سازندۀ Stellar Blade: بیشتر بازیکنان عناوین تکنفره را ترجیح میدهند
توسعهدهندگان کرۀ جنوبی، بهترین بازیهای خود را در دو سال اخیر عرضه کردهاند. عرضۀ موفقیتآمیز بازیهایی چون Lies of P و Stellar Blade ثابت کرد که چرا بازیهای تک نفره هنوز هم جذاب هستند.
استودیوی Shift Up، سازندۀ بازی Stellar Balde، اخیراً اظهار داشته که بیشتر بازیکنان بازیهای تک نفره را به عناوین چند نفره یا سرویسمحور ترجیح میدهند. بر اساس شمارۀ پایانی Game Informer، دیگر توسعهدهندگان کرۀ جنوبی نیز باور داشتند که بازیکنان جذب عناوین تک نفره میشوند. در کنار سازندگان Stellar Blade، استودیوهایی چون Round8 و Pearl Abyss تمرکز خود را به ساخت بازیهای تک نفره معطوف کردهاند.
هر توسعهدهندهای به این موضوع اشاره داشت که بازیکنان اکنون خواهان تجربیات تازه و جدید هستند. این نوع بازیها نه تنها در بازار کرۀ جنوبی عملکرد مطلوبی دارند، بلکه در دیگر نقاط جهان نیز مورد توجه قرار میگیرند.
کیم هیونگ تائه (Kim Hyung-Tae)، مدیر عامل Shift Up، اعلام کرد بازار کره تنها ۵ درصد در فروش بازی Stellar Blade سهیم بوده است. او باور دارد که مخاطبان محدودی تصمیم میگیرند که وقت خود را صرف بازیهای چندنفره کنند. برای همین، در هر دوره تنها عدهای محدود به تجربۀ چنین آثاری میپردازند.
در نهایت، بازیکنان جوانتر معمولاً عناوین سرویسمحور را رها میکنند. در اینجا اهمیت بازیهای تکنفره مشخص میشود و برای همین بیشتر سازندگان کرهای استراتژی خود را تغییر میدهند. کیم هیونگ تائه همچنین اظهار داشت که رشد کنسول در کرۀ جنوبی به شدت کاهش یافته و روی فروش بازیها تاثیر گذاشته است. به همین دلیل در تلاشند تا نسخۀ PC بازی Stellar Blade را عرضه کنند و به پایگاه بزرگتری از بازیکنان کشورشان دست یابند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی آنلاین بی سر ته چه جذابیتی داره ؟ نه داستانی نه پایانی و همه مراحل تکراری 😃
هم آفلاین باید بزنی هم آنلاین داداش هر دو لذت بخش واقعا من خودم وقتمو تقسیم کردم همیشه
خب هر کسی سلیقه ای داره و باید بهش احترام بزاریم من با بازی هایی چون پابجی کالاف موبایل…اینا هیچ حال نمیکنم اینجا اکثریت بچه ها اصرار دارن کالاف موبایل نصب کن با هم آنلاین پلی کنیم!نمی تونم درکشون کنم یه تعداد آنلاین تو بازی به جون هم میفتن همو میکشن چه جذابیتی داره 😐
منم مثل شما با نسخه موبایل زیاد حال نمیکنم رینبوسیکس واپکس آنلاین گاهی میزنم اما شما اگه رینبو یااپکس گاهی بزنی بد نیستن بازیها کاملی آند گاهی لازمه کنار بازی آفلاین گیم انلاینم
مچکرم از پیشنهادت دادا ولی اصلاً دوس ندارم گیم آنلاین 🙂
باش خواهش
حلالت
مخصوصن ایرانی ها با این اینترنت خراب.
آره خوب وقتی انحصاری های سونی اعظم هست. بعدشم این استلار بلید گرافیکش در حد last of us 1 هم بود یعنی؟
نظر شخصی : متاسفانه یه تفکر اشتباهی وجود داره اونم اینه که وقتی یسری سبک ها و ژانر ها پا میگیرن سریعاً این بحث بوجود میاد که سلیقه ها تغییر کرده و فلان سبک کمکم نابود میشه اما تاریخ ثابت کرده تفاوت سلیقه مردم تو همه چیز همیشه وجود داره . من اگه قبلاً عاشق بازی های افلاین تک نفره بود و بعد از کالاف خوشم اومد درسته تمام زمان ازادم رو به کالاف اختصاص دادم اما این همیشگی نیست بلاخره بازهم میدونم سبک تک نفره و ورود به ماجراجویی هاش لذت خودشو داره . الانم من باز اومدم تو دنیای تک نفره ها و داستان محور . به نظرم همیشه هر و طرفداراشون رو دارن و نمیشه گفت یکیشون بلاخره به خاطره ها میپیونده . مثله یه موج نوسان هردو همیشه بالا پایین میرن مگر اینکه خلاقیت و نوآوری تو یکیش به پایان برسه
کره جنوبی که جای خود داره ، به نظر من باید بخش قابل توجهی از آینده صنعت گیم رو در چین دید !
تعجب میکنم چین به این بزرگی در تکنولوژی چرا تو صنعت گیم این قدر کم کاره،البته منظورم بازی های AAA.
چون سلیقه گیمرای چینی ۹۹ درصد موبایله و بازی های رایگان موبایلی
اونایی که بازی کنسولی انجام میدن بازم ۹۹ درصد در پلتفرم pc فعال هستن و کنسول بسیار کمرنگه
اصولا بازی های رایگان رو پی سی انجام میدن مثل دوتا ۲ و csgo
به خاطر اینکه نژاد چشم بادومی همیشه در حال کار کردن و وقت آزاد کمی داره واسه همین تو اتوبوس یا مترو یا وقتی رو تخت ولو شده میخواد بازی کنه و تنها چیزی که خواسته اونا رو برآورده میکنه موبایل یا کنسول دستی واسه همین تو ژاپن سوویچ اینقدر محبوب یا چین بازی های موبایل زیادی عرضه میکنه
چون سالها تحت سلطه ی یک حکومت کمونیستی بودن و هستن که زندگی مردم رو ز گهواره تا گور کنترل میکنه. الان با رشد موبایل کم کم دارن با گیم آشنا میشن
چون به گیم فقط به چشم صنعت نگاه میکنه برای همین اکثر بازی هاش آنلاین و سرویس محورن یا بازی موبایل
بالاخره یکی فهمید
حقیقت هم همینطوره خیلیا دیگه حوصله درگیری اعصاب و اعصاب خوردی ندارن دوس دارن بشینن یه گوشه و لش کنن و گیم مورد علاقشون رو بدون هیچ عجله ای تجربه کنن
سریع تر برا پی سی هم پورت کنید که برادر خواهران کرکر سریع کرک کنن بشینیم پلی بدیم ببینیم چیه این استلار بلید که تعریف میکنید
طرف بازیش کلا ۲ میلیون نسخه فروخته در حالی که گیمای چند نفره و آنلاین موفق بازار الآن هر کدوم حداقل ۳۰ میلیون نسخه میفروشن بعد میاد میگه بیشتر بازیکنان عناوین تکنفره را ترجیح میدهند
درستش اینکه گیمر ها هم از سرویس محور خوششون بیاد هم از داستانی
اینطوری میشه بیشترین لذت رو از گیم برد
حق ترین کامنت 👍👍👏
بازی خوب باشه کافیه.. هر ژانری باشه اگه خوب باشه موفق میشه
دوبار تو زندگیم بازی آنلاین انجام دادم یکی modern combat 5 بود روی موبایل میزدم به مدت ۲ سال و خیلی هم حرفه ای بودم اکثر مپ ها رو رنک یک بودم یه بارم بتلفیلد ۱ که اصلا توش خوب نبودم 😅ولی خب واقعا خاطره از اونا تو ذهنم نیست و حس و حال خاصی رو بهم منتقل نمیکرد صرفا یه رقابت بود ولی هنوز که هنوزه حس ترس دووم ۳ یا دیدن اتمسفر و مه سایلنت هیل واسه اولین بار یا دیدن زامبی واسه اولین بار تو رزیدنت اویل یا موسیقی و داستان مکس پین بهم داد تازه اس برام البته بگم من این حس ها رو خیلی وقته تو بازی های داستانی تجربه نکردم و اکثر بازی ها کپی پست شده شاید آخرین بازی که تو ذهنم ثبت شد inside بود
هر خبری که از این بازی میاد یک احترامی خاصی به همه گیمر هاست
بالاخره یک نفر حرف بدرد بخور زد
اصلا شرق آسیاه خیلی به بازی های سرویس محور علاقه ای ندارند اینها با اینکه این همه جمعیت دارند و همیشه سرور های شرق آسیا خالی هستش ولی اورپا و خاورمیان و آمریکا عاشق بازی های سرویس محور هستند ایران هم چون هزینه بالاست و اینترنت خوب نیست زیاد نمی سرفه
کسی که بخواد بازی سرویس محور هم کنه فقط پیگیر یک بازی هست ده دوتا بازی سرویس محور باهم نمیکنه
شما همین الان بری نگاه کنی بازی R6یا اپکس چقد پلیر ایرانی داره دیگه نمیگین ایران نمیصرفه باهمین پینگ بعد یه عالمه کاربر رو پلتفرمهای مختلف تو ایران این دوبازیو میزنن
با اون برجستگی های که توی بازی بودن خیلی ها به سمت بازی کشوندن
البته اگه بازی Rise of the Ronin یا سایر بازیها اینکار میکردن قطعا بیشتر مورد توجه قرار میگرفتن و دو روزه محو نمیشدن
تایید میکنم 👌
واقعا همینه هنوز که هنوزه یه بازی آنلاین نیومده که تا همیشه زنده بمونه و بعد چند وقت می ترکه اما تو بیا بازی های آفلاینو نگاه کن همیشه تو یاد ها هستن و تک تک لحظات بازی در ذهن گیمر میمونه
قطعا هنر بیشتری توی بازی های تک نفره دیده میشه… روایت و عمق بیشتری ارائه میدن…
دنیای آنلاین هم واقعا باحاله چون با دوست و آشنا تعامل و تفریح و کل کل داری…
در کل دو دنیای مختلف هستن که زیر سلیقه های مختلفی هم دارن. و هر دوشون برای سرگرمی لازمه… نباید هر چیزی رو با هم مقایسه کرد…
جدا از بازی های آنلاین باید یه بخش دیگه هم در نظر گرفت که اونم بازی های لوکال هست… (((غول بازی های جمعی لوکال نیتندو هست با اون بازی های سراسر خنده و چالشی)))
سلیقه خودم هم بازی های تک نفره یا بازی های دو یا چند نفره لوکال هست که اکثر اوقات با همسر گلم پلی میدم…
ولی من هنوز دارم سر دد اسپیس غصه میخورم:(
و حلوا میل میفرمایم
خب معلومه بازی آنلاین به درد نمیخوره تنها بازی آنلاین و گروهی که تونستم بیشتر از ۱۵ سال هنوز ادامه اش بدم دوتا بوده که از دوتا ۱ شروع شده و الان در دوتا ۲ ادامه اش میدم نمیدونم مثل اعتیاد میمونه Wow رو تونستم بزارم کنار ولی دوتا رو نه لامصب بگذریم بقیه بازی های آنلاین مقطعی خوبن
گیمرهای اصیل و درست حسابی این خصلت و دارن
گیمرها، گیم خوب و با کیفیت دوست دارن، بازی سرویس محور خوب عالی می فروشه، بازی تک نفره خوب هم عالی می فروشه
دقیقا 👏👏👏👏…
تو تنهایی هام به گیم رو نیاوردم که بخوام با کسی تقسیمش کنم.
ترجیح میدم یه جنگجو تنها باشم با تاکتیک خودم ❤️