تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا

تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید

محمد حسین کریمی
۱۰:۱۹ ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا

استودیوی Game Science تریلر نهایی (Final Trailer) بازی مورد انتظار Black Myth: Wukong را به اشتراک گذاشت که مبارزه با باس‌ها و تغییر فرم Monkey King را به نمایش می‌گذارد.

تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

مدتی پیش، Lunatic Ignus، منبع داخلی مشهور بازی‌های شرقی، در پلتفرم اجتماعی X فاش کرد که بازی Black Myth: Wukong روی کنسول PS5 شامل دو حالت گرافیکی ۱۴۴۰p/60FPS و ۲۱۶۰p/30FPS خواهد شد.

مدتی پیش، استودیوی Game Science در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است:

از صبر شما سپاسگزاریم! ما هیجان‌زده هستیم تا اعلام کنیم مراحل توسعۀ Black Myth: Wukong به پایان رسیده و بازی طبق برنامه عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، تمام تیم سخت در حال کار روی مراحل نهایی آزمایش بازی هستند. در عین حال که مشتاقیم جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم، باید بگوییم Black Myth: Wukong یک بازی تک‌نفره با خط داستانی ویژه و گیم‌پلی منحصر به فرد است. بنابراین، خواهشمندیم در چند روز باقی‌مانده تا عرضه رسمی، از به اشتراک گذاشتن هرگونه متن، تصویر، «اطلاعات لو رفته» از منابع غیر رسمی یا ویدیویی که ممکن است محتوای آن را فاش کند، خودداری کنید.

ما صمیمانه امیدواریم که اسرار و شگفتی‌های Black Myth: Wukong تا زمانی که سفر خود را آغاز می‌کنید، فاش نشوند.

انتظار و اعتماد شما در چهار سال گذشته همیشه در یادها می‌ماند. این بازی اکنون برای پیش‌ خرید در استیم، پلی استیشن ۵، فروشگاه Epic و WEGAME در دسترس است.

Black Myth: Wukong در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) برای PS5 و PC منتشر خواهد شد. نسخۀ Xbox Series X/S بازی نیز در دست ساخت قرار دارد، اما مدتی پیش تاخیر خورد و هنوز تاریخ مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

milad saگیمر خاص پسند人Acker益man人Dota2Benyaminحاج کریتوسskylordجوزف بیضوالقباKurosR_minPEDrooKYهادی صفائی-¦-Cerebral_Assassin-¦-JavadPhantomREZAnobodyمحمدرضاABDVDmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PEDroo گفت:

    عجب فضای لجندریک قشنگی داره

    Dota2حاج کریتوسFunDarkdasterlotothegametime اینستاگرامlie?noAEOSpider-ManRadin𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥more
  • SinCbg گفت:

    متای ترسناکی در انتظاره این گیمه، این خط و این نشون
    شاهکاری خفن تر از god of war و Sekiro میشه این بازی

    Nin(the ghost of yotei)Dota2MadcapKevحاج کریتوسskylordمحسنarminمحمد حسینArefAQUARIUSmore
  • یه چیز مسلم شد برام . ارزش تکراربسیار بالا . ااصلا قرار نیست تکراری بشه . چه بسا مثل الدن رینگ هم بشه

    Dota2حاج کریتوسPEDroodasterlonobodylie?noAEOSoulSpider-ManRadinmore
  • SinCbg گفت:

    GOTY 2024 صدرصد، شاهکاره نسل نهم در راهه
    این بازی متایی فراتر از Gow کسب خواهد کرد

    ܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭Dota2حاج کریتوسarminA.OffPhantom
  • مسعود گفت:

    دیگه نمیتونم صبر کنم بیا لعنتی😮

    حاج کریتوسFunDarkdasterlotothegametime اینستاگرامlie?noSoulSpider-ManRadin𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Haj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)more
  • SinCbg گفت:

    GOTY 2024 صدرصد، شاهکاره نسل نهم در راهه🔥💯💎

    حاج کریتوسarminProfessor genkinobodyMalekAmir/00GPB(کجایی Ezio ؟ )𝐍.𝐟AEOAQUARIUSmore
  • SinCbg گفت:

    کریمی جان دلیل دیسلایک به پست چیه دقیقا؟

    حاج کریتوسarminSoulگابیRoyalknightHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)FunDarkSpider-Man
  • درخته دست میزنه سبحان الله 😦

    ܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭حاج کریتوسdasterloPEDrooAEOSpider-ManابوالفضلRoyalknightHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)
  • 3do گفت:

    چرا ما بازی‌سازی نداریم شاه نامه رو بسازن افسوس
    تریلر خوبیه اما نمیدونم چرا حس سنگینی ضربه رو حس نمیکنم

    حاج کریتوسskylorddasterloR_minAEOSpider-ManRoyalknightHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)اپوزیسیون گیمفاXbox lover
    • سال ۸۲ رستم افسانه جنگ ساخته شده در مورد هفت خان رستم.
      ولی معلوم نیست چرا منتشرش نمیکنن
      چند سال پیش خواستن باین بازی رو ریمستر کنن و با کیفیت بالاتر منتشرش کنن ؛ گفتن سال ۱۴۰۰ منتشرش میکنیم ، ولی الان ۱۴۰۳ شده

      حاج کریتوسskylord
    • AEO گفت:

      هزاران افسوس که ما اینهمه داستان اسطوره ای و زیبا از شاهنامه داریم قشنگ میتونن یه بازی خوب سولز ازش دربیارن(اگر سولز هم نباشه بازم مطمئنم که اگر دقیق ساخته بشه خیلی عالی میشه) یه عالمه پتانسیل توی این شاهنامه(رستم و سهراب_ هفت خان_ زال و سیمرغ_ گرد آفرین _ افراسیاب و…) و مملکت خوابیده اما وقت استفاده از اونهارو خدا میدونه کی هست

      حاج کریتوسR_min
  • AVALON گفت:

    تنها چیزی که فهمیدم اینه که گیم پلی بازی از اخرین تریلر خییییلی تغییر کرده نمیدونم این چقدر میتونه بازیو بهتر و یا بدتر کنه ولی امیدوارم بترکونه

    حاج کریتوسdasterlo
  • FunDark گفت:

    فقط به یک چیز بازی شک دارم
    بازی قفل denuvo داره و سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی با روشن بودن DLSS و FSR اعلام شده ولی مشخص نشده با چه کیفیتی از DLSS یا FSR تست شده و ممکن هست بهینه سازی بدی رو pc داشته باشه ولی امیدوارم اینطور نباشه و من اشتباه کنم.

    حاج کریتوسdasterloskylordHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)Hardcor
    • فقط یه چیز؟
      بازی طبق لیک‌های یه منبع داخلی +۸۰ تا باس فایت داره، اما اگر به اون هم استناد نکنیم و تعداد باس‌ها و موجوداتی که در تریلرها دیدیم رو بشماریم به نظر میاد صحیح بوده صحبت‌های این منبع، فقط داخل یکی از پیش نمایش‌ها سه چهار تا باس رو نمایش دادن فقط داخل تریلر نهایی +۱۰ تا باس میبینیم که قبلا ندیده بودیم. در عین حال سازنده مدت زمان گیم‌پلی رو ۱۵ تا ۲۰ ساعت تخمین زده و اعلام کرده خطیه و اوپن ورلد هم نیست (اگر ۸۰ باس رو در نظر بگیریم ساعتی ۴ باس یا ربع ساعتی ۱ باس!!). میخوام بدونم چطور طراحی و منطقی پشت این بازی هست که طی ۱۵ ۲۰ ساعت، با ۸۰ تا باس قراره روبه‌رو بشی (از مدت زمانی که قراره به مبارزه با باس صرف کنی هم صرف نظر میکنیم). اصلا طراحی مرحله داره؟ یا فقط یه بازی boss rush ساختن که اتاق به اتاق باس فایت تجربه میکنی ؟ (اینم صحیح به نظر نمیرسه چون داخل تریلرها با دشمنان عادی هم مبارزه میکنی!) چون حتی اگر بگیم بازی انقدر چالش برانگیزه که این تایم به ۲۵ ساعت هم برسه، باز هم نمیدونم با چه رویکردی تونستن توی این مدت زمان ۸۰ تا باس جا بدن. ۱۶۰ نوع دشمن بماند. کیفیت، طراحی الگوی حملات و بالانس باس‌ها هم برای جای سواله، چون ۸۰ باس در یک بازی خطی که باید متمرکز باشه و کیفیت و ظرافت مبارزات اهمیت بیشتری نسبت به یک بازی جهان باز داره، عدد عجیبی به حساب میاد. از طراحان معروف و محبوب «باس فایت» در طول تاریخ گیم مثل فرام سافتور، سانتا مونیکا یا تیم نینجا و کپکام که تجربه‌اشون به دو دهه و بیشتر میرسه و بعضاً بازی های +۳۰ ۴۰ ساعته میسازن، هیچوقت ندیدیم در یک بازی خطی این تعداد باس طراحی کنن و با این وجود همون تعداد معدود باس‌ها کلی تکرار درشون دیده میشه. اما یه تیم چینی با تعداد نیروهای بسیار پایین، بدون هیچ تجربه قبلی و همزمان با تمرکز روی جلوه های بصری (ue5)، تونسته +۸۰ باس و ۱۶۰ نوع دشمن باکیفیت خلق کنه؟ یا چیزی که به نمایش میذارن غلو شده‌اس و تجربۀ یکسانی با چیزی که تماشا میکنیم نداره یا اینجا واقعاً معجزه رخ داده. با این وضعیت صنعت گیم و پیشینه بازی‌های چینی، اجازه بدید نسبت به این دسته از پروژه‌ها شک داشته باشم و مردد باشم. بهتره که شک داشته باشه و با کیفیت بازی سورپرایز بشی تا این که انتظاراتت رو از چنین اثری به بالاترین حد ممکن برسونی و ناگهان ذوقت رو کور کنه. هم این هم اثری مثل Phantom Blade. اگر در یک قالب منطقی بازی رو تبلیغ کرده بودن و تریلرهایی اصولی میدیدم، میتونست شک‌ها رو کنار بزنه، اما این چیزی که در حال حاضر از بازی دیده میشه شک برانگیزه. اگرچه واکنش ها مثبت بوده، صبر میکنم تا ببینم در عمل چطوره. فعلا انتظار میره یه بازی صرفاً خوب باشه نه بیشتر..

      بماند که بازی یه دونه تریلر یا پیش نمایش روی ps5 هم نداره و گفته میشه کدهای بررسی همه نسخه pc بودن. (تریلر همین پست رو گذاشتن داخل یوتیوب پلی استیشن اما فوتیج از pc هست!)

      ܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭حاج کریتوسJimijeysontothegametime اینستاگرامarminProfessor genkiMMDkravinoffMaleknobodymore
      • SinCbg گفت:

        جناب کریمی یه چیزی خدمتتون عرض کنم، شما از همون اوایل حتی نسبت به عرضه ی این بازی شک داشتی، ینی معتقد بودی که این بازی ممکنه فقط یک سری نمایش دروغین باشه و پروژه ی حقیقی درکار نیست. بعد اینکه اصلا چطور انتظار داری که همچین اثری در قالب جهان باز ساخته بشه؟! با این حجم از کیفیت اصلا غیرممکنه، تیم سازنده فقط سعی کرده که تمام طراحی ها و موجودات درون داستان رو در بازی پیاده کنه و به هدفش هم رسیده
        اصلا با منطق جور نمیاد که بگیم نتونستن به هدفشون تو این بازی دست پیدا کنن، چون در غیر این صورت هرگز بازی رو عرضه نمیکردن، این بازی از یک ساختار متفاوت برخورداره که ترکیبی از طراحی خطی و نیمه خطی هست

        ܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭حاج کریتوسarminاپوزیسیون گیمفاHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)Soul3doRadinRoyalknight
        • قبل از هر چیز، یه جمله از من بیار که گفته باشم این بازی باید اوپن ورلد باشه.

          شما همون کاربری نیستین که قبل عرضه از ردفال دفاع میکردین؟ بعد که عرضه شد نام کاربری عوض کردی؟ اونا هم به هدفشون نرسیدن چرا عرضه کردن بازی رو؟ این همه بازی شکست میخورن مثل suicide squad یا شکست نمیخورن اما به هدفشون نمیرسن چرا عرضه میشن؟ هر بازی به هدفش نمیرسه باید ۴ ۵ سال تلاش خودش رو دور بریزه؟ این بازی حتی اگر شکست هم بخوره با پری اوردرها از نظر مالی موفقیت بزرگی به دست میاره، مگه احمقه لغوش کنه؟ اگر بازی‌هایی که در توسعه به هدفشون نمیرسیدن لغو میشدن سالی دو تا بازی هم عرضه نمیشد.

          در ضمن، بحث اصلا شکست خوردن نیست، black myth بازی شکست خورده و بدی به نظر نمیرسه، صرفاً این همه هایپ و جاه‌طلبی و جوگیر شدن در مورد اثری که توسط یه استودیو بدون کارنامه عرضه میشه خنده‌داره که اونو بالاتر از آثاری میذارید که توسط بهترین های صنعت گیم با تجربه +۲۰ سال ساخته شدن. بهتر نیست یکم خودتون رو کنترل کنید و چهار تا فوتیج منبع قضاوت تمام و کمال شما نباشه؟ نمیگم تریلر مهم نیست، اتفاقا تریلرها حال و هوا و کیفیت نسبی اثر رو به تصویر میکشن اما این که از همین حالا goty و بازی قرن و بالاتر از فلان و فلان در نظر گرفته بشه اصلا قابل درک نیست برای چنین اثری. این البته نظر منه شما میتونی هر نوع قضاوتی که دوست داری داشته باشی.

          ܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭حاج کریتوسskylordtothegametime اینستاگرامarminMMDkravinoffhamidgrioاپوزیسیون گیمفاHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)more
      • FunDark گفت:

        درود
        شک شما تا حدودی به بازی درسته
        اما ۸۰ باس + ۱۶۰ نوع دشمن رو من از همون اول قبول نکردم
        چون حتی الدن رینگ که اپن ورلد هست هم ۸۰ باس نداره چه برسه به یک بازی خطی با نهایتا ۲۰ ساعت گیمپلی
        خود سازنده ها گفتند برای اتمام ۱۵ تا ۲۰ ساعت زمان می‌بره که ۲۰ ساعت باید مشمول شکست و یادگیری نقاط ضعف دشمنان هم باشه.
        تا زمان عرضه هم نمیشه چیزی رو قطع به یقین تعیین کرد و ما حتی میتونیم مثلا اون درخته داخل تریلر رو یک سرباز به حساب بیاریم
        اما شک داشتن به این سازنده ها که هیچ سابقه ای ندارن به نظرم درسته و من هم پیشنهاد میدم کسی این بازی رو پیش خرید نکنه و من خودم به بهینه بودن بازی هم شک دارم چون تا حالا UE 5 چنین بهینه سازی ای ندیدم تازه قفلش بماند
        اما و از طرفی امسال شاهد بازی های با کیفیتی حداقل تا الان نبودیم و دلبستگی مردم به این بازی رو تا حدودی توجیه میکنه، و شاید شاهد سوءاستفاده از طرف سازنده گان هم باشیم من (هنوز کلاهبرداری بزرگ The Day before رو فراموش نکردم)
        اما امید وارم شاهد چنین مواردی نباشه و در نهایت از پس هایپ که پشت بازی به وجود اومده بر بیاد و به امسال برکتی بده

        ܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭
        • من به صحبت منبع داخلی استناد زیادی نمیکنم اما وقتی میبینم rpeviewها همه منتقدها گفتن طی دو ساعت با ۵ باس رو به رو شدن یا گیمپلی ۳۵ دقیقه ای منتشر شده شامل چندین باس میشه، مشخصاً اون اعداد صحیح بودن مانکی کینگ با ۸۱ مانع در رمان journey to the west رو به رو میشه و بازی هم احتمالا ۸۱ باس داشته باشه.

          در هر صورت، منم مثل مابقی گیمرها دوست دارم بازی خوب تجربه کنم و به نظرم wukong بازی بد و شکست خورده‌ای نخواهد بود، اما هایپ کردنش تا این حد هم برام عجیبه. کل حرف من اینه که بهتره کنترل شده در موردش صحبت کرد.

          ܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭skylordnobodySpider-ManHardcor
          • FunDark گفت:

            طبق اظهارات منابع داخلی Black Myth سگانه خواهد بود پس اون ۸۱ مورد تقسیم بر سه میشه.
            و طبق اظهارات رسمی هم ما خبر نداریم که قراره کل رمان رو تو یک نسخه به پایان برسونن
            در مورد preview های منتقد ها هم چیزی رو دنبال نکردم پس نظری ندارم ولی با توجه به بیشتر شدن هایپ پشت بازی احتمالا باید مثبت بوده باشه

            arminhamidgrio
            • اشتباه متوجه شدید، منبع داخلی گفته این بازی ۸۱ باس داره و همین میزان اچیومنت هم داره و نسخه های بعدی اصلا ربطی به مانکی کینگ و سفر به غرب ندارن و داستان و کاراکتر افسانه ‌ای Jiang Ziya و Zhoung Kui رو روایت میکنن. روایت مانکی کینگ و سفر به غرب در این بازی به پایان میرسه طبق صحبت های منبع داخلی.

              skylordJimijeysonSpider-ManFunDark
        • Ali-Rexa گفت:

          الدن رینگ مجموعا ۲۳۸ تا باس داره!

          armin
          • Ali-Rexa گفت:

            البته همین ۲۳۸ باس مربوط به بازی پایه هست و با احتساب دی ال سی که ۳۴ تا باس داشته باشه جمعا میشه ۲۷۲ تا

            armin
          • FunDark گفت:

            الدن رینگ(بازی پایه)
            15 باس داره که به عنوان LEGEND ثبت شده
            15 باس داره که به عنوان GREAT ENEMY ثبت شده
            مابقی باس ها عموما(نه همه) تکراری هستن و هر کدوم چندین بار تو جهان بازی هستن که به عنوان مینی باس ثبت شدن(شامل باس های شب و Dungeon ها و اژدها های فرعی میشه)
            اما تنوع کلی باس ها به ۸۰ تا نمیرسه

            skylord
        • شاید از ۸۰ تا باس ۲۰ تاش کافی باشه برای به پایان رسوندن بازی

          skylordFunDark
      • فرام سافت یا دیگر استودیو ها میتونن اینقدر باس بسازن در زمان محدود ولی چیزی که اینجا مهمه محیط های بازیه که همش در فضای باز خلاصه شدن با چند تا دشمن و باس متفاوت ولی بازی های فرام سافت کلی قلعه ولگسی دانجن پیچده دارن با دشمن و باس های متفاوت حالا فکر کن فرام سافت بیا این لگسی دانجن ها و قلعه ها از بازی حذف کنه چه چیزی از بازی میمونه یه محیط باز با کلی دشمن و باس
        پس این بازی به احتمال زیاد boss rush ولی امیدوارم اینجور نباشه شاهد داستان خوب و محیط ها وقلعه های متفاوتی باشیم

      • AVALON گفت:

        اقای کریمی بنظرم اون قضیه ۱۶۰ نوع تایپ انمی رو میتونیم بندازیم دور این بازی به معنای واقعی کلمه متحول شده بار اول گیم پلیشو دیدم یه بازی سولز لایک اوپن ورد (یا سندباکسی) بود گیمپلی بازی هم زمین تا اسمون با اینی که توی تریلر دیدیم فرق داش الان اینجا مکانیزم تغییر شکل نیو رو داریم (البته فکر کنم یه مقدار پیشرفته تره )مخفی کاری رو داریم که هردوی اینا اصلا توی اون گیم پلی ۲۰ مینی ندیده بودم به گفته خوده سازنده هم بازی خطیه و سولز لایک نیست پس فکر کنم دیگه اون لیکا اعتبار نداره چون این پروژه انگار از نو ساخته شده

        • درود شایعه ۱۶۰ نوع دشمن و ۸۰ باس فایت مربوط به چند ماه پیش نمیشه، مال همین ۴۰ روز پیشه:
          https://x.com/ignusthewise/status/1792541397192528213
          مکانیزم stance هم مال چند ماه اخیره چیز جدیدی نیست. سولزلایک هم اصلا عبارت مشخص و واضحی نیست انقدر منعطفه که از دو بعدی به سه بعدی در هر قالبی استفاده شده اصلا معلوم نیست سولزلایک یعنی چی و هر کسی تعریفی داره برای همین ساب ژانره و ژانر نیست.

          اپوزیسیون گیمفاAVALON
  • Unknown گفت:

    چجوریاس که میگیم بازی Goat ۲۰۲۴ میشه دیس میدید میگید هنوز باز نیومده،اگه نیومده پس از کجا مطمنید goat نمیشه؟🤔

    حاج کریتوسdasterloarminSpider-ManRadin
تریلر نهایی Black Myth: Wukong را تماشا کنید - گیمفا