نیکلاس کیج نقش مربی افسانه‌ای NFL را بازی می‌کند

علی محمدپناه
۱۰:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶

در یک فیلم بیوگرافی تازه نیکلاس کیج قرار است نقش مربی افسانه‌ای NFL را بازی کند.

دیوید او راسل مسئولیت نویسندگی و کارگردانی فیلمی بیوگرافی را برعهده دارد و حالا نیز نیکلاس کیج برای نقش‌آفرینی در این اثر سینمایی انتخاب شده است. نیکلاس کیج در این فیلم در حال توسعه قرار است نقش مربی افسانه‌ای NFL یعنی جان میدن را بازی کند.

جان میدن به مدت ۱۰ فصل سرمربی تیم Oakland Raiders بوده و در همین دوره بود که این تیم توانست اولین جام سوپربال خودش را کسب کند. او در ادامه در همین ورزش به یک مجری تبدیل شد و همچنین به موفقیت بسیار زیاد سری بازی‌های ویدیویی Madden NFL کمک زیادی کرده است، بازی ویدیویی‌ای که در هر فصل نسخه جدیدی از آن عرضه می‌شود.

طبق گزارش‌های تازه منتشر شده، نیکلاس کیج قرار است نقش جان میدن را در این اثر سینمایی بازی کند، فیلمی که داستان زندگی این شخص به عنوان سرمربی تیم اوکلند ریدرز و در ادامه توسعه بازی‌های ویدیویی بسیار محبوب Madden NFL و همچنین حضورش به عنوان یکی از مشهورترین مجری‌های این مسابقات را روایت می‌کند.

این اثر سینمایی که نویسندگی و کارگردانی آن را دیوید او راسل برعهده داشته، اثری درام است که مسئولیت تولید آن را استودیو آمازون برعهده دارد. دیوید او راسل درباره انتخاب نیکلاس کیج برای ایفای این نقش بیان کرده:

نیکلاس کیج یکی از بزرگترین و اصیل‌ترین بازیگران ما است که به بهترین شکل ممکن در نقش اسطوره ملی جان میدن اصالت، سرگرمی و اراده آمریکایی را به نمایش خواهد گذاشت که در آن، هر چیزی ممکن است. همراه با سبک وحشیانه، تمرکز و فردگرایی الهام گرفته شده از مالک تیم Oakland Raiders یعنی ال دیویس، این اثر سینمایی درباره لذت، انسانیت و نبوغی است که جان میدن در دنیای مبتکرانه و جالب دهه هفتاد میلادی داشته است.

منبع: screenrant

DARKSIRENboy gamerپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید