سیلوستر استالونه در تریلر سریال Tulsa King بازمی‌گردد

بابک بیانی
۱۸:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
سیلوستر استالونه در تریلر سریال Tulsa King بازمی‌گردد

یک تریلر جدید برای فصل دوم سریال Tulsa King منتشر شده و سیلوستر استالونه را باری دیگر در نقش رئیس مافیا (دوآیت منفردی) نشان می‌دهد.

در جدیدترین تریلر فصل دوم Tulsa King، طرفداران شاهد بازگشت منفردی هستند. این شخصیت به خیابان‌ها بازگشته و قصد دارد تا در کنار تیم خود، زمینه‌ی رشد امپراطوری خود را فراهم کند. در کنار استالونه بازیگران بسیاری حضور دارند. مارتین استار، جی ویل، مکس کسلا، وینسنت پلازا، تاتیانا زپاردینو، آنابلا سیورا، دامنیک، آندرئا سویج، گرت هدلوند و دانا دلینی در این اثر بازی خواهند کرد.

در ماه آوریل، فرنک گریلو اعلام کرد که در نقشی کلیدی به Tulsa King خواهد پیوست. او نقش خلافکار شهر کآنزاس به نام بیل بویلاکوآ را ایفا خواهد کرد. Tulsa King در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) به پلتفرم استریمینگ پارامونت پلاس بازمی‌گردد. شما می‌توانید تریلر فصل دوم Tulsa King را از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

مقدمه‌ی این فصل جدید به شرح زیر است:

۲۵ سال از زندانی شد شخصیت استالونه می‌گذرد. درست پس از آزاد شدن، کاپوی نیو یورک به نام دوآیت “ژنرال” منفردی بدون اخطار توسط رئیس خود به تولسا، در ایالت اوکلا تبعید می‌شود. وی پی برده خانواده‌ی مافیایی او مراقب و همراه او نیستند. دوآیت تصمیم می‌گیرد که یک گروه کوچک از اشخاص عجیب و متفاوت جمع کند. او این کار را برای ساخت یک امپراطوری خلاف جدید انجام می‌دهد. تولسا برای او شبیه یک سیاره‌ی دیگر است.

منبع: Coming Soon

DARKSIRENLogancrashشرلوکپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید