سریال Ted Lasso ممکن است فصل چهارم داشته باشد

علی محمدپناه
۱۱:۰۰ ۱۴۰۳/۰۶/۰۴

شایعات حاکی از آن هستند که امکان ساخت چهارمین فصل از سریال بسیار محبوب و برجسته Ted Lasso وجود دارد.

پس از اینکه سریال «تد لسو» پس از پخش سه فصل در سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به پایان رسید، طرفداران این سریال برنده جایزه امی همیشه به این موضوع فکر می‌کردند که آیا این سریال در قالب یا شیوه دیگری به کارش ادامه خواهد داد. با اینکه سازندگان سریال همیشه بیان کردند که آن‌ها قصد داشتند تا سریال را پس از سه فصل به پایان برسانند اما به نظر می‌رسد که پایان فصل سوم، زمینه را برای یک نسخه فرعی باز گذاشته است.

در سال اخیر، شایعات بسیار زیادی پیرامون ادامه پیدا کردن سریال «تد لسو» در قالب‌های متفاوت وجود داشته است. جدیدترین مورد را نیز یکی از خالقان سریال یعنی بیل لارنس بیان کرده که گفته در صورتی که درخواستی برای ادامه سریال وجود داشته باشد، آن‌ها آماده این کار هستند.

حالا نیز گزارش‌های تازه منتشر شده حاکی از آن هستند که فصل چهارم سریال «تد لسو» در دست توسعه قرار گرفته است. بنا بر این گزارش‌ها، کمپانی برادران وارنر این پیشنهاد را به بازیگران سریال یعنی هانا وادینگهام، برت گلدشتاین و جرمی سوئیفت داده است. پس از آن نیز آن‌ها به دنبال عقد قرارداد با جیسون سودیکیس، برندن هانت و جونو تمپل هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در صورتی که همه چیز روند خودش را ادامه بدهد، احتمالا تولید فصل چهارم سریال «تد لسو» از اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی شروع خواهد شد. با این حال، کمپانی برادران وارنر و سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس هنوز در این رابطه اظهار نظری نکردند.

منبع: comicbook

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید