تاریخ انتشار DLC بازی Prince of Persia: The Lost Crown مشخص شد + قیمت
Prince of Persia: The Lost Crown اکنون در Steam منتشر شده است که به دارندگان رایانههای شخصی راه جدیدی را برای تجربه ماجراجویی تحسین شده سارگون، در سبک Metroidvania و بر پایه اساطیر پارسی در کوه قاف نفرین شده توسط زمان را میدهد.
عرضه این بازی بر روی Steam با چند خبر بزرگ نیز همراه بود: Mask of Darkness (نقاب تاریکی)، یک بسته الحاقی داستانمحور، در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای Prince of Persia: The Lost Crown عرضه میشود و دنیای جدید و تاریکتری را برای کشف و تجربه ارائه میکند.
همچنین در ۱۷ سپتامبر، بازیکنان میتوانند نسخه Complete Edition را خریداری کنند که شامل بازی پایه، بسته الحاقی Mask of Darkness، گردنبند Prosperity Bird، راهنمای دیجیتال و چهار لباس جدید برای Sargon میشود: لباس Immortals، لباس Warrior Within و دو لباس با الهام از Prince of Persia: The Two Thrones.
بازیکنانی که نسخه معمولی بازی را از قبل خریداری کرده بودند، میتوانند DLC و سایر محتویات نسخه کامل را با خرید بسته ارتقای کامل دریافت کنند یا فقط بسته الحاقی Mask of Darkness را جداگانه با قیمت ۵ دلار خریداری کنند (مشترکین Ubisoft Premium به طور خودکار به نسخه کامل ارتقا مییابند).
Prince of Persia: The Lost Crown همچنین از طریق فروشگاه Ubisoft و Epic Games برای رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین این بازی برای PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Switch و Amazon Luna و نهایتاً در فهرست محتوای قابل دریافت در اشتراک Ubisoft+ Premium نیز حضور دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
این بازی لیاقتش بیشتر از ۵۰۰ هزار تا نسخه هست
میشه گفت این بازی خاص پسنده و روی بازاریابی بازی خوب کار نشد
اتفاقا بنظرم بازاریابی موفقی داشت واقع بین باشیم یه بازی مترویدوینیا قرار نیست فروش زیادی بکنه چون سالهاست که به سبک تریپل ای حساب نمیشه الان میومدند بازاریابی بهتری بکنند صرفا پول دور میریختند چون این بازیا مخاطب مشخصی دارند و قرار نیست یه مخاطب یوبیسافت که اساسینز بازی میکنه حتما بیاد و اینو بازی کنه چون سلیقش نمیخوره این بازیا بیشتر تبلیغاتش بین کامیونیتی خودشون انجام میشه مثلا من یه مترویدوینیا فنم یه بازی میبینم خوشم میاد به یه دوستای دیگمم میگم و اینطوری حرف میچرخه و بازی به فروش میرسه امثال هالونایتم همینجور موفق شدن سود این بازیا یهو بوجود نمیاد به مرور زمان بوجود میاد بدلیل چیزی که گفتم بودجه اولیه رو برمیگردونند و همینجور اعتبار میخرند الان هالونایت بازی پرفروشیه تو این سبک بخاطر کیفیتشم هست دهن به دهن چرخیده اسمش ولی جوری سود نمیکنه که یه تریپل ای میکنه ولی اعتباری برای تیم چری سازندش اورده که مطمئن باشند تو سالیان بعد اگر بازیی بسازند یه کامیونیتی وفادار هست که بخرتش مرچ هاشو بخره و اینجور چیزا هایپ سلیک سانگم از همین میاد پرنس قابل مقایسه با هالونایت نیست چه از نظر کیفیت چه از نظر فروش ولی موفق بود منی که تو کامیوینیتی مترویدوینیا فعالم دارم میبینم که این بازی اسم یه فرانچز مرده رو زنده کرده بیشتر کامیونیتی ازش راضیند و اسم یوبیسافت هم که ضربه خورده بودو هم ترمیم کرد الان چندسال بعد اگه نسخه دومی بیاد این افراد حمایت میکنند اگه نسخه سه بعدی جدیدی از پرنس بیاد و کیفیت خوبی داشته باشه هم افرادی که این بازیو شنیدن اسمشو به اون اعتبار میاند بازی سه بعدیو بازی میکنند حتی میرند بازیای قدیمی ترو بازی میکنند یعنی یوبیسافت یه کامیونیتی قوی ساخته که بتونه بازاریابی های قویترو برا بازیای بزرگتر روش سوار کنه این کاریه که یوبیسافت به عنوان یه شرکتی که بیزینسو میفهمه انجام داد و کونامی با داشتن کسلوینیا که یکی از بهترین فرانچزای ویدیوگیمه رو انجامش نداد و بخاطر همین داره درجا میزنه و خواهد زد علاده بر این یوبیسافت چنان بازاریابی کرد که فنای قدیمی پرنسم راضی کرد و مخاطبایی که به این سبکو طرفدارش نبودند هم جذب کرد پس کاملا موفق بود همیشه ساخت کامیونیتی وفادار ارزشش درحد فروش آنی ولی بدون پشتوانه هست حتی به مراتب بهتره بشرط خراب نکردنش درآینده و این حتی برا کمپانی بزرگی مثل یوبیسافت که کارخونه پولسازی داره بهترم هست اساسینز و فارکرای براش پول میارند و پرنس اعتبار از دست دادشو برمیگردونه هیچ شکستیم درکار نیست علاوه بر این یکی از پرفروش ترین مترویدوینیاهای چندسال اخیرم هست از هرنظری موفق بوده
واقعا بازی خوبی بود و قشنگ تاریخو به رخمون کشید
و امیدوارم اینم خوب باشه
خیییلی بازی فوق العاده ای بود 👌🏻
موسیقی متن بازی، شیوه داستان سرایی به زبون فارسی، چالش هاش، محیط جذابش و گیم پلی روونش همه و همه خیلی تجربه لذت بخشی رو به من دادن. انقدر که باهاش ارتباط گرفتم، با جون و دل پلتش کردم
یعنی الان من نسخه دلوکس بازی رو روی استیم گرفتم، میتونم DLC جدید رو تجربه کنم یا نه؟ به نظرتون ریفاند کنم روز عرضه همون کامپلیت ادیشن رو بگیرم. چون به هوای انیکه هم بازی رو داشته باشم و هم DLC رو، نسخه دیلاکس رو گرفتم
۵ دلار؟
خیلی خوش قیمته ولی امیدوارم ۵ الی ۶ ساعت باشه حداقل
بازی خفنی بود
البته نسبت به چیزی که بود گرون بود
به همین دلیل فروشش نسبتا پایین تر بود
وقتی مردم یه بازی دوبعدی مترویدوانیا میبینن دو مدل عکس العمل نشون میدن
۱۰ درصد میگن چه بازی خوبی
۹۰ درصد میگن خب همین پول رو میدم یه بازی ۳ بعدی با گرافیگ بالا میخرم
من شخصا جزو اون ۱۰ درصدم
ولی خب همه ی دوست و رفیقام جزو اون ۹۰ درصدن
پس منطقیه فروش بازی کم باشه
چون جامعه طرفدار های این سبک خیلی کمن
فک میکنم دلیل قیمت کم دی ال سی هم قیمت به نسبت بالای بازیه