گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا

گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد

ًRE:ZA
۲۳:۲۲ ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا

وضعیت Marathon، بازی آتی استودیو Bungie که فراز و نشیب زیادی در طول دوران ساخت تا کنون داشته است، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد.

در پادکست Friends Per Second، از جیسون شرایر (Jason Schreier)، خبرنگار بلومبرگ خواسته شد تا نظر خود را در رابطه با بازی Marathon شرکت بانجی بیان کند. پاسخ، همان‌طور که از اخبار دو هفته گذشته می‌توانید انتظار داشته باشید، چندان مثبت نبود.

شرایر در رابطه با این بازی چنین گفت:

با توجه به آنچه که من از این بازی شنیده‌ام، اصلاً در شرایط خوبی قرار ندارد. حتماً دلیلی وجود دارد که بازی‌ در نظر گرفته شده برای امسال، برای مدت نامعلومی به‌ تعویق‌ افتاده است. افرادی که با آن‌ها صحبت کرده‌ام، حتی در مورد رسیدن به ضرب‌الاجل برنامه‌ریزی‌شده فعلی هم بدبین هستند، اما فعلاً باید صبر کرد و دید نتیجه نهایی چه خواهد شد.

شرایر همچنین اضافه کرد که دقیقاً نمی‌داند آخرین مهلتی که در اختیار استودیو برای آماده‌سازی و انتشار بازی قرار گرفته چه زمانی است، اما گمان می‌رود حداقل تا سال ۲۰۲۵ توسعه بازی زمان ببرد.

توسعه Marathon طی دو سال گذشته به شدت متزلزل بوده است. بازی در اوایل، دارای یک گیم‌پلی خاص بود که شامل ایجاد کاراکترهای قابل شخصی‌سازی توسط بازیکنان می‌شد. اما چندی بعد، این بازی به یک شوتر حاوی گروهی از قهرمانان تغییر جهت داد.

علاوه بر این، کریستوفر بارت (Christopher Barrett) که کارگردان بازی Marathon بود، اوایل امسال با کارگردان سابق بازی Valorant، جو زیگلر (Joe Ziegler) جایگزین شد. بازی حتی چندی پیش تهیه‌کننده اجرایی خود را نیز از دست داد.
به نظر می‌رسد مسیر توسعه این اثر تا کنون از شرایط ایده آل به دور بوده است، و به گفته شرایر، نتیجه نهایی نیز احتمالاً تفاوت چندانی نخواهد داشت.

هادی صفائیAli.B3do𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥بدون‍ تعصب

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا
گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بانجی کجاش در وضعیت خوبیه اون رو اعلام کنید. آخه یکی نبود یه جیم رایان بگه نونت کم بود آبت کم بود لاوسرویسه فرست پارتی ساختنت دیگه چی بود، اصلا ده تا لایوسرویس برون سپاری میکردی با یک چهارمه هزینه خرید بانجی و باقیش هم در بخش فرست پارتی و سبکی که همه ازت میخوان سرمایگذاری میکردی.

  • Rezz گفت:

    واقعا خرید جالبی از آب در نیومده تا الان برای سونی این بانجی

    lul-bookکاکاسنگیfarhanهادی صفائیAli.B3doاپوزوسیون گیمفاسگِ در حال گاز گرفتن 🐕بدون‍ تعصب
    • bbb103 گفت:

      خرید جالبی میشد اگر درست مدیریتش میکرد سونی
      حالا یا نخواستن (احتمالش بیشتره) یا نتونستن مدیریتش کنن
      فکر نمیکنم مدیریت استدیو ها سخت تر از اکس باکس داشته باشیم با این حجم از کارمندی که دارن آخر سر دیدیم تویه یه وضعیت اوکی و استیبل(پرفکت نیستن) قرار گرفتن این یعنی مدیریت اکس باکس درست بود امسال دسته پر هستن سال دیگه :)) دستشون خیلی خیلی پر هست ولی سونی در مقابل معلوم نیست چه خبره کلی بازی کنسل شد پلن بی استدیو ها اصلا مشخص نیست کسی که قرار بود بازی های سرویس محور رو آنالیز کنه و چراغ سبز بده بازی خودش وضعیتش خوب نیست و اوضاع استدیو نا مشخصه(بانجی)
      اینا به خرید خوب و بد مرتبط نیست به مدیریت مربوطه
      بانجی و دیستینی میتونست بهترین الماس سونی باشه متسفانه استفاده درستی ازش نشد
      امیدوارم دیستینی مسیر خوبی رو ادامه بده چون فعلا تنها شوتر MMO خوب بازاره (از نظر من خیلی ها WARFRAME رو بهتر میدونن))

  • هعی ….امیدوارم برگردن ب همون دوران طلایی خودشون
    اون زمانی ک شاهکاری مثل هیلو رو خلق کردن

  • Mr.Door گفت:

    سونی خریدش گند زد به استودیو
    حالا بیا اکتیویژن رو نگاه کن از وقتی مایکروسافت خریدش روز به روز وضعش داره بهتر میشه

    بدون‍ تعصبکاظم حقیقی
  • 🔶 بیاید قبول کنید سونی هیچ علاقه ای به پروژه های بانجی نداشت یعنی هدف خریدش بخاطر امثال دستینی و ماراتن نبود فقطو فقط میخواست از نیروهای متخصصش استفاده کنه یعنی زمانی که تو دوره مدیریت جیم رایان خریداری شد دیدیم که پول اضافه تر داد که کارکنانش هم همچنان باشن تا رویکرد سرویس محورا رو در پیش بگیرن من اگر جای سونی بودم چهارنفر متخصص برای سرویس محورام استخدام میکردم نه اینکه نزدیک چهارمیلیارد پول بدم که فقط این وسط دستینی گیرم بیاد حالا بعد از رفتن جیم رایان و تغییر سیاستش یعنی لغو کلی از بازی های سرویس محور مثل لست/اسپایدرمن/تویستد متال و… و دور ریختن کلی پول حالا میخوان جلوی ضرر رو بگیرن از قدیم هم گفتن جلوی ضرر رو هروقت بگیری منفعته که البته بستگی به ضررش هم داره که چقدر سنگین باشه و چقدر زمان ببره تا جبران بشه دوتا خرید اشتباه سونی تو نسل نهم یکی بانجی یکی استودیو فایرواک سازنده کنکورد

    🔸 با این وضعیتی که پیش اومده لغو ساخت اسپین آف دستینی و مشکلاتی که ماراتن داره چون سال پیش هم خبر اومد که استریمرا بازیش کردن و راضی نبودن به همین خاطر تاخیر خورد برای سال بعد وگرنه قرار بود امسال عرضه بشه احتمال لغوش بالاس

    https://gamefa.com/990281/destiny-2-streamer-says-bungie-held-a-marathon-gameplay-summit-for-fps-players-but-nobody-was-interested/

    🔸 و با مشکلات مالی و اخراج بخشی از کارکنانی که مدیرعامل بانجی بوجود آورده و یه سری از کارکنانش هم جزو استودیوهای پلی استیشن شدن بعید میدونم دیگه در آینده اسمی از بانجی وجود داشته باشه یعنی منظورم اینه که تمام نیروهاشون با بخش پلی استیشن ادغام میشن چیزی که من دارم میبینم همینه ولی به شخصه اتفاقی که خودم دوست دارم در آینده بیوفته اینه که سونی بانجی رو مثل سابقش بکنه یعنی مثل زمانی که هیلو میساخت یعنی کاری کنه دست از بازی های چندنفره و سرویس محور بردارن و فقط بازی های داستانی بسازن و یک شوتر اول شخص برای سونی بسازن که در آینده تبدیل به نمادشون بشه چون همه میدونیم سونی تو سبک شوتر اول شخص ضعف داره و این بهترین فرصته که ازش بهره ببره دیگه هم مدیریت با خودشه میتونه از پتانسیل نیروهای بانجی استفاده کنه و خودش نظارت کنه

    farhanهادی صفائیعشق پژوChen Geبدون‍ تعصبAmsc
  • بانجی یه استودیویی هست که نمیشه روش حساب باز کرد
    یعنی حتی با اینکه دستینی هم بازی موفقیه ولی مخاطباش افراد خاصی هستن و توی ایران پلیراش خیلی کمه
    من به شخصه به بازیش علاقه ندارم و کلا سلیقه ایه
    با وجود اینکه بانجی به بازی های سرویس محور معروفه ولی دستینیش درمقابل بازیایی مثل رینبو، وارزون، فورتنایت و … حرفی برای گفتن نداره

    در کنار همه اینها، ساخت بازی سرویس محور جدید هم سخته
    همانطور که اپیک گیمز سازنده بازی موفق فورتنایت، پارسال یه بازی آنلاین داد بیرون و خیلی بی سر و صدا سروراشو بست

  • Tom گفت:

    چیزی که میتونست روز اول کنترلش کنه رو ۲ سال کش داد تا به ضرر و تعدیل نیرو برسه
    ممکنه بانجی منحل بشه و تمام اعضاش برن زیر مجموعه استودیو های ps (مخصوصا اون استودیویی که جدیدا از اعضای بانجی تشکیل شده)

گزارش: بازی Marathon شرکت بانجی در وضعیت خوبی قرار ندارد - گیمفا