فصل چهارم سریال The Boys از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کرد

علی محمدپناه
۰۹:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
سریال The Boys

فصل چهارم سریال The Boys همانند فصول قبلی توانسته از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کند.

سریال «پسران» همچنان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به شمار می‌رود و گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که فصل چهارم این سریال توانسته رکوردهای بسیار خوبی از نظر میزان بیننده بزند و این سریال در هفته پایانی فصل چهارمش بیش از یک میلیارد دقیقه دیده شده است.

از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ ژوئیه، این سریال برجسته و ابرقهرمانی توانسته میزان بیننده خیره‌کننده و بسیار بالای یک میلیارد و ۳۰ میلیون دقیقه را به دست بیاورد. این میزان بیننده نه تنها بالاترین رکورد در تاریخ سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود بلکه اولین باری است که سریال «پسران» توانسته به این میزان بیننده دست پیدا کند.

البته این در حالی است که این هشتمین باری است که سریال «پسران» توانسته میزان بیننده بیش از یک میلیارد دقیقه را به ثبت برساند. تقریبا یک ماه از زمان به پایان رسیدن فصل چهارم سریال «پسران» می‌گذرد، فصلی که زمینه را برای فصل پنجم و پایانی سریال مهیا کرده بود.

چندی پیش بود که خالق سریال «پسران» یعنی اریک کریپک اعلام کرد که این سریال محبوب و برجسته قرار است با فصل پنجم خودش به پایان برسد و از همین رو، اشتیاق و هیجان برای رویارویی پایانی گروه پسران و هوملندر در قسمت‌های پایانی سریال بسیار زیاد است.

منبع: collider

ParsanobodyARSHIAAAAFrameSteveܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭Catalystدیبی لزمرboy gamerLone_wildپروفسور بی سوادبدون‍ تعصبAhmad_bknima

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید