Metal Gear Solid Delta: Snake Eater میخواهد تا حد امکان به بازی اورجینال نزدیک باشد
پیشنمایشهای جدید بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر شدهاند و جزئیات بیشتری درباره بازی در اختیار طرفداران قرار گرفتهاند.
آقای نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura)، تهیهکننده Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، در مصاحبهای با بلاگ پلی استیشن گفت که با وجود اضافه کردن بسیاری ویژگی جدید، هدف سازندگان نزدیک بودن ریمیک به بازی اصلی بوده است.
هدف اصلی ما در توسعه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، نزدیک نگه داشتن تجربه کلی به بازی اصلی بوده است. البته طی ۲۰ سال گذشته طوری که بازیکنان به تجربه بازیها میپردازند بسیار متحول شده، به همین خاطر ما بازیهای اکشن مدرن را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانیم تضمین کنیم که Delta در حد و اندازه آنها ظاهر شود.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater دارای تنظیمات Accessibility جدیدی خواهد بود. تغییر رنگ نقطه مرکزی، عدم نیاز به نگه داشتن دکمهها برای انجام اعمالی مانند گرفتن دشمنان و نحوه آمادهسازی اسلحهها و تجهیزات برخی از این تغییرات هستند.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دست توسعه قرار دارد. تاریخ عرضه آن تا پایان سال جاری میلادی اعلام میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تنها پشیمونی زندگیم اینه متال گیر رو بازی نکردم☹️