دیالوگ‌هایی را بیان می‌کند که شبیه زبان ژاپنی هستند.

بدون‍ تعصبRoyalknightHTremblerbrother of deathMax22

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید