سریال The Gentlemen برای فصل دوم تمدید شد

بابک بیانی
۱۷:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
سریال The Gentlemen برای فصل دوم تمدید شد

سریال The Gentlemen، ساخته‌ی کارگردان محبوب و معروف ژانر اکشن انگلیسی (Guy Ritchie)، برای فصل دوم تمدید شد.

تئو جیمز و کایا اسکودیلاریو در کنار یکدیگر و در نقش شرکای خلافکار، در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. جیمز و اکودیلاریو شخصیت‌های خود را باری دیگر در فصل دوم ایفا خواهند کرد. کاراکترهای ادی هورنیمن سیاستمدار و سوزی گلس وارث امپراطوری مواد مخدر در فصل دوم حضور دارند. ریچی نیز باری دیگر برای به عهده گرفتن مسئولیت نویسندگی و کارگردانی این سریال، بازمی‌گردد. البته در این مسیر، متیو رید نیز در کنار او، به عنوان خالق مشترک اثر، حضور دارد. بازیگران در مسیر فیلمبرداری و پروسه‌ی تولید این اثر، تا سال آینده، معرفی و تایید خواهند شد. فصل اول روی تصمیمات و اعمال ادی پس از به ارث بردن ملک پدری خود تمرکز داشت. این شخصیت پی می‌برد که گلس و پدر او امپراطوری مواد مخدر عظیمی را مدیریت می‌کردند. در ابتدا، وی قصد دارد تا خانواده‌ی خود را از چنگ گنگسترها آزاد کند. با گذر زمان، ادی پی می‌برد که نه تنها علاقه به کارهای خلاف دارد، بلکه استعداد این اعمال را نیز از پدر خود به ارث برده است.

در فصل اول، ادی و خانواده‌ی او، با افراد به شدت خطرناکی چون گنگسترهای لیورپول، آلبانی و کمیته‌ی مسافرت، آشنا شدند. در خانواده‌ی ادی، دنیل اینگز نقش برادرش (فردی)، جولی ریچاردسون نقش مادرش (لیدی سابرینا) و چنل کروزول نقش خواهر زن او (تمی) را بازی می‌کند. اینگز نیز باری دیگر به نقش خود بازخواهد گشت. این سریال در همان جهان فیلم گای ریچی با همین نام (The Gentlemen) رخ می‌دهد. در این فیلم، ستارگانی چون متیو مک‌کانهی، چارلی هانام، کالین فرل و جرمی استرانگ ایفای نقش کردند. البته هیچ یک از این شخصیت‌ها تا کنون در سریال این اثر حضور نداشته‌اند. منتقد Variety، آرامید تینوبو، سریال را این گونه توصیف کرده است:

اثری خارق‌العاده درباره‌ی میراث، خانواده و هیجان‌های آشنایی با خود حقیقی… از صحنه‌های سینمایی و مدهوش‌کننده تا استفاده از متن روی صفحه‌ی نمایش برای کمک کردن به مخاطب، همه چیز عالی است. این متون به مخاطب کمک می‌کند تا قراردادها، مردم و نقشه‌ها را فراموش نکنند. سریال مذکور مثل یک تار زیبا از شورش، برای تمام طول ۸ اپیزود، مخاطب را درگیر خود می‌کند.

نایب مسئول محتوای انگلیسی نتفلیکس در مصاحبه با Variety گفت:

از مرغ‌های اسلحه به دست تا دوک‌های مواد فروش، The Gentlemen مخاطبین سال ۲۰۲۴ را راضی نگه داشت. البته اصلاً عجیب نیست که گای ریچی یکی از افسانه‌ای‌ترین اشخاص صنعت فیلم انگلیس باقی مانده است. داستان‌های او صد در صد بریتیش هستند و امضای جذاب و سرگرم‌کننده‌ی او در تک تک آثارش وجود دارد. ما هیجان‌زده‌ایم که این سریال را برای فصل دوم و حضور در پلتفرم نتفلیکس تایید کنیم. بی‌صبرانه منتظریم که مخاطبین اتفاقاتی که در جهان پول ارثی و پول مواد مخدر رخ می‌دهند را باری دیگر تماشا کنند.

سریال The Gentlemen توسط استودیوی Moonage Pictures، با تهیه‌کنندگی اجرایی گای ریچی، ویل گولد و فریت تیپلیدی و مارک هلویگ، برای Miramax Television تولید شده است. ایوان آتکینسون نیز در جمع تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر حضور دارد.

منبع: Variety

DARKSIRENOne Simple PC Gamerپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید