یکی از منتقدین باور دارد Black Myth: WuKong سختتر از بستهالحاقی Elden Ring است
بازی Black Myth: Wukong که معرفی شد، خیلیها گمان میکردند که با یک عنوان سولزلایک طرف هستیم، اما بعدها مشخص شد که اینطور نیست و هدف استودیوی Game Science ارائه تجربهای نزدیک به یک بازی اکشن است. اما همچنان برخی عناصر سولزلایک، از جمله سطح سختی در این بازی حفظ شده است. تا جایی که یکی از نقدهای منتشر شده حتی سطح سختی را با بستهالحاقی بازی Elden Ring مقایسه کرده و مبارزاتش را چالشبرانگیزتر خوانده.
بستهالحاقی Shadow of the Erdtree به عنوان چالشبرانگیزترین اثر استودیوی FromSoftware تا به امروز محسوب میشود و اشکالات زیادی به این قضیه وارد شده بود. منتقد IGN در خصوص سختی بازی، پاداشهای آن را نسبتاً بخشندهتر از Shadow of the Erdtree توصیف کرده، اما تاکید کرده که مواجهه با دشمنان به هیچ وجه آسان نیست و باسهای Wukong او را بیشتر به چالش کشیدهاند.
این منتقد تایید کرده که چالشها و مبارزات علیرغم سختی، به هیچ عنوان ناعادلانه نیستند. این همیشه یکی از نقاط قوت عناوین FromSoftware هم بوده، زیرا بازیکنان در نهایت با پیروزی در مبارزات، پاداش خوبی میگیرند.
بنابراین طرفداران باید انتظار تجربهای چالشبرانگیز در طول ماجرای Wukong داشته باشند. نقدها و نمرات این بازی را میتوانید در اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
توروخدا بسه
میازاکی چند تا بازی ساخت شاهکار ولی قرار نیس دیگه هر بازی بیاد قله های سختی رو بشکونه
به عنوان تجربه اول استودیو قطعا بازی خوبی شده از جایی خوندم که با تمام فرعی ها و جمعکردنیها بازی ۴۰ ساعتی میشه یه سری مشکلات مربوط به عدم بهینه سازی درست و مشکلاتی که از چپتر ۲ به بعد برای نسخه انگلیسی بازی به وجور میاد هم داره مثل سینک نبودن صداگذاری ها و نوشته های توضیحات ترجمه نشده و به همون زبون چینی هست داره که با آپدیت درست میشه قطعا.
این نکته که با وجود سختی زیاد باز هم بازی ناعادلانه نمیشه هم خیلی نکته مثبتی برای بازی میتونه باشه
واقعا بازی خیلی خوبی هست
همون طور که فرمودید تجربه اول استودیو این خیلی امید بخشه که تونست چنین اثری خلق کنن
اگر میزان حساسیت خودمون روی متای بازی ها رو کم کنیم قطعا می تونیم از بازی بیشتر لذت ببریم
چیز که مشخصه مبارزات بازی به شدت سرگرم کننده است
سخت بودن یک بازی به شخصه برام یک نکته بسیار منفیه که باعث میشه سمت یک سری از عناوین نرم👍🙂
من هدفم از گیم داشتن لذت و یک تجربه جدید هست در کنار آرامش و تخلیه استرس در زمان های بیکاری. سختی یک بازی جز خراب کردن اعصاب و فشار روانی چیزی نداره به نظرم و میتونه اذیت کننده باشه و تاثیر مخرب داشته باشه🤔
تا حد زیادی باهات موافقم منم گیم خیلی سخت دوست ندارم و ازش زده میشم واقعا دوست دارم حداقل بازی ها یه درجه سختی بذارن برا پلیر
این مسئله درجه سختی داره به طرز مسخره ای مشکل ساز میشه طراحی کردن یه بازی سخت مشکل نیست، طراحی یه بازی سخت بالانس هست که خیلی چالش برانگیزه، یکی از بزرگترین ایرادهای بازی های سولز لایک بالانس نبودن و طراحی دشمنا و باس فایتاشون هست نمونه های اخیرش هم lies of p و lords of the fallen. حتی فرام سافتوری هم که به بالانس بودن بازیاش معروف بود با کمبود ایده برای سخت کردن بازیش مواجه شد و مجبور شد مصنوعی بازی رو سخت کنه توی dlc الدن رینگ، امیدوارم با این موج بازیای سولز لایک( و غیر سولز لایک) که فکر میکنن با هر ایده ای میشه بازی رو سخت کرد مقابله بشه چون خیلی از سازنده ها هنوز فلسفه پشت این مسئله رو درک نکردن
شبیه ساز میمون را زیادی گُنده کرده بودند یک عده ای!
درک نداری از بازی و نهایت بازی ک بتونی باهاش ارتباط برقرار کنی جی تی ای و رد دد هستش
نه پس گاد اف وار خوبه🤡
شما تشریف ببرین ردفال بازی کنین
واکنش بسیاری از پلیرا:رکب خوردیم کیومرث
بعضی از منتقدین چرت و پرت زیاد میگن دقیقا چند روزیه بیشتر از قبل دارن گزافهگویی میکنند 👋
اینا مثل بعضی از بلاگرها با دیوانه بازی و خز بازی می خواد مشهور بشن
فقط دارن با نظرات اینچنین تو چشم می یان
یه نکته ای که خیلی این روزا در مورد این بازی بولد شده اینه که بهش میگن : Boss Fight Simulator
حالا این عبارت رو میشه منفی یا مثبت تعبیر کرد !!
بستگی داره نیوگیمپلاس داره یا نه؟ من خودم عاشق باس راش سکیرو بودم دیوونشم هنوز، چیزی که ارزو دارم برا الدن هم بیاد ولی خب… و باس راش زمانی حال میده که به سبک و استایل فایتت عادت کردی و این موضوعی گفتین برای بار اول بازی رو کنی تا خودم بازی نکنم نمیتونم نظر بدم خوبه یا نه ولی این موضوع برای بار دوم (نیوگمپلاس) خیلی خوبه چون عملا بیلدتو کارکترت اومده دستت و هی میری رو باسا امتحانش میکنی
الدن رینگ اسون ترین بازی تاریخه سولزبورنه خصوصا دی ال سیش میپرسین چرا؟ چون میشه بیلد های خرکی درست کرد من خودم یه بیلد بلاد تانک درست کردم مزمرو فقط با اسپم ۴ تا L2 کشتم تازه نسخه اولیه بازی رو دارم اپدیتش نکردم که اونجور بچه ها گفتن بلاد خوب باف شده که اگه اینجوری باشه واویلاست 😂 چون همینجوریشم op بود
منتقد IGN😂
LoL
خودم به شخصه از گیم پلی سولز لایک اصلا خوشم نمیاد لذت نمیبرم از سختیش و امید وار بودم این اینجوری نباشه
منتقدی که به بازی ۳ از ۵ داده (سکرین رنت)
دلیل نمره کم دادن به بازی:
Lacking in inclusivity and diversity
یعنی ببینید سر چی نمره کم میکنن. فاجعه بار شدن منتقدا
گفته از dlc سخت تره وگرنه از خود elden ring نه شما ملینیا رو اگه تونستی شکست بدی خیلی سخته این boss fight با لول ۴۰۰ با ۲ ضربه میمیری تقریباً از elden ring فعلا سخت تر نداریم
Undurable frenzy flame سلام میرسونه 😂😂😂
ملینیا هم والا خودش شده بولد ترین باس تاریخ فرام
کلا داج دادن ی اتک دنسش سخته(اونو ک بزنه دیگ باید دست ب دعای ۱۴ معصوم شی، داج دادنش ب این راحتیا نیس) جز اون واقعا هیچی نداره نصف رادان سخت نبود برام این باس