توسعهدهندگان Indiana Jones and The Great Circle از عرضه بازی روی پلی استیشن هیجانزده هستند
تجارت ایکس باکس اخیراً روی سرویس اشتراکی و گسترش گیم پس متمرکز شده است؛ تا جایی که برخلاف رقبا، بازار کنسولهای سنتی را در اولویت قرار نمیدهد و عناوین فرستپارتی خود را با اهداف تجاری متفاوتی عرضه میکند.
اخیراً ایکس باکس به طور رسمی اعلام کرد که بازی Indiana Jones and The Great Circle برای کنسول پلی استیشن عرضه خواهد شد. بسیاری از طرفداران از این اقدام خشمگین شدند ولی طرفداران پلی استیشن خوشحالی خود را ابراز کردند. بهنظر میرسد حتی توسعهدهندگان بازی نیز هیجانزده هستند.
رسانۀ Eurogamer بهتازگی با اکسل تورونیوس (Axel Torvenius)، کارگردان خلاق بازی، مصاحبه کرده است. ینس اندرسون (Jens Andersson)، طراح بازی، نیز در این مصاحبه حضور داشت. در این مصاحبه اشاره شد که عرضه بازی برای پلی استیشن هیچ جنبۀ منفیای برای استودیوی MachineGames نداشته است:
در نگاه استودیوی MachineGames، از اینکه سال آینده در پلتفرم پلی استیشن نیز حضور داریم بسیار هیجانزده هستیم.
توسعهدهنده اشارهای به قرارداد ایکس باکس نداشت و توضیح داد که همیشه خواهان عرضه بازی روی پلی استیشن بوده است. به طور کلی، این وضعیت برای طرفداران استودیوی MachineGames و فرنچایز Indiana Jones یک پیروزی بزرگ تلقی میشود.
پیش از این دیده بودیم که چگونه کنسولها روی فروش عناوین مختلف تاثیر منفی خواهند گذاشت. برای نمونه میتوان به دو بازی Final Fantasy 16 و Final Fantasy 7 Rebirth اشاره کرد. اگر بازی از همان ابتدا برای PC نیز عرضه شود، از لحاظ فروش موفقتر ظاهر خواهد شد.
بازی Indiana Jones روی گیم پس نیز در دسترس قرار میگیرد تا عملاً مخاطبان بیشتری را جذب کند. ممکن است ایکس باکس با همین رویکرد عناوین انحصاری خود را عرضه کند.
علاوه بر این، هیچگاه به طور رسمی اعلام نشد که بازی Indiana Jones and The Great Circle برای پلی اسیتشن منتشر نمیشود. به گفته فیل اسپنسر این تصمیم یک اقدام تجاری بود، بنابراین طرفداران باید انتظار اقداماتی مشابه را این شرکت داشته باشند.
پر بحثترینها
- یکبار برای همیشه ، تفاوت اکانت قانونی و ظرفیتی بازی PS5 و PS4 با تمامی روش های اجرای بازی (مزایا و معایب) – گیم پردایس
- نقد و بررسی بازی Star Wars Outlaws
- توسعهدهندگان Indiana Jones and The Great Circle از عرضه بازی روی پلی استیشن هیجانزده هستند
- ۸ شخصیت بازی های ویدیویی که به تراپی و درمان روان خود نیاز دارند
- بازی Concord شروعی ناامیدکننده داشته است
- گزارش: راکستار میخواست دنبالهای برای GTA 3 واقع در توکیو بسازد
- توسعهدهندگان خود را برای عرضه PS5 Pro در سال ۲۰۲۴ آماده میکنند
- انیمیشن Coraline در اکران مجددش به فروش خوبی دست پیدا کرد
- ویدیویی از گیمپلی بازی لغو شده Crysis Next لو رفت
- بازی Black Myth Wukong به فروش ۱۰ میلیون نسخهای رسید
نظرات
شلاق زدن با تاچ پد دوال سنس به نظرم ایده خوبیه.هم تو مبارزه و هم در حل معما میشه ازش استفاده کرد.
احساس میکنم خیلی زود حوصله سر بر میشه ، آخه گفتن بازی بدون هیچ تفنگی هست ، یعنی از اول تا آخر بازی فقط یه شلاق دستمونه ؟
درود بر شما. بنظرم تا تجربه نشه معلوم نیست کاملا چطور بازی ای خواهد بود و به متا و نقد ها بنظرم اصلا اهمیت نباید داد، هر تجربه ی گیمری از هر بازی ایی متفاوته. پس متا بنظرم زیاد مهم نیست. امیدوارم بازی موفقی بشه
دقییییقاا، فکرشو بکن کلا دوال سنس از هر نظر نسبت به کنترلر Xbox برتری داره، شت XD … تو نسل نهمیم ولی هنوزم از باتری قلمی باید استفاده کرد برای کنترلر xbox … واسه همین دسته ی سری اس من بخاطر اتصال مستقیم به خود کنسول محل اتصالش داغون شده بود … خوشحالم ک فروختمش بعد از ۳ ماه. جدا از این بحثا؛ اگه احساسی بودن و فن بوی بودن رو برای ۵ ثانیه بزارین کنار، متوجه همه چیز میشین.
با کمال احترام به تمامی کاربران سایت و ادمین ها.
گیمفا را خدا آزاد کرد
ماهم هیجان زده هستیم 😁
حرکت خوبی هست و تعجبی نداره چرا سونی فنا از خبر چون بلاخره سونی فنا از بی بازی بودن و یکسال کویر در میان و امسال کلا تنها انحصاری فرست پارتیشون Concord بود
ما روز عرضه رایگان رو گیمپس بازیش میکنیم سونی فنا هم بعد یکسال با پرداخت ۷۰ دلار
هعی یادمه وقتی انتشار این بازی برا پلی استیشن فقط یه شایعه بود خیلی ها میگفتن که سایت فن سونی هست و داره واسه بازدید این خبر هارو میذاره 😂😂 و نکته عجیب تر هم اینه که خود فیل اسپنسر گفته بود این بازی قرار نیست برا پلی استیشن عرضه بشه نمیدونم چیشد که عرضه شده الان
فیل اسپنسر گفت ایندیانا جونز جزو اون چهارتا بازی نیست. ایندینا جونز آی پی دیزنیه و لایسنس هم قبل از خرید مایکروسافت انجام شده، در اینگونه قراردادها دیزنی یک حداقل فروش تعیین میکنه (همینطور در مورد اسپایدرمن) و اگر استودیو به اون حداقل فروش نرسه باید ضرر و زیان بده به دیزنی، پلی فایو بیش از دوبرابره سری ایکس و اس فروخته و با اینحال ای پی های بسیار سنگین وزن مثل فاینال فانتسی و رچت ان کلنک نمیتونن بفروشن و حتی بودجه خودش رو هم در نیاورد با اینکه روو ویندوز هم پورت شد، حالا اینور که انتشار روز عرضه گیم پس هم داریم و فروش کمتر هم میشه. انحصاری زمانی بودنه این بازی تصمیم قابل درکیه.
ولی اختصاصی های سونی هیچوقت روی کنسول های اکس باکس نخواهد آمد نه یک سال بعد نه ده سال بعد.
بنظرتون چرا هیجان زده اند؟ نظر بنده بدون هیچ جبهه گیری اینه ک قطعا بخاطر راحتی ساخت بازی برای PS5 نسبت به Xbox هستش، به این دوال سنس, SSD کاستوم Sony و کلی بازی های انحصاری رو هم اضافه کنید که دیگه هر کسی میتونه متوجه بشه ک ایکس باکس این نسلو خراب کرده و مطمئنا به یه ناشر ترد-پارتی تبدیل خواهد شد. تازه PS5 Pro هم در راهه. البته گیم پس هم از اونور هستش…
:))))))
” به گفته فیل اسپنسر این تصمیم یک اقدام تجاری بود، بنابراین طرفداران باید انتظار اقداماتی مشابه را این شرکت داشته باشند.”
از این واضح تر باید بگن ک فروش بیشتر واسشون مهم تره؟؟؟
” به گفته فیل اسپنسر این تصمیم یک اقدام تجاری بود، بنابراین طرفداران باید انتظار اقداماتی مشابه را این شرکت داشته باشند.”
از این واضح تر ک فقط فروش بیشتر و پول بیشتر مهمه براشون…!؟
همه شرکتا این سیاست هارو دارن که خودتون مبدونید ولی Xbox واقعا کلا قانون اساسیش ” فروش بیشتر و انتشار بازی در زمان تعیین شدس.” حتی اگه بازی کاملا پولیش نشده باشه. این نظرم بود ولی مطمعنم ک چون حقیقتش تلخه باعث موافق نبودن کاربرای فن بوی خواهد بود. اما این فقط نظر منه.
بدو بیا که منتظرم
هنوز بازی خشک و ….حالا تفنگ که هیچ گفتن بیس گیم پلی بازی به پازلای سخت و پر تعدادشونه
نمی دونم چی در میاد در آخر