تریلر فیلم Emilia Pérez با بازی سلنا گومز منتشر شد

علی محمدپناه
۰۹:۲۵ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶

به تازگی تریلری برای فیلم سینمایی Emilia Pérez با هنرنمایی سلنا گومز و زوئی سالدانا منتشر شده است.

فیلم سینمایی «امیلیا پرز» اثری در ژانر موزیکال و جنایی به شمار می‌رود که توانسته امتیاز ۸۸ درصد را از وب سایت راتن تومیتوز کسب کند و در آن نیز سلنا گومز و زوئی سالدانا هنرنمایی می‌کنند. حالا نیز سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای این اثر سینمایی منتشر کرده است.

تریلر تازه منتشر شده از فیلم «امیلیا پرز» نیم نگاهی از درون این فیلم را به نمایش در می‌آورد، فیلمی که ژاک اودیار سکان کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشته و بر اساس اپرایی به همین نام ساخته شده است. این فیلم اثری به زبان اسپانیایی است و داستان وکیلی ناراضی را دنبال می‌کند که وظیفه دارد تا به یک رئیس کارتل مکزیکی فراری کمک کند، کسی که به دنبال جراحی تغییر جنسیت است تا از مقامات فرار کند و هویت واقعی خودش را پنهان کند.

علاوه بر سلنا گومز و زوئی سالدانیا، از جمله دیگر بازیگرانی که در این اثر سینمایی هنرنمایی می‌کنند نیز می‌توان به کارلا سوفیا گاسکون، آدریانا پاز، مارک ایوانیر و ادگار رامیرز اشاره کرد. این تریلر تازه منتشر شده، دیالوگ چندانی ندارد و درون مایه آن نیز روشن و سبک است و در عین حال، موزیکال‌های متعدد موجود در این فیلم را نشان می‌دهد.

فیلم سینمایی «امیلیا پرز» در جشنواره کن امسال در ماه مه اکران شده بود و توانست تحسین بسیار زیادی به دست بیاورد. از همین رو، هایپ و هیجان برای این اثر سینمایی بسیار زیاد است و این فیلم یکی از فیلم‌های برجسته در فصل جوایز امسال خواهد بود.

فیلم سینمایی «امیلیا پرز» قرار است در پاییز امسال در سینماهای منتخب اکران شود و سپس در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

منبع: screenrant

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید