تریلر فصل چهارم سریال Slow Horses منتشر شد

علی محمدپناه
۰۹:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
سریال Slow Horses

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس تریلری را برای فصل چهارم سریال Slow Horses منتشر کرده است.

سریال «اسب‌های آرام» اثری جاسوسی و مهیج بریتانیایی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به نام Slough House نوشته مایک هرون ساخته شده و تاکنون که سه فصل از آن منتشر شده توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به تازگی تریلری را برای فصل چهارم سریال «اسب‌های آرام» منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تریلر تازه منتشر شده نیم نگاهی از درون اتفاقات فصل آینده سریال و همچنین انفجارهایی که در آن رخ خواهند داد را به نمایش در می‌آورد.

این تریلر همچنین به معرفی شخصیت منفی این فصل از سریال با بازی بازیگر فیلم The Matrix یعنی هوگو ویوینگ می‌پردازد. فصل چهارم سریال «اسب‌های آرام» اقتباسی از چهارمین کتاب به نام Spook Street است و داستان این مأمورهای اطلاعاتی بریتانیایی را دنبال می‌کند که سعی دارند تا جلوی اتفاقات بسیار بزرگی را بگیرند.

همانطور که در پایان فصل سوم اشاره شد و در این تریلر نیز گفته می‌شود، جکسون لمب با بازی گری اولدمن می‌گوید که یکی از اعضای گروهش مرده است ولی هنوز مشخص نیست که منظور او چه کسی است. از جمله بازیگران فصول قبلی که در این فصل نیز حضور دارند می‌توان به کریستین اسکات توماس، جک لاودن، ساسکیا ریوز، روزالیند الیزار، کریستوفر چانگ و تعدادی دیگر اشاره کرد.

اولین قسمت از فصل چهارم سریال «اسب‌های آرام» در تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) پخش خواهد شد و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه خواهند شد.

منبع: screenrant

essi007DARKSIRENپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید