غیررسمی: فیلم John Wick 5 با بازی کیانو ریوز ساخته می‌شود

علی محمدپناه
۰۹:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸

گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن هستند که فیلم John Wick 5 با بازی کیانو ریوز در حال توسعه است.

فرنچایز «جان ویک» در حال حاضر یکی از موفق‌ترین و جذاب‌ترین فرنچایزها در ژانر اکشن به شمار می‌رود که توانسته کاراکتری را خلق کند که در ذهن مخاطبان ماندگار شده است. همین نیز سبب شده تا فیلم و سریالی نسخه فرعی از آن ساخته شود.

به تازگی سرویس پیکاک آشکار کرده که سریال The Continental آن طور که انتظار می‌رفته موفق نبوده و این در حالی است که نسخه فرعی Ballerina با بازی آنا د آرماس نیز در حال ساخت است و کیانو ریوز نیز قرار است حضوری کوتاه در این اثر سینمایی به عنوان جان ویک داشته باشد.

با این حال، گزارش‌های غیر رسمی حاکی از آن هستند که فیلم «جان ویک ۵» در حال توسعه است و کیانو ریوز قرار است نقشش به عنوان جان ویک را در این فیلم تازه بازآفرینی کند. بنا بر این گزارش‌ها، تولید فیلم «جان ویک ۵» از سال ۲۰۲۵ میلادی شروع می‌شود و احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۶ میلادی اکران خواهد شد.

در گذشته چندین مرتبه از کیانو ریوز سوال شده که آیا او در دنباله‌های فیلم‌های گذشته خودش نقش‌آفرینی کند و با اینکه فرنچایز جان ویک برجسته‌ترین فرنچایز در کارنامه هنری وی محسوب می‌شود اما او از علاقه‌اش برای حضور در دنباله فیلم Constantine گفته است.

منبع: marca

waylanderLone_wildBADMANدیبی لزمرجان قماربازnimaKratosعارفدکتره گیمفاGeralt of RiviacrashTa Specterیه گیمر سادهپروفسور بی سوادboy gamerBatman Arkham knightgeraltDARKSIREN𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁Ahmad_bk

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید