اولین تریلر از فیلم Goodrich منتشر شد

بابک بیانی
۱۸:۰۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷

فیلم Goodrich، اثری کمدی و جدید از شرکت Ketchup Entertainment است که مایکل کیتون و Mila Kunis را در خود دارد.

هیلی مایرز شایر مسئولیت نویسندگی و کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. وی پیش از این اثر Home Again سال ۲۰۱۷ را با ریس ویدراسپون کارگردانی کرده بود. عنوان Goodrich، اثر استودیوی Ketchup Entertainment، در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. تریلر این فیلم را می‌‎توانید در لینک زیر مشاهده کنید:

مقدمه‌ی رسمی این سریال به شرح زیر است:

زندگی اندی گودریچ (مایکل کیتون) به هم ریخته است. همسر او و مادر دوقلوهای ۹ ساله‌ی او وارد یک برنامه‌ی ۹۰ روزه‌ی ترک اعتیاد شده و اندی را با فرزندان خود رها کرده است. او ناخواسته و از سر ناچار وارد جهان مدرن والدین می‌شود. گودریچ به دختر بزرگ‌تر خود (از ازدواج اولش) تکیه می‌کند. گریس نام این فرزند است. گودریچ در نهایت به پدری که گریس نیاز داشته، تبدیل می‌شود.

کارمن ایوگو، مایکل یورای، کوین پولاک، ویوین لیرا بلیر، نیکو هاراگا، دنی دفراری، لارن بنانتی و اندی مک‌دوئل در این فیلم حضور دارند. دنیلا تپلین لوندبرگ، کوین مان و دیو کاپلان تهیه‌کنندگان این اثر هستند. مایکل کیتون، Kunis و ایمی پاسکال مسئولیت تیه‌کنندگی اجرایی Goodrich را به عهده دارند. رئیس اصلی شرکت Ketchup Entertainment در یکی از مصاحبه‌های پیشین خود اینگونه گفت که:

ما از قرارداد Goodrich رضایت کامل داریم. هیلی مایرز شایر فیلمساز خارق‌العاده و با استعدادی است که فیلمی تازه و خنده‌دار درباره‌ی خانواده می‌سازد. اجراهای مایکل کیتون و Mila Kunis نیز هر دو بی‌نقص هستند. ما باور داریم که این فیلم پتانسیل بسیار بالایی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب‌های زیاد دارد. برای اکران این اثر در سینماهای آمریکا نیز بسیار هیجان‌زده‌ایم.

مایکل کیتون در مدتی کوتاه، نقش Beetleguese را باری دیگر در فیلم Beetlejuice Beetlejuice تیم برتون ایفا خواهد کرد.

منبع: Coming Soon

Andrew (در انتظار Doom:the Dark Ages)سهند نظریپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید