شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد

شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد

رامتین
۱۵:۳۰ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد

خالق فرنچایزهای Resident Evil و Dino Crisis در مصاحبه‌ی جدید خود احتمال ساخت نسخه‌ی جدید از این سری را کم دانست.

میکامی طی مصاحبه‌ای با یوروگیمر توضیح داد که درخواست طرفداران برای ساخت بازی جدید Dino Crisis باعث تعجب او شده است. او همچنین اشاره کرد که Capcom با سری Monster Hunter بازار مبارزه با دایناسورها را پوشش داده است.

میکامی ادامه داد که مطمئن نیست با محبوبیت کنونی مجموعه Monster Hunter، فضای زیادی برای این سری وجود داشته باشد. وی افزود:

حتی اگر تصمیم بگیرم یک نسخه بازسازی شده یا جدید از Dino Crisis بسازم، احساس نمی‌کنم فضای زیادی برای این نوع بازی وجود داشته باشد، فقط به این دلیل که Monster Hunter به یک بازی بزرگ تبدیل شده است. اما بله، این تعجب‌آور است.

اولین بازی Dino Crisis در سال ۱۹۹۹ منتشر و توسط بسیاری به عنوان Resident Evil با دایناسورها توصیف شد. این بازی به اندازه‌ای موفق بود که دو ادامۀ دیگر نیز دریافت کرد که آخرین آن‌ها یعنی Dino Crisis 3 انحصاری Xbox بود و در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

Reversepointکوروشوحید سلطانیナルトうずまき

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد
شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sonicer گفت:

    به نکته جالبی اشاره کرده. به نظر منم به همین دلیل کپکام به داینو کریسیس اهمیت نمیده.
    گرچه کپکام دیگه اون شرکت خلاق و ریسک پذیر نیست که به بازیهای عجیب و جدیدش میشناختیم. الان ۱ خط موفق رو گرفته و همون رو ادامه میده.

    DANTEکوروش
  • نگو سلطان لحظه شماری میکنن گیمرها نسل ما واسش بساز جدیدی ها هم ببینن چه الماسی رو ما میگیم چرا عطش داریم انجین جدید کپکام خوراک ریمیک موتور فیزیک بازی کیفیت بالای بصری انجین اون اتمسفر دارک و دارای مکان های بسته یه نسخه ای از اویل بوده که راه اویل سه و این عوض شد و مانستر کلا فرق داره صرفا داشتن دایناسور نیست که والا ماARKما داریم با اون وسعت آیتم های مختلفی هست که دایانا کرایسیس بولد کرده جامپ اسکیر ها پازل ها داخل مکان های بسته که داخل پایگاه های متروکه داخل جزیره بود اون تنهایی جزیره و حالت بقا بازی تهاجمی بودن همراه با ترس انمی ها که به مخاطب القا می‌شد نه اصلا نمی تونه این شکاف پر کنه نه مانستر نه حتی ARKبه نظر من سلطان میکامی استادی هست که در کنار کامیا هر دو از یک نقطه شروع کردن ولی دوراه موازی هرچند ولی مختلف رفتن که واقعا مثل ندارن شما انعطاف رو ببین اویل ویتن چقدر زیبا ساختار رو نشکوند ولی ریسک‌های زیبایی در گیم پلی و طراحی انجام داد که واقعا فکرشو میکنم دلم میسوزه برای این ای پی که غریب خاک میخوره پر از پتانسیل یا گوست وایر توکیو چقدر ایده توش هست که با بازی های گیم پلی جادو با دست چقدر فرق داره تنوع هم محیط هم خود گیم پلی

    ReversepointکوروشナルトうずまきRichman
    • Rhaenyra گفت:

      واقعا یک مقدار میکامی داره در حق بازی خودش کم لطفی هم میکنه خارج از بحث تفاوت سبک مانستر هانتر با دینو کریسیس ،مانستر هانتر فک کنم راحت روی پلتفرم های مختلف از ps2 تا کنسول های نینتندو کلی نسخه داره ولی دینو کریسیس نسخه سوم که کلا انگار یه بازی دیگه بود به کنار عملا ۲ دهه داره خاک میخوره

شینجی میکامی: به علت محبوبیت Monster Hunter فضای زیادی برای Dino Crisis جدید وجود ندارد